Burger Blog

Tök és Burger? Naná!

2015. október 30. Jancsa Jani

Bizony itt van újra a Halloween, meg a tökök, úgyhogy a Burger Market is készült valami releváns újdonsággal, ami ráadásul csak most hétvégén kapható. Nyilván rákukkantottam én is, és ha én tudom, akkor nektek is megmutatom, mert nem vagyok irigy srác.

2015-10-29_12_48_09.jpg

A jóság a bucinál kezdődik, ugyanis már az is tök formájú - ez baromi jó ötlet, nem is értem, miért nem jutott ez előtte eszébe senkinek a nagy magyar ugaron.

2015-10-29_12_50_08.jpg

Odabenn folytatódik a boogie, egyrészt a már jól ismert, 160 grammos Gál Józsi-féle husival, ráolvasztott cheddarral, baconnel, meg persze egy kis római salival, mert kell a vitamin. De ennyinél nem állunk meg, sőt!

2015-10-29_12_50_23.jpg

Helyet kapott benne egy birsalmás-sütőtökös csatni, és egy kevés sütőtök chips is, a különböző ízek és textúrák jegyében. A kombináció amúgy teljesen jól megy a fentebbi ízekhez, és a formavilág is tuti módon passzol a belsőhöz.

2015-10-29_12_51_26.jpg

A Tök Jó Burger 1750 forintba kerül, és ahogy említettem, csak most hétvégén kapható a Burger Marketban. Burgerre fel!

A bejegyzés trackback címe:

https://burger.blog.hu/api/trackback/id/tr648035880

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása