Burger Blog

Nemzetközi Hamburgertúra a Hard Rock Cafeban!

2016. július 21. Jancsa Jani

Újra itt a World Burger Tour, ami annyit tesz: Local Legendary burgerek a világ minden tájáról, korlátozott ideig. Jöttem, mentem, ettem! Ez alkalommal négy burger van az időszakos étlapon, három különlegesebb körettel – menjünk végig rajtuk egyesével.

2016-07-13_12_25_39-1.jpg

Pierogi Burger, Pittsburg

A lengyel vonal egészen érthetetlennek tűnik, egészen addig, amíg bele nem gondolunk, hogy bizony van egy rendes polák közösség ebben az amerikai városban. A burger is ennek megfelelően működik, Angus húspogácsa (mind az, ezt később már nem fogom külön írni), hagymával töltött pirog, cheddar, karamellizált és újhagyma, tejföl, ranch szósz, és rukkola. Akármennyire is meglepő (vagy nem), az ízek tök jól működnek, és a burger is total értelmezhető, szerettem.

2016-07-13_12_25_49.jpg

2016-07-13_12_43_15.jpg

“Minden út Rómába vezet” Burger, Róma

Fura egybeesés, hogy a havi Bamba ajánlat is olasz, dehát ebből látszik, hogy tényleg minden út oda vezet. Itt a feltétek között megtalálható a ricotta, az aszalt paradicsom, a pancetta (húsos szalonna), valamint a Sriracha majonéz, rukkolával. Erős versenyző volt ő is, az összetevők azért nem kevés garanciát nyújtottak a sikerre.

2016-07-13_12_26_22.jpg

2016-07-13_12_28_37.jpg

Universal Burger, Hollywood

Itt már nem annyira volt számomra egyértelmű, hogy mi és miért került a burgerbe, mindenesetre annyi biztos, hogy a chorizo, feta, kukoricachips, rukkola, sült jalapeno kombó határozottan nem volt rossz, sőt.

2016-07-13_12_26_16.jpg

2016-07-13_12_32_32.jpg

Golden Gate Burger, San Francisco

A végére hagytam a személyes kedvencemet, amely már formailag is eltért a többitől, ugyanis nála két szelet vastag toastkenyér volt a zsemle helyettesítője. Ezen felül ment még bele szeletelt szalámi, grill hagyma, ementáli, savanyú ubi, és ezersziget öntet. Valamiért nekem ez jött be a legjobban, az ízek összesége itt vált igazi bombává számomra.

Ahogy említettem fentebb, a köret sült krumpli, melyhez én az erős paprikás fokhagymás ketchupot, illetve a fokhagymás aiolit tunkoltam, a lehető legnagyobb megelégedésemre.

2016-07-13_12_26_56.jpg

A Hard Rock World Burger Tour a hónap végéig tart, úgyhogy addig is érdemes menni, és kóstolni, minél többet. Az árak nem gyengék (4100 forint), de ha úgy döntünk, hogy benevezünk, nem fogunk csalódni.

A bejegyzés trackback címe:

https://burger.blog.hu/api/trackback/id/tr858903756

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bobby Newmark 2016.07.21. 19:28:24

Meddig hívhatunk egy burgert burgernek? Ha a pirítósos is még burger, akkor szerintem a tökfőzelék fasírttal is nyugodtan hívható annak...

Jancsa Jani · http://burger.blog.hu 2016.07.21. 19:29:09

@Bobby Newmark: az egyik legelso burger az usaban is piritosok koze volt teve az 1800-as evek vegen, es meg a mai napig igy adjak, szoval ez mellément :) akkor még nem volt briós buci, és társai...
süti beállítások módosítása