Burger Blog

Garibaldi Bisztró - Bulgár burger

2013. november 05. Jancsa Jani

Ott, ahol én dolgozom, túl sok lehetősége nincs az embernek ebédelni - Bodega, gyros, kínai, fos kantin. Én már majdnem a második mellett tettem le a voksom, amikor is kaptam egy üzenetet Lalitól, miszerint aznap ebédre bolgár stílusú burgert mérnek a Garibaldiban. Naná, hogy mentem!

2013-10-31 13.09.28.jpg

Ez a burger csak az aznapi menüben volt elérhető, de nem elképzelhetetlen, hogy a jövőben is elő fog kerülni, így úgy gondolom, nem teljesen az ördögtől való gondolat, ha lejegyzek pár emléket arról, mit is kaptam a tányéromra aznap ebédre.

2013-10-31 13.10.47.jpg

A szendvics maga elég masszívan néz ki, akár egy tökéletes pub foodként is funkcionálhatna, ha a környezet nem épp a Kossuth tér lenne. A zsömle ez alkalommal egy kukoricaliszttel készült angol muffin volt, nekem az alsó része helyenként túl tömör volt, dehát ízlések és pofonok.

2013-10-31 13.11.01.jpg

A hús háromféle ex-állat összessége: marha, sertés, valamint borjú került itt igen közeli barátságba, nem is akárhogyan, így ez szinte már a csevaphoz közelített.

2013-10-31 13.10.50.jpg

A zsemle felső részén kápiás ajvár, és egy sózott, apróra vágott vöröshagyma kapott helyet. Alulról nézve a már említett ajvár, valamint rukkola pihent a zsemlén; valamint amiről még nem meséltem, az a sajt, amely igen puha állagú, Erdélyből érkezett matéria, bivaly és tehéntej keveréke.

2013-10-31 13.09.33.jpg

Köretként kétszer sült (először héjában, sütőben, majd pedig frituban, kacsazsírban) burgonyát szolgáltak fel mellé, és igen, van különbség, a zsír nagyon jót tesz neki, big up. Remélem most már mindenki megéhezett, és ha ti is megkóstolnátok mindezt, kísérjétek figyelemmel a Garibaldi FB-jét!

A bejegyzés trackback címe:

https://burger.blog.hu/api/trackback/id/tr635609591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása