Burger Blog

BpBurger (179) - Deep Burger

2016. április 12. Jancsa Jani

A mély gondolatok mély burgereket szülnek - így lehetett ez a Deep Burger esetében is, amely egy relatíve új egysége Budapestnek, viszont így is tud olyat mutatni, amely megtekintésre, vagy még inkább megkóstolásra érdemessé teszi.

2016-03-22_18_29_44.jpg

Két helyszín is található belőle Budapesten, én most az Akácfa utcaiba látogattam el. Az utcafronti logózás mindent elárul, nem fogunk eltévedni. Kiülhetünk a teraszra is, amikor én voltam, még csípett a hideg, így benn foglaltam helyet. A dizájn teljesen korrekt, marha és burger alapú, némi Amerikával nyakon öntve - a hangulattól vezérelve gyorsan rendeltem is, aztán vártam szépen a soromra.

Szerencsére nem kellett túl sokáig, és hamarosan meg is jött a zománcos tányér, benne minden finomsággal.

2016-03-22_18_29_49.jpg

Kezdem először a köretekkel: egy kis fémedényben házi steak burgonya érkezett, pont olyan, amilyennek várná az ember, kívül ropog, belül puha. Hasonlóan jó a káposztasaláta is, valamint a ház specialitása, a chili mayo is helyett kapott a tányéron, tunkolási mivoltából.

2016-03-22_18_30_26.jpg

Na és a burger. Most már elárulhatom, hogy mohóságomnak nem bírtam határt szabni, és egy jucy lucy, azaz sajttal töltött verziót kértem. Ezt a burgert többféleképpen is lehet kérni, az enyém most egy hatalmas összefonódása volt mindennek, amit csak el lehet képzelni.

2016-03-22_18_30_11.jpg

A zsömle igen jóféle, könnyed szerkezetű, és a belevaló húst is csak dícsérni tudom, korrekt az összhang a benne lévő sajttal. Ha már itt tartunk, nem áll meg a történet, ugyanis sajtchips is ment bele, nem is kicsi, és nem is egy. Na, ilyen egy tisztességes sajtimádó burger, én mondom nektek.

2016-03-22_18_31_17.jpg

Ha burgerről beszélünk, természetesen az egészség is fontos a számomra, na meg a Deepes srácok számára is, így került még saláta, savanyú uborka, illetve paradicsom is a kompozícióba.

2016-03-22_18_31_24.jpg

A burger a 25 dekás húspogácsájával 1790 forintot kóstál a köretek nélkül. A Deep (melynek másik üzlete a hatodik kerület, Jókai utcában található) egy finom színfoltjává vált a városnak egészen hamar - megkóstolásra ajánlott!

Elérhetőség: https://www.facebook.com/deepburgerakacfa, https://www.facebook.com/deepburgeroktogon

Cím: Budapest, Akácfa utca 12-14.

A bejegyzés trackback címe:

https://burger.blog.hu/api/trackback/id/tr718589206

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

opati666 2016.04.12. 21:30:52

Bakker... Alig ebédeltem, a vacsora meg még fényévekre van... A cikk után viszont csorog a nyálam és korog a gyomrom... :( Lehet, hogy hazafelé útba ejtem a Jókait... :)

Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2016.04.12. 21:30:54

Óóó de mocskos jól néz ki...
süti beállítások módosítása