Burger Blog

Ha ennél két új burgert, azt most a Friday's-ben tedd!

2013. december 05. Jancsa Jani

Olyan régen jártam már a Friday's felé, hogy az nem is állapot, úgyhogy egy szép napon ebédidőben meg is közelítettem a Westendes helyszínt. Bár ebédmenüt is mérnek, most nem erre mentem rá, hanem a jövőre érkező új promóció előszelét vitorláztam meg, és egy Philly Cheese Steak, valamint egy Spicy Beer burgert kóstoltam.

2013-11-25 12.14.36.jpg

Amíg a rendelésre vártam, feltűnt, hogy az étlap és a logó is lecserélődött, a jobban értesültek pedig tudják, hogy ez bizony egy jövőre várható arculatváltás első lépése lesz - hát állunk elébe! A kólámat szürcsölgettem, és közben a közönséget nézegettem, akik bizony érkezgettek a westernes hangulatú étterembe szép számban, külföldiek és magyarok egyaránt.

2013-11-25 12.37.57.jpg

2013-11-25 12.38.54.jpg

Mindkét burger igen étvágygerjesztően néz ki, és itt most menjünk is bele kicsit a dolgokba. A Philly Cheese Steaknél úgy gondolták, hogy a tréfát majd máshol pótolják, és itt a burgerre bizony rápakolják pluszban a Monterey Jack sajtot meg a steaket is, úgy ahogy van. A Fűszeres Sörburger pedig a barnasörös szósztól, a guacamoletól, és a jalapenotól lesz különleges.

2013-11-25 12.38.08.jpg

2013-11-25 12.39.00.jpg

A köret szabadon csereberélhető, így a klasszikus sült krumpli mellé kikértem a hagymakarikát is. Ez utóbbi teljesen házi, sörtésztás, fűszeres, és nagyon adja, tudom mindenkinek ajánlani, de kérhettek akár édesburgonyát is a burgerekhez.

2013-11-25 12.38.13.jpg

Pluszban jár még két szósz is, az egyik egy tormás majonézes, de nálam a másik vitte a prímet, ugyanis benne egy szegfűborsos, kifejezetten karácsonyi hangulatú, ámde mégis csípős ketchupot tisztelhettünk - zseniális!

A Beer burgerben nagyon szexin néznek ki a sajtba olvadt jalapeno-karikák, és ízben is kábé ugyanennyire tuti a dolog. A húspogácsa mindkét burgerben ugyanolyan (őszintén szólva a keresztmetszetük ránézésre annyira nem is jön be), de megkóstolva ez eszünkbe se jut, pont tökéletes állagúak, és az ízviláguk is ott van a szeren.

A zsömle jófajta szezámmagos, korrektül megpirítva, kábé így kell viselkednie egy klasszikusnak. Alulról a zöldségek mindkét szendvicsben a következők: saláta, paradicsom, és hagyma, frissek, teszik a dolgukat, ahogy azt kell. A steakes szendóban a plusz húsdarabkák további ízélményt adnak a burger világához, csakúgy, mint a grillezett paprika, a hagyma, és a gomba, ahogyan ezt a képen mi is szépen láthatjuk.

2013-11-25 13.20.54.jpg

Zárásképp egy karamellöntetes, fagyis brownieval mentettem rá az ebédre, na ez tette be végképp a kaput: hihetetlenül puha, a mogyoró ropog, a fagyi kicsit lehűt, a végére pedig kérek egy talicskát, hogy azzal toljanak majd haza.

2013-11-25 12.34.42.jpg

A két burger ára 3450 forint, ami, tekintve a környezetet, a franchiset, a húspogácsa méretét, és a belevalók minőségét, egyáltalán nem mondható soknak, és noha nyilván sok helyen ennél olcsóbban is ehettek, ha megtetszettek a fentebb leírtak, én csak ajánlani tudom a Friday's-t, nem fogtok csalódni.

A bejegyzés trackback címe:

https://burger.blog.hu/api/trackback/id/tr35641258

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása