Burger Blog

Garage Burger & BBQ, Karcag

2020. október 28. Jancsa Jani

Karcagról mindenkinek a birkapörkölt ugrik be elsőre, de lassan már egy éve olyan szuper burgerek is kaphatóak ebben a városban, hogy már csak ezért is megéri ellátogatni oda!2020-10-08_12_33_21-1.jpg

A Garage Burgerről kb fél éve hallottam először, de már akkor is felkeltette az érdeklődésemet, hiszen lássuk be, maga a város azért nem street food gasztró tevékenységéről volt elhíresülve idáig (leszámítva természetesen a klasszik magyar vonalat).

2020-10-08_13_42_38-1.jpg

A helyszín egy kis házikó a nagyobb lakóházak tövében, plusz egy kerthelység, ahol a szmóker is pöfög, de erről később. Az étlap kellemes nagyságú, és megtalálható rajta az összes nagy klasszikus: burgerek, bbq ételek, saláták, és a körítés is.

2020-10-08_12_33_41-1.jpg

Elsőnek a havi speckó ajánlatba néztem bele, amely nevének megfelelően (ki gondolta volna) minden hónapban változik (volt már smashed, vagy corn flakes bundás verzió is); ráadásul totál izgalmasnak is tűnt már a leírás alapján is.

bureszka.jpg

Az egész konstrukció egy helyi zsömlébe volt zárva, ami kellemes, jó állagú, és stabilan tartotta magát végig. Ebbe én kértem a tarka marha helyett egy Hortobágy Angus husit (hát nyilván, nagy kedvenceim ők mióta csak megismerkedtünk), amely egyrészt tökéletes ízvilágú és átsütöttségű lett, másrészt pedig olvasztott gouda sajt koronázta meg.

2020-10-08_12_33_44-1.jpg

Innen indul a buli, ugyanis pattant még a burgerbe egy házi mangó csatni, egy kevés ropogós bacon, valamint Gabkó Habanero mangószószos majonéz is, a további zöldségekről már nem is beszélve. És, hogy mi lett ennek a kavalkádnak a vége? Egy olyan burger, ami egyrészt pont annyira különleges, hogy még az Alföld közepén is értelmezhető, másrészt pedig elképesztő ízbomba, ami viszont nem túlzó, hanem nagyon szépen egymáshoz passzoló arányokkal operál. Ha siettek, még tudjátok kérni októberben, mi pedig addig is áttérünk a következő burgerre.

2020-10-08_13_11_25.jpg

Az Angus burger lényegét én már ugye magam előtt elspoilereztem az előző burgerben, de ennél nagyobb baj, azt hiszem sohase érjen minket - és mint az előzőnél, itt is elég bombára sikeredett. Ennek a burgernek az ívilága kicsit talán “klasszikusabb” - a cheddar és a bacon a klasszik BSB feelinget hozza, a pikantériáról pedig a Sriracha (thai csili)szósszal megküldött majonéz gondoskodott.

2020-10-08_13_11_45.jpg

Paradicsom, savanyúság, saláta, hagyma - a zöldségeskert fele szerintem belement ebbe a burgerbe, de mind friss és ízletes, szóval ez nem gond. A lényeg: aki egy fullos, mégis megemelt szintű sajtburgert szeretne, bátran válassza ezt a verziót.

2020-10-08_13_14_39-1.jpg

Nem tudtam nem észrevenni a kertben pofögő szmókert, amibe nyilván bele kellett néznem (egyszer ezért fognak szerintem megverni, de nagyon), viszont ebből most baj nem lett, csak egy újabb szendvics, mégpedig tépett sertéssültből.

2020-10-08_13_43_07-1.jpg

A pulled pork itt lapockból készül, előttem pedig a szerény FULL megnevezésű szendó került tálalásra néhány perc múlva. Itt a péksütemény egy ciabatta volt, de nem is akármilyen: friss, ropogós, lágy, mégis stabil. Mondjuk kellett is, hiszen benne eszméletlen sok, kellemesen füstös cafatos sertés lapult, reszelt cheddarral, lilakáposztasalátával, koviubival (!), egy tükörtojással és grillezett baconnel. Bevallom, eddigre már durván megteltem, de még így is imádtam minden egyes falatját a szendvicsnek - már amennyit meg bírtam enni belőle.

2020-10-08_13_18_38.jpg

Ja igen, és a köretekről még nem is beszéltünk! Egyrészt kértem klasszikus, kicsit vastagabb mirelit hasábot, valamint házi lilakáposztasalátát is. Mindezek mellett választhattok hozzá még szuper szószokat, valamint italügyileg magyar kóla (nem úgy!), környékbeli almadzsúz, valamint német, speckó import üdcsi (pl. datolyás gránátalmás) kérhető.

2020-10-08_13_19_03.jpg

Ami szuper még, hogy időről időre vannak különböző tematikus vacsoraestek is, szóval ehhez érdemes követni a Garage Facebook oldalát is. Bár jövőbelátó nem vagyok, elég jó sansz van rá, hogy Karcagra még visszatérek - ezt javaslom nektek is, és ha már ott vagytok, akkor irány a Garage Burger & BBQ!

A bejegyzés trackback címe:

https://burger.blog.hu/api/trackback/id/tr6816260866

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vincenzo6 2020.10.29. 11:57:11

Az újabban baromi színvonalas index meg ezzel a szöveggel volt képes kitenni: "Kinek kell birkapörkölt, ha ilyen szaftos Angus hamburgerek és füstös barbecue fogások is kérhetőek?" Jelentem, tetszik amit látok, de a birkapöri IS kell nekem. :)

Jancsa Jani · http://burger.blog.hu 2020.10.29. 11:57:31

@Vincenzo6: én csinálnék egy birkapörkölt burgert :P

conect 2020.10.29. 19:46:26

@Jancsa Jani: Nem jó, sok lenne benne a csont.
süti beállítások módosítása