Burger Blog

Steak kétféleképpen a Kantinban!

2016. április 28. Jancsa Jani

A kilencedik kerület is szépen erősödik, immár mindenki minimum 4-5 olyan helyet is tudna mondani, ami simán kiemelkedik az átlagból és jó cuccot ad. A Kantinban már korábban is tiszteletem tettem, most pedig visszatértem egy újabb látogatás erejéig, hogy ismét kardélre hányjak pár marhát.

2016-04-14_17_18_30.jpg

Természetesen ez az ételeket jelentette, de mielőtt ez megtörtént volna, konstatáltam, hogy bizony a belső is emberesen újra lett dizájnolva, így már egyre inkább hasonlít egy jó kis amerikai hangulatú kajáldára. Ráadásul, a Facebookról az is kiderült, hogy a kurrens food truck lázat meglovagolva ők is beújítottak egy büfékocsit, amely hamarosan elkészül, szóval a nyáron, fesztiválokon ezzel is viszont lehet majd látni őket.

2016-04-14_17_18_12.jpg

Ha már Amerika, kezdésnek rendeltem is egy olyan üdítőt, melyet bizony idáig még sosem láttam. Ez az új magyar brand, a Tikkadt szöcske, amely egy újfajta interpretációja a kólának, és ha el tudunk vonatkoztatni a Coca-Pepsi kettősétől, én mondom nektek, teljesen korrekt lett.

2016-04-14_17_20_51.jpg

A következő tétel egy jófajta steak lett, márványsajtos öntettel, és kunkori Twister krumplival. Az adag kellemesen emberes volt, a sült krumpli a mai napig nagy kedvencem, a steak pedig ízvilágában hozta az elvárhatót. A márványsajt ízvilága bizony megosztó lehet, de mivel én imádom, ezért csak azt tudom írni, hogy tök jól passzolt a húsomhoz.

2016-04-14_17_36_29.jpg

Egy étel nem étel - tartja a mondás, így következőnek egy másik USA-beli klasszikusra mentem rá, a Philly Cheese Steakre, azaz a sajtos steak szendóra. Ez nem más, mint egy jó kis bagettben steak-szeletek, rengeteg sajt, és némi zöldség.

2016-04-14_17_36_56.jpg

A fromage itt két formában is jelen volt, az egyik a klasszikus, a másik pedig a sajtszósz, ami biztosította a szendvics kellemes szaftosságát is. A steak adja magát, kellemes, omlós verzió, a zöldségek terén pedig saláta és koktélparadicsom adta meg azt, amire szüksége van a szervezetnek, kellemes kis lakomaként.

2016-04-14_17_43_45.jpg

Majd elfelejtettem, hogy a Kantinban a tematikus hetek mellett (előzőleg olasz volt, most pedig amerikai) sörvacsora is készülődik: úgy fest stratégiai partnerük a Zirci Apátsági Manufaktúra, így az ő söreikkel lesz egy jó kis rendezvény nemsokára.

12993507_602264619929888_3421557880750942507_n.jpg

És végül az anyagiak: a steak 3000 forint környékén mozog, a szendó 1700, úgyhogy árak tekintetében sincsen gond. A házhozszállítás mostanában szünetel, így ha akartok egy jó Kantinos kaját enni, akkor irány a Mester utca!

A bejegyzés trackback címe:

https://burger.blog.hu/api/trackback/id/tr688669160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KFV · http://korosfeltunesiviszketegseg.blog.hu/ 2016.04.29. 07:26:52

A dizájn tényleg szép, néhány hónapja jártunk itt a barátnőmmel.

Viszont a steak az egyik legrosszabb volt, amit valaha ettem. Rágós, gumiszerű, közepes helyett szinte teljesen átsütve (külön kértem hogy maximum közepes legyen).

kék madár 2016.04.29. 07:39:45

"Ez nem más, mint egy jó kis bagettben steak-szeletek, rengeteg sajt, és némi zöldség"
A IX-ik keruletben. Mert Philadelphiaban meg Amerikaban ennek amit leirtal semmi koze a Philly Cheese Steakhez. Se bagett, se chedar, se paradicsom, etc
süti beállítások módosítása