Burger Blog

BpBurger (170) - Galéria Pub

2015. december 21. Jancsa Jani

Ha egy kerületet kellene választanunk, ahol nagy valószínűséggel a legtöbb burgerest találnánk, az minden bizonnyal a hetedik lenne. Még ennyi idő után is akadnak feltérképezetlen helyek - most is egy ilyenbe tévedtem be.

2015-12-14_19_33_32-1.jpg

Egy jó pubhoz méltóan (ami ráadásul már 19 éve működik) hétköznap este mentem, de már jócskán voltak, úgyhogy nem is szórakoztam sokat, kikértem egy jó sört (itt ugyan nem kézműves, de nem is csak azt isszuk), aztán rámentem a decemberi aktuális ajánlatra, ami jelen esetben liba volt. Teljesen jó pont, hogy egy hónap csúsztatással került ide, és nem a novemberi őrületben - nézzük is meg, hogy mit kapunk.

2015-12-14_19_32_16.jpg

A burger mellé érkezik egy kis házi chili mayo, káposztasaláta, valamint házi steakburi, én meg kóstoltam egy kis szintén helyben készülő csípős szószt is. Kezdjük a körítéssel: a csípős kellemes, aromás, és nem akar agyoncsapni, ez kellemes tulajdonsága. A coleslaw ropogós, frissítő, a majonéz pedig jól megy a krumplihoz, ami amúgy nem tudom kinek tűnt fel, de egy huncut bravúrral egy Ikeás edénybe lett tálalva.

A burger zsömléje nagyon tuti állagú, könnyed, ropogós, laza. Benne a libahúspogácsa az egyik legjobb a fajtájából, amit ettem, tökéletes ízvilággal rendelkezik kategóriájában. Alatta találunk még egy kevés párolt lilakáposztát, szintén chili mayot, zöldségeket, meg egy speckó, csak ide kifejlesztett hambiszószt is.

2015-12-14_19_35_39.jpg

Fontos még megemlíteni, hogy természetesen jó kis marhaburgereket is adnak a Galiban, így akár arra, akár erre a havi speciálra, de simán érdemes lehet rámenni, ha arra jártok!

Elérhetőség: https://www.facebook.com/galeriacafee

Cím: 1072, Akácfa utca 30.

A bejegyzés trackback címe:

https://burger.blog.hu/api/trackback/id/tr48187460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása