Burger Blog

BpBurger - G4 Garibaldi Bisztró teszt

2013. július 15. Jancsa Jani

Kedd este, hazaérek edzésből, emailcsekk: "Holnap tesztelek egy burgert! Van kedve megkóstolni? Kapros bárány húspogácsa, házi buci, fekete paradicsom salsa, friss krémes francia kecskesajt." Soha jobb ajánlatot!

2013-07-10 17.50.02.jpg

Természetesen mondanom sem kell, hogy volt kedvem, így másnap délután felvettem csárdás kiskalapom, és a G4ribaldi utca 4-es szám alatti bisztróba érkeztem, ahonnan a kilátás bár nem volt olyan, mintha felmentem volna egy nagy hegyre, de ezért a későbbiekben bőven kárpótolva lettem.

2013-07-10 18.02.54.jpg

2013-07-10 18.02.19.jpg

Odabenn nagyon barátságosan fogadott mindenki, amit nem tudok, hogy csak a személyem iránti kitüntetett figyelem volt ("már vártunk"), vagy (k)alapértelmezett, de nagyon tetszett, lényegében mindenhol ez lenne a normális. A chef, Bákonyi Lajos is rögtön kiült velem pár perce beszélgetni, megosztottunk egymással pár burgeres anekdotát, majd ő elment előkészíteni a tesztalanyt, én pedig kaptam egy remek limonádét, valamint a pultosokkal is jól elszórakoztattuk egymást.

2013-07-10 17.59.16.jpg

A Garibaldi Bisztró (melyről én előtte még nem is hallottam szerintem) nagyon jól fest belülről is, teljesen felsőkategóriás feelingje van, akár még egy bulit is el tudnék képzelni itt a pultból kiindulva például.

2013-07-10 18.17.34.jpg

A burger már amikor megérkezett, igazán jól festett, a szendvics, mellé a jól ismert csónak sültburgonya, valamint ekkor még két ismeretlen szósz (najó, a színüket már láttam valahol), és szőlő, amit először olajbogyónak hittem. A krumpli a maga nemében jó volt, de nem erre volt kihegyezve a látogatás, a piros szósz sültpaprika-krém, a zöld viszont olyan volt, amit én még szerintem soha nem ettem: tökmagos, az alján jó sűrű tartalommal, és ez, komolyan, zseniális volt, bármikor jöhet újra!

2013-07-10 18.18.52.jpg

2013-07-10 18.18.47.jpg

Beleharapva a fő attrakcióba először az tűnik fel, hogy az ízek remekül összhangban vannak. Kicsit jobban szétbontva a szendvicset, látjuk, hogy a tetején belülről van egy jófajta krémes kecskesajt, ami lássuk be, elég ritka vendég a burgerekben; de ennek nem az az oka, hogy ne lenne jó, sőt! Ugye a gyakorlatban a sajt+szőlő jóbarátok, ezért is érkezett ez utóbbi mellé a harmadik kistálban.

2013-07-10 18.19.06.jpg

A hús eszméletlen finom, omlós, ízletes, és végképp lebontja azokat a prekoncepciókat, miszerint a bárány faggyús, és nincs jó íze - itt volt a tányéromon az élő példa, hogy nem! A hús alatt érkezett egy kevés saláta és a paradicsomsalsa, amely tökéletes helyettesítője volt az uborka/hagyma kombónak, végül pedig egy házi majonéz zárta a sort.

2013-07-10 18.18.59.jpg

A zsömle is házi készítésű volt, nagyon finom, bár az én ízlésemnek egy kissé tömör szerkezetű. Jótt tett neki az átpirítás is, csak sajnos a fenti részen ezt a sajt megölte, ami nem volt nagy gond, csak én jobban szeretem kissé elválasztva.

2013-07-10 18.20.00.jpg

A burgerhez ugye sör is dukál, így meg is akadt a szemem a táblán lévő "G4 házisör" felirat láttán, melyet aztán kicsit árnyalódott, miután megtudtam, melyik cseh sör is érkezik ilyen néven (J-vel kezdődik, de többet nem árulhatok el, mert különben legközelebb engem fognak burgernek megcsinálni), de ez sem akadályozta meg azt, hogy elfogyasszam mind az egész pohárral (délután hat volt még csak, na).

2013-07-10 18.23.28.jpg

Egyelőre ez a szendvics még nem kapható az étlapon, de ahogy a beszélgetés közben megtudtam, további kísérletek is várhatóak még burgertéren, úgyhogy ha szimpatikus a dolog, mindenképp kísérjétek figyelemmel őket - én is így fogok tenni!

Elérhetőség: https://www.facebook.com/garibaldibisztro

A bejegyzés trackback címe:

https://burger.blog.hu/api/trackback/id/tr185402632

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SPQR300 2013.07.15. 09:30:25

Persze, hogy jó volt, hiszen tudták, hogy majd megírod ide, és ez nekik egy hatalmas lehetőség / reklám...

bernárd 2013.07.15. 11:45:38

Ha halandó ember nem kóstolhatja meg, akkor mi volt a cél ezzel a poszttal? (Nyilván a reklám, de azért mégis...)

odamondó 2013.07.15. 12:26:04

Lol az milyen teszt, hogy nem kapható a hamburger. Továbbá ők tudják, hogy mész tesztelni mi ebben a poén.

Teljesen anonimnak kéne lennie az egésznek.

Továbbá a berendezés felső kategóriás? Ezekkel a műanyag székekkel? Tegnap voltam nyugati mellett és pont ugyanilyen székek vannak. Eléggé igénytelenek.

bl4ze 2013.07.15. 14:37:04

Érdekes, nagyon reklám poszt ez. Jól néz ki meg minden, de meghívnak, hogy tesztelj. Persze, hogy atom összekapják magukat. Ez valahogyan most a mellélövés esete nálam. Imádum a bárányt, a burger is jól néz ki - de akkor kéne tesztelni amikor már kapható szvsz

newbleda 2013.07.15. 14:42:50

Srácok, kicsit kezd reklám felé tolódni az oldal... nem tudom szándékos-e, de jobb volt, míg nem minden poszt úgy kezdődött, hogy meghívtak tesztelni. Látszik ez a posztok sűrűségéből is. régebben azért nem volt heti 2-3x. Maradjatok meg a szakmaiságnál, hogy még sokáig olvassunk titeket, és ne kerüljetek bele a többi reklámblog közé.

Jancsa Jani · http://burger.blog.hu 2013.07.15. 17:16:39

@newbleda: az elmult kozel egy evben heti 4-5 post volt - te milyen blogot olvasol?
Ez egy erdekesseg, szinfolt, es mivel burgerrol szolt es szakmailag meghivtak, leirom. Gondolj bele, ezen mi a reklam a helynek, ha nem kapni a burgert? A sor? Ugyanmar...

bernárd 2013.07.15. 19:45:09

Gondolom mivel nem szerepel az étlapon, ezért nem hiszem, hogy fizetned kellett érte... Innentől kezdve, ez egy sima (hamburgerrel)fizetett hirdetés.
Mi a reklám ebben? Te írtad le a postban: "A Garibaldi Bisztró (melyről én előtte még nem is hallottam szerintem)..." "úgyhogy ha szimpatikus a dolog, mindenképp kísérjétek figyelemmel őket - én is így fogok tenni!"
Mondjuk elég igénytelen hely lehet, se honlap, se étlapot nem találtam róla, nem csoda, hogy ilyen gerilla hirdetésre szorulnak.

king666 2013.07.15. 21:25:04

Nem értem mi ebben a gáz, ok, hogy ez egy szponzorált cikk, de korrekten le van írva, hogy meghívták, ergo egyértelmű, hogy reklám, most őszintén ingyen kajálhatnék eggyet , miért utasítanám vissza. Megaztán sok jó hely ismerté tételét-csúnya mondat- köszönhetjük a blognak.PEACE

nadragosallat 2013.07.15. 22:31:56

Jol nez ki a burger es a hely is, de azok a szekek...
a cikkel meg semmi gond, reklam reklam..es aztan?

Jancsa Jani · http://burger.blog.hu 2013.07.15. 23:38:10

@bernárd: ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye... ;)

Dialóg 2013.07.16. 17:05:49

Ízlések és pofonok... én megtaláltam a weben őket: garibaldi.hu (nem volt túl bonyolult!) még étlapjuk is van! :)

jEnci · http://vajaskenyer.blog.hu 2013.07.23. 18:44:37

@SPQR300: @bernárd: @bl4ze: @newbleda: normális olvasó és burger kedvelő ilyenkor tűkön ülve várja, hogy mikor lesz kapható az előre reklámozott burger, hogy végre meg lehessen kóstolni.
Normális ember nem akad ki azon, hogy a 21. században adok-veszek (egy reklám posztot egy burgerért és egy sörért) alapon történik kölcsönös megegyezés, amivel mindkét fél jól jár. A blog azért mert pörög és változatos, az étterem meg azért mert lesz neki reklám.
Továbbá normális ember nem turkál a másik zsebében, mert tudja, hogy bunkóság. Ergó nem kéne fennakadni azon, hogy egy burgerért nem fizetett kp-ban. Mert igazából fizetett, csak a fentebbi a poszttal.

bl4ze 2013.07.24. 09:51:27

@jEnci: Normális ember nem kezd így posztolgatni :)

Zephyrous 2013.07.24. 10:01:43

Nekem nem probléma, hogy ez fizetett hirdetés és reklámpost. Viszont tényleg jó lenne valahogy anoniman csinálni ezeket a teszteket! Kíváncsi vagyok, hogy ugyanazt kapom én is, ugyanolyan minőségben, ha nem mutatkozom be, hogy "hello! speed vagyok, a burger blog főszerkesztője" :)
A másik dolog, hogy "fizetett reklámokban" nem lehet negativ véleményt írni! Mondjuk a képek alapján, elhiszem erről, hogy ez tényleg finom kaja volt!

Jancsa Jani · http://burger.blog.hu 2013.07.25. 09:26:12

@Zephyrous: a tesztek 90%-a anonim :) és a helyeknek lövésük sincs róla, ki vagyok
süti beállítások módosítása