Burger Blog

Új étlap a Don Pepében

2015. november 30. Jancsa Jani

Eljött az ősz közepe, és ismét kaptunk egy új étlapot a Don Pepében, aminek természetesen volt hamburger-vonatkozású újdonsága is - erre, meg még pár más kajára mi is rámentünk.

2015-11-12_21_14_12-2.jpg

Kezdjük tehát az új burgerrel, ami a Root Kiskacsa nevet kapta a keresztségben. A zsömle ismét fekete, és a legizgalmasabb a burgerben a konfitált kacsacomb, beterítve egy jó szelet cheddarral, valamint bónusz még, a fesztiválon kívül a lilahagymalekvár, és a kacsamáj-pástétom, amely elsőre elég bizarrul néz ki.

2015-11-12_21_15_53.jpg

A hús-sajt-máj kombó a burgerben mindent visz, az ízkombináció nagyon ott van. A burgonya mellé sajnos időtől függ, mikor-milyen, viszont a szósz még mindig tuti, szóval azt a hacket alkalmaztam, hogy vettem mellé egy adag malacfarka krumplit, és így lett teljes a menü, kár, hogy ekkorra az árak már végképp elszaladtak.

Nyitottak kicsit a távol-keleti cuccok felé is, ennek eredményeképp toltam egy jó Tom Yum levest is, valamint az olaszos kaják közül a A'mare Mio nevezetű fekete spagettit kóstoltam, benne garnélával és tintahallal.

2015-11-16_20_02_52.jpg

Mindezen felül még vannak régről visszahozott kedvencek és új fogások is, egészen pofásan megdizájnolva az étlapon, szóval aki bírja, amit ők csinálnak, az menjen, és bátran kérjen mást, mint a rántott hús.

A bejegyzés trackback címe:

https://burger.blog.hu/api/trackback/id/tr38091998

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2015.11.30. 12:23:57

Amiben kb annyi a számomra érdekes újdonság, hogy eltűnt az afrikai harcsa és a kedvenc (na jó, valaha volt kedvenc) pizzáim ára... első felindulásból 20-nak saccoltam, de így is több mint 10%-kal magasabb lett.
Évek óta törzsvásárló voltam, annyira hogy legalább 6-8 éve stabil 10% kedvezményem volt. De mostanra a pizzák minősége ( elsősorban a feltét minősége és mennyisége) is sokat romlott a régen megszokotthoz képest, ez az áremelés meg végképp elvette a kedvem a rendeléstől. Pénteken, már éhesen akartam rendelni, de az árak láttán inkább a péket választottam.

2015.11.30. 21:45:00

@Hóhér az utolsó barátod: találtam egy 5 éves Don Pepe képet, a régi szép idők..

i.imgur.com/PCPWQmO.jpg
süti beállítások módosítása