Burger Blog

Gourmet Box - Újratöltve!

2015. július 23. Jancsa Jani

Nem is olyan régen volt egy "vacsoradoboz" tesztünk, melyben több visszajelzést is tettünk a résztvevőknek. A Gourmet Box villámgyorsan reagált is ezügyben, így egy kis idő elteltével újra ránéztünk, mit is kínálnak burgerfronton.

2015-07-13_20_29_42.jpg

Jelenleg a marhaburger, házi burgonyachips-szel, jus redukcióval nevű tételük elérhető, ami egy pofás kis papírszatyorban érkezett meg hozzánk, a lehető legkisebb helyet foglalva.

2015-07-13_20_29_50.jpg

A csomagolás is szebb lett, valamint a hátoldalon rögtön el is olvasható, hogy kell elkészíteni - ez bizony jó pont!

A csomagot kibontva rögtön láthatjuk az egyes hozzávalókat, levákuumolva, és bizonyos esetekben már csaknem teljesen készen (krumpli, hús). A zsömle is teljes mértékben megújult, ezen már kívülről is látszik, hogy bizony rendes, pékségtől való termék, finom vajas illattal. Jó pont #2.

Immár a netes rendelésnél is fel van tüntetve, hogy is kell elkészíteni, ha valaki ott szeretné nézni, én is eszerint haladtam. Először is kicsit átmelegítjük a húst és a jus-t, amíg ez történik, olajat hevítettem és elkezdtem sütni a krumplit. Ez meg is lett elég hamar, addig pedig félreraktam konyhai papírtörlőre, hogy az szívja fel az esetlegesen ottmaradt olajat.

2015-07-13_21_16_17.jpg

A húst kibontva elkezdtem grillezni egy erre a célra dezignált serpenyőben, mellé pedig bedobtam a félbevágott zsemlét is. A fordítás után ment rá a házi cheddar, amit annyira igyekeztem ráolvasztani, hogy egy kicsit túl is készítettem, bocsássatok meg vétkező lelkemnek.

2015-07-13_21_19_47.jpg

Ezután jött az összeszerelés, a receptben ketchupot és mustárt említenek, én megálltam az előbbinél. Megy még rá paradicsom, házilag pácolt uborka, valamint hagyma, illetve a jus-t is rá kell tolni.

2015-07-13_21_21_29.jpg

És, hogy milyen az íze? Hát, így, hogy minden perfekt, és a zsemle is ki lett javítva, azt kell mondjam, igen korrekt kis burgert kapunk, jó hús-zsemle arányokkal, és finom ízekkel - tudom ajánlani bármely otthoni szakácsnak. A sült krumpli pedig meglepően baromi jó, kívül ropog, belül puha - ahogyan azt kell!

Érdekességként elmondom, hogy rendeltem még egy csomagot, ami egy báránytekercs volt, zöldborsóval: hát, ez is elég jó volt, ízletes, néhol kicsit zsírosabb hússal, friss pürével - szerettem.

2015-07-13_21_48_46.jpg

A burger ára 1790 forint, és tekintve, hogy most már bármely napi kiszállítással lehet rendelni, ez sem tarthat vissza senkit attól, hogy pár nap múlva ez legyen a vacsi - én pl. a munkahelyemre rendeltem meg, ott be a hűtőbe, otthon pedig indulhat a támadás

A bejegyzés trackback címe:

https://burger.blog.hu/api/trackback/id/tr97647588

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása