Burger Blog

Visszatérés az EPIC-be!

2017. január 12. Jancsa Jani

Lassan egy év is eltelt azóta, hogy a Corvin negyedben jártam burgerezni, úgyhogy egy szeles, hideg téli estén újra arrafelé vettem az irányt, és megnéztem, milyen epikus élmény várható ez alkalommal.

2017-01-05_18_49_22.jpg

Elsőként kijött a gamer belőlem, és egy Titanfall 2-s Mountain Dew-t választottam a speckó italkínálatból, ami ráadásul egyik kedvenc gyümölcsöm, azaz a mangó ízével volt ellátva. Ezek után belecsaptam a lecsóba, és szétrendeltem magam.

2017-01-05_18_36_04.jpg

Kezdésnek jött az Epic Burger, a signature. A zsömle szezámmal szórt, korrekt kis darab, de ami bele lett pakolva, azt bizony még a mai napig emlegetem. A húpogácsa a ráolvasztott cheddarral, a ropogós baconnel és a barbecue szósszal már magában egy olyan találat volt, amit bármikor kikérnék, de itt még nem állt meg a történet. Került még bele ugyanis egy jó adag tépett, pácolt, és omlósra sütött hátszín is, ami aztán végképp megadta az egésznek a felhangot a szósszal összekeverve - pulled beef on beef, ahogyan azt kell.

2017-01-05_18_51_04.jpg

2017-01-05_18_55_58.jpg

A mexikói vonal jegyében belekukkantottam egy frankó kis quesadillába is, naná, hogy marhásba, de lehetett volna csirkés is, miért is ne? Tökéletesen ropogós tortilla, olvadós sajt, valamint mellé kinált avokádókrém, tejföl, és salsa hűtötték, avagy forrósították az amúgy sem lapos (micsoda képzavar!) hangulatot.

Köret terén sem maradtak adósak, a sült édesburgonya is megvett volna kilóra, de az ehhez kínált kéksajtos mártogató már mindennek volt a teteje, ugyanis a kicsit édesebb ízvilág remekül harmonizált a kéksajt fanyarabb aromáival.

2017-01-05_18_49_42.jpg

2017-01-05_18_50_51.jpg

Desszertnek pedig érkezett egy havi saláta-ajánlat: a lazac-saláta. A mindig jó hal grillezett formában érkezett, alatta pedig egy egész kert helyet kapott római sali, bébispenót, kukorica, paradicsom meg a többi képében, nyakonöntve egy avokádós joghurtos öntettel - mesés volt, úgy ahogy mondom.

2017-01-05_18_49_52.jpg

Árügyileg még mindig jó a helyzet, a burger 1690, a quesa 1390, szóval ha erre jártok, nyugodtan térjetek be, ezzel a kombóval együtt, vagy külön-külön is elégedettek lesztek! Ráadásul a madarak azt csiripelik, hogy hamarosan nyílik egy új egység a Dohány utcában, szóval érdemes nyitott szemmel közlekedni.

Elérhetőséghttps://www.facebook.com/epicburgerbp

A bejegyzés trackback címe:

https://burger.blog.hu/api/trackback/id/tr10012119697

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2017.01.13. 08:32:25

Egyszer kipróbáltam. Rossznak éppen nem volt rossz, de iszonyú lassú...

Spiritmonger 2017.01.15. 12:10:27

@Lord_Valdez: Lassú? nem voltál még a magic burgerben, az a tetűség abszolút csúcsa. itt 10 percnél többet még soha nem kellett várnom. olyan van, hogy nincs hely, de nem lassúak.

cutter · http://feketefocus.blog.hu/ 2017.01.18. 19:06:08

@Spiritmonger: nos mi 32 percet vártunk itt egy átlagos szerdai napon...

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2017.01.19. 09:09:07

@Spiritmonger:
én is egy szerdán voltam és bizony egy félórámba került, mire sorra kerültem.

bl4ze 2017.01.19. 15:07:02

Egyszer voltam, elég is volt. Sebesség rendben volt, de maga a burger semmi extra, kissé jellegtelen volt. A másik kaja, a quesadilla is elég gyenge volt. Szóval EPIC-nek semmiképpen nem mondanám, inkább átlagosnak.

satch 2017.01.23. 20:07:03

A képen jól néz ki, de a buci még mindig valami túlméretezett száraz szar? Amennyiben nem, talán teszek egy próbát, de korábbi tapasztalataim szerint ebben az árkategóriában nagyon gyenge ez a hely.
süti beállítások módosítása