Burger Blog

2015 legjobb burgerei - vidéken!

2015. december 30. Jancsa Jani

Eljött az év vége, és a listák ideje, viszont ez alkalommal nem a budapesti listát értékelem, noha ott is volt pár izgalmas dolog, hanem a vidéki helyeket. Elég sok hétvégét töltöttem ebben az évben vidéken, így alakulhatott ki ez a lista is, nyilván csak azokkal a helyekkel, ahová eljutottam, nem szám, hanem ABC-sorrendben. Tessék!

myito.jpg

Avalon Park, Miskolctapolca

avalon.jpg

bEAT, Székesfehérvár

beat.jpg

Bohémia Sörkonyha, Pécs

bonemia.jpg

Code Zero, Csopak

code_zero.jpg

Díszpinty, Zalaegerszeg

diszpinty.jpg

Ikon Street, Debrecen

ikonstreet.jpg

Káli Gourmet Bistro, Köveskál

kali_gourmet.jpg

Kapca, Szeged (hamarosan)

kapca.jpg

Komló és Tehén, Budaörs

komlo.jpg

La Isla, Eger

la_isla.jpg

Mjam, Szentendre

mjam.jpg

Nosztalgia Garden, Veszprém (hamarosan)

nosztalgia.jpg

Tekergő Restaurant, Velence

tekergo.jpg

Télikert, Keszthely

telikert.jpg

Tiszavirág, Szeged

tiszavirag.jpg

Westy BRGR, Győr

westy.jpg

ZuzmÓ Urban BBQ, Eger

zuzmo.jpg

Szóval ezek voltak a legjobb vidéki burgerek idén, találkozunk 2016-ban, addig is BÚÉK!

A bejegyzés trackback címe:

https://burger.blog.hu/api/trackback/id/tr968206104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bianka Fanni Ruzsics 2015.12.30. 15:37:44

Nagyon nagy sajnálattal látom , hogy a Zalaegerszegi Strike-ban kapható hamburger valamelyike nem került bele az év legjobbjaiba .. pedig arról aztán lehetne meselni :)

Attila Lövei 2015.12.31. 13:54:35

Örömmel látom hogy hamarosan lesz bemutató a Kapcá-ról. Akartam már ajánlani korábban azt a helyet megtekintésre neked, de látom magadtól is eljutottál oda :) Nem csodálom, hisz Szegeden én még jobb burgerest nem találtam.

Attila Lövei 2015.12.31. 13:54:43

Sajnos azokat a helyeket ahol eddig Szegeden jártál, és olvashattunk róla (gringos, hammburger) azok eléggé az alja, legalábbis a super hamburger nálam mindenképp. 1-2 jó hely viszont nyílt azóta. Inferno burgers, sem rossz, bár a legjobb a Kapca nem kétség, legalábbis itt a környéken mindenképp.

Jancsa Jani · http://burger.blog.hu 2015.12.31. 13:55:43

@Attila Lövei: ha jobban megnezed, az egy vendegpost volt es nem en irtam ;)

szebeee 2016.01.05. 07:23:20

"így alakulhatott ki ez a lista is, nyilván csak azokkal a helyekkel, ahová eljutottam"

De akkor legalább tényleg azok a postok kerülnének ki, amelyeket te követted el...

Jancsa Jani · http://burger.blog.hu 2016.01.05. 07:23:58

@szebeee: a bEAT-ben én is voltam, csak nem akartam róla még egyszer írni - ha megnézed a kép is saját pl ;)

szebeee 2016.01.05. 12:31:03

@Jancsa Jani:
Bar nem ismerem az illetot aki pl a bEAT-es beszamolot irta, a Te beszamolod par fokkal hitelesebb lett volna szamomra, mint az az erosen reklamszagu bejegyzes.

Fuse 2016.01.12. 08:20:25

A miskolci Bitang Joe-ba majd egyszer lépj, be szerintem a cucc is kiváló és a csajok nagyon aranyosak ;)

2016.03.27. 05:38:35

Legközelebbi győri tesztre jó szívvel ajánlom a Mackó Kuckót. A Kansas City burger az csúcs!
süti beállítások módosítása