Burger Blog

Spicy Southwest Burger a Friday's-ben

2015. szeptember 17. Jancsa Jani

Az Oktogon mostanában a megújulás központja. Ebbe a körbe szállt be a Friday's is, mivel az itteni éttermük teljesen új dizájnt kapott, illeszkedve ezzel az amerikai trendbe. Új étteremhez pedig új burger is dukált, ezt kóstoltam most én.

2015-09-09_12_06_10.jpg

Mindenek előtt azonban vertem egy milkshake-et, ha már nagyban hirdetik a burgerek alatt az étlapon; és melyik másikat is választhattam volna, mint az Oreosat.

2015-09-09_12_14_35-1.jpg

Na, ezt mondjuk lehet nem kaja előtt kellett volna intézni, mert olyan szinten laktató, hogy kábé desszertnek is elmenne.

2015-09-09_12_09_10.jpg

Azért nem is lennék én én, ha nem maradt volna hely, így őszinte örömmel vetettem rá magamat a burgerre, amikor az megérkezett.

2015-09-09_12_36_11.jpg

A Southwest burgerről nem árt tudni, hogy ez az első olyan burgere mostanában a TGI-nak, amelyik csípős, és nem csak olyan finomkodóan, hanem tényleg, korrektül oda tud verni. Ezért főképp a zöld chilis majonéz a felelős, de nyilván a szeletelt jalapeno paprika is odateszi a maga részét.

2015-09-09_12_36_14.jpg

Mindezeken felül található még a burgerben pico de gallo, egy jó adag guacamole, valamint Monterey Jack sajt is, a már jól ismert húspogácsa mellett természetesen.

2015-09-09_12_36_21.jpg

És, hogy milyen a burger? Tüzes, mint a menyecske, és forró, mint a babám szíve. Egy kicsit bővebben: a majonéz elég szemét tud lenni, viszont a guac pont megfelelően ellenpontozza a lágyságával a dolgot, így lesz egy harmonikus, kerek egész a végén.

2015-09-09_12_40_16.jpg

Árügyileg 3390 forintot kell kipengetnünk, ebben pedig már a köret is benne van. A Southwest burgerrel végre egy csípős verzió is került a portfólióba, így aki ezekért őrül meg, az is meg tudja találni a számítását az étteremben. Nekem bejött.

A bejegyzés trackback címe:

https://burger.blog.hu/api/trackback/id/tr477793618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lorinser 2015.09.17. 14:29:08

Ha igazán erős hamburgert akartok akkor kóstoljátok meg a W35-ben a Fire in the Hole-t. Nem túlzás, de minden porcikája éget, mar, még a buci is. Mikor lerakják előd szerényen csak annyit mondanak, hogy "Sok szerencsét!" És valóban kell is hozzá.

Erősségben messze felette áll a cikkben említett hamburgernek és ennek az ára 1790 Ft. Körettel együtt.

vova666 2015.09.18. 04:42:41

3390 forint, nagyon sok egy menüért...szerintem...ez 2 classic ára a Pesti Burgerben, és az...
süti beállítások módosítása