Burger Blog

Vendégpost: Japán burgerek

2014. július 09. Mr. Burger

Hűséges olvasónk András Japánban járt, és onnan osztja meg az élményeit veletek!

A japánokról tudni kell, hogy imádnak enni, rengetegféle étterem található kinn, a hagyományostól kezdve a high end éttermekig, de most csak a kinti burgerezőkről írnék kicsit.

lotteria2.jpg

Pár éve láttam a blogon a Lotteria lánc 8 húsos szendóját, gondoltam, kipróbálom ha már ott vagyok. Elkeveredtem valahol Tokióban egy ilyen csodás vendéglátóhely közelébe, de a menüt meglátva, el is ment a kedvem, mert már nem volt 8 húsos. Egye fene, akkor nézzük mijük van. Hát baromi csalódást okozott, hogy a szendók tenyeremnyi méretűek, inkább meggondoltam magam, ezt inkább kihagytam! Azért lőttem pár fotót a menüről, csakhogy lássátok ezeket a csodákat. Igen, van ramenburger, csak itt a hús helyett van a tészta, nem a buci helyett (pfúj?).

lotteria1.jpg

Teltek a napok, gondoltam, csak jó lenne már nézni valami burgerezőt! Hova megy ilyenkor az ember? Hát ja, a Mekibe. Na gyerekek, az nem okozott csalódást! Megláttam a 4 húsos MEGA-MAC-et, mi mást is kértem volna? Ízre, tökre olyan mint itthon, a husi talán picit jobb, de azért a meki az mégis meki marad. A helyi specialitásokat itt is hanyagoltam, pl. shrimpburger, főleg mert a 4 húsos után már nem kívántam mást.

meki1.jpg

meki3.jpg

Pár napig elég is lett a műkajáből, míg az egyik este megláttam a csodás Mos Burger nevű helyet. Ez is egy nagyobb lánc kint, de sosem figyeltem fel rá. Megmondom őszintén, meg is értem, hogy miért. Itt is a tenyérnyi burger a menő (annyira kicsi, hogy a paradicsom karika majdnem akkora mint a husi...). Kinéztem a legeurópaibbnak kinéző hambit, nem is volt túl drága. De nem is volt túl jó :) A husi kb olyan ízű volt mint itthon a mélyfagyasztott áruházi, na jó, talán egy nagyon kicsivel jobb, állagra mindenképp. Öntetnek volt benne majonéz meg valami szójás cucc (minden szójás amúgy). A menüt itt is lefotóztam, de mást itt sem próbáltam.

mos3.jpg

A legjobb burgert egy Kua 'Aina nevű helyen ettem. Itt még jó japán szokáshoz híven ki is voltak rakva műanyagból (!!!) a hambik, csak hogy lásd, hogy mekkora az akkora. Egy half pound bacon burgert kértem, azzal sosem lehet rosszul járni. 10 perc alatt el is készült és kinyitva tálalták, hogy ízlésednek megfelelő mennyiségű mustárt meg kecsöpöt tudjál rakni bele, mert amúgy más szósz nem volt benne.

kua1.jpg

kua2.jpg

A buci például mákos volt, ilyennel még sehol nem találkoztam. A husi íze nagyon tetszett, merem mondani, hogy pár pesti kézzel gyúrt pogácsát is elvert volna, igaz, hogy látszott rajta, hogy ez is fagyasztott, gépi cucc. A buci is jó állagú, pirításnak viszont nem volt nyoma rajta. A kint evett szedvicsek közül ezt merném ajánlani!

kua3.jpg

kua4.jpg

Sajnos (?) csak ennyi hambit ettem kint, de csak azért mert rengeteg másmilyen jó étteremben jártam, és rosszat sehol sem ettem. Talán kicsit azt lehet hiányolni, hogy alig sózzák a kajákat.

Remélem a kis élménybeszámolómmal pár ízlelőbimbót beindítottam! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://burger.blog.hu/api/trackback/id/tr236452607

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása