Burger Blog

Rendelős rovat: Meat Point

2013. október 14. Jancsa Jani

Ahogy haladunk egyre inkább előre az időben, szép lassan kezdjük felélni az összes budapesti házhozszállítóst. Szerencsére azért van még lehetőségünk, és a változatosság gyönyörködtet jeligét a zászlónkra tűzve most a Foodpandát hívtam segítségül a rendeléshez. És milyen jól tettem!

foodpanda2.jpg

A Meat Pointra esett a választásom, ahonnan bár szemeztem korábban is a burgerekkel, most jött el az ideje a választásnak. A rendelés leadása után olyan 5 perccel jött is az sms, majd a beígért 50 perc után két fehér szatyorban megérkezett az ebéd. Ez volt még a legvidámabb pillanat az egészben.

2013-10-06 14.29.24.jpg

2013-10-06 14.29.16.jpg

Bemásolom először is, mit kértem:

1 X IMPERIAL BURGER 1.450FT TÁLBAN, VÁLASZTHATÓ KÖRETTEL:

VÁLASSZ KÖRETET!: STEAK BURGONYA

VÁLASSZ EXTRÁKAT!: SAJT

1 X PRÉMIUM GIANT BURGER (20 CM) HASÁBBURGONYÁVAL 1.640FT:

VÁLASSZ EXTRÁKAT!: BACON

1 X PIKÁNS OMLÓS CSIRKEFALATOK 990FT 9 DB

Nos, ezek után nézzük mi érkezett.

2013-10-06 14.32.28.jpg

2013-10-06 14.32.58.jpg

Két burger, stimmt. Csirke, stimmt. Most jön a meglepetés: sült krumpli, szósz. Csodás. Tepsis burgonya salátával? Na és hol a steak buri? Félreértés ne essék, szeretem a meglepetéseket, csak nem úgy, ha a saját pénzemmel fizetek érte, és másra számítok.

2013-10-06 14.31.26.jpg

2013-10-06 14.34.22.jpg

Annyit tudok tippelni, hogy a tepsis burgonya akart lenni a steak krumpli, habár köze nem volt ahhoz, de jó, tudjuk be annak. A salátamix eléggé zacskósnak tűnik, valami fura szósszal rajta (ezt már amikor leírtam, megbántam), a sült krumpli egészen jó, nem főtt halálra, a mártogatós pedig fokhagymás majonézes, teljesen korrekt.

2013-10-06 14.30.02.jpg

A csirkecsík panírja valóban pikáns, házilag készült, mondjuk úgy, hogy ez mentette meg az egész rendelést. A húsok rendben vannak, lépjünk is tovább.

2013-10-06 14.41.10.jpg

Az egyik burger normál méretű, a másikat már csak kíváncsiságból is rátettem a mérlegre, több, mint fél kilót nyomott. A súly a megbízhatóság jele, nemde?

2013-10-06 14.34.08.jpg

A kisebb szendvics klasszikus szezámos zsömléjű, kísértetiesen az Azteca-féle verzióra emlékeztet. Benne egy batár nagy sima salátalevél, ha csiga lennék, biztos boldogan tapsolnék. Oh, wait. Mellette paradicsom, hagyma, szósz.

2013-10-06 14.35.43.jpg

2013-10-06 14.36.14.jpg

A hús egyik oldala olyan szinten rommá volt a sütve a lávakövön, hogy az égett darabkák még a sajton is átütöttek. A belseje meg rózsaszín volt helyenként. Mivan?? Konkrétan ehetetlenül rossz íze volt, nekem anyukám azt mondta, hogy az ilyenektől lehet rákot kapni.

2013-10-06 14.38.08.jpg

2013-10-06 14.35.10.jpg

2013-10-06 14.45.06.jpg

A nagyobb burger kicsit lepényes jellegű buciban érkezett, de ezt is csak szárazon csinálhatták meg, mivel ugyanúgy égett volt, mintha a láncdohányos nagynéninek adnál egy puszit élete legrosszabb napján. Benne saláta, sült hagyma (ez teljesen jó volt - és nem égett!), alatta pedig nyers bacon. Ez bezzeg távolról elkerülte a sütőlapot... Saláta, paradicsom, sajt, és az ugyanúgy egyik oldalról kivégzett hús. A másik oldalát elkezdtem kapargatni, de úgy meg olyan szörnyű látványt nyújtott, hogy inkább hagytam a fenébe.

2013-10-06 14.45.54.jpg

A burgerek, amennyiben mindig így szarrá vannak sütve, egy lyukas vasat nem érnek, ha pedig nem, akkor csak nekünk volt rossz napunk. A köretek swappolását szintén nem értem, szóval valami elképesztő lazaság mehet ott, csak ennek az a folyománya, hogy én azt mondom, messziről kerüljétek el a Meat Pointot.

sms1.jpg

És, hogy valami jó is legyen, a Foodpanda most is jól vizsgázott, a rendelés teljesen rendben átment, jött a visszaigazolás is, ahogyan azt kell.

Elérhetőség: Meat Point

A bejegyzés trackback címe:

https://burger.blog.hu/api/trackback/id/tr15555694

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása