Burger Blog

Innen fogsz rendelni: Azteca

2013. április 03. Jancsa Jani

Az Azteca nem újkeletű hely a budapesti házhozszállítós életben, emlékszem, már évekkel ezelőtt is tőlük rendeltem a burgert, pedig akkor még csak a Dohány utcában laktam (mondjuk most meg a nyolcban, nagy előrelépés, mondhatom).

2013-03-26 20.38.04.jpg

Az étterem főleg a tex-mex vonalra megy rá, de ostobaság lenne a hamburgereket mellőzni, szóval mi is beleválasztottunk egy Amigo és egy Cheese and bacon burgert, melyekhez alapból jár szósz is, ezek korianderes tejföl, valamint Serrano blue cheese lettek. Menüben sajnos nem kérhetjük a burgert, így sima sült krumplit rendeltünk még, mert az kell. Jó tudni, hogy 2500 forint feletti rendelésnél ajándék desszert vagy üdítő jár a Netpincéren, így az utóbbit választva kaptunk még egy 0,33-as Fantát is.

2013-03-26 20.38.45.jpg

Kereken ötven perc múlva megérkezett a csomag, ami tekintve, hogy elég havas időjárásunk volt még a múlt héten, nem is olyan rossz. A szendvicsek terén nem bíztak semmit sem a véletlenre, becsomagolt műanyagdoboz, benne fóliában várt a burger. Az első dolog, ami feltűnt, hogy milyen szép nagy, és súlya is van rendesen, ez még nem garancia semmire, de azért reményre adhat okot.

2013-03-26 20.39.39.jpg

Kezdjük a negatívumokkal: a krumpli sajnos itt sem bírta a strapát, a saját párájában főtt-sült burgonya inkább jobb név lett volna rá, de úgy kellett nekünk, minek rendeltünk ilyet. Itt jön be érdekes pontként az, hogy minek van a burgerhez alanyi jogon szósz, ha krumplit külön kell hozzá kérnünk?

2013-03-26 20.40.49.jpg

2013-03-26 20.40.54.jpg

Ha már itt vagyunk, beszéljünk akkor a mártásokról: a serrano, nevéhez ígérten csípős, benne igen jópofa kis jalapeno darabokkal. Sajnos a kéksajt markáns ízét annyira nem éreztem ki belőle, de egynek tökéletes volt, csakúgy, mint a korianderes tejföl is, mely azért valamennyire felfrissítette a halott krumplit.

2013-03-26 20.39.00.jpg

Miután mindent kitárgyaltunk, beszéljünk a burgerről, mivel gondolom már izgatottak vagytok. Hát, meg kell mondjam, a régi emlékek nem voltak csalókák, és a burger bizony még mindig bitang jó, és főleg köszönhető ez a húsnak. A hús, amely egyrészt vizuálisan is teljesen jól néz ki, vékonyabb fajta, és egyáltalán nem ártott meg neki az út sem. Be van keverve hagymával és erősen borsozott is, rendesen átsütve; de az íz, ami a lényeg, az pedig itt tökéletes, sőt, megkockáztatom, hogy egy büfének is dicséretére válna.

2013-03-26 20.39.53.jpg

A zsemle sem hétköznapi, kezdve ott, hogy nem csak a teteje, hanem az egész vastagon szezámmagos, egészen az aljáig. Ez amúgy eszméletlenül masszív, és lehet elbírna picivel több pirítást is, viszont szakítószilárdság terén nincs szégyenkeznivalója, mert alig bírtam széttépegetni is, rettentően masszív darab.

2013-03-26 20.41.32.jpg

A szendvics alsó felén uborka, lilahagyma, paradicsom található, de valahogyan egész szépen elrendezve. Lehet, hogy tévedek, de mintha egészen figyelemmel lett volna odapakolászva, nem csak ráhányva, ahogy sok más helyen; komolyan, hangosan csettintettem, amikor megláttam, tetszett. Alatta saláta, és a klasszikus trió: ketchup, mustár, majonéz, majd a vastag buci, ami olyan helyenként, mint Bíró Lajos (sok).

2013-03-26 20.41.40.jpg

2013-03-26 20.43.17.jpg

2013-03-26 20.42.21.jpg

A húson a további rétegek nevüknek megfelelően követték egymást, csak sajnos fordított sorrendben, így történhetett meg az, hogy az amúgy finom, puha maradt (mégis megsült) baconre tette a minden bizonnyal figyelmetlen szakács a sajtot, mert már magyarázat erre nincs. Nincs, mégpedig azért, mert így a sajt bizony teljes egészében beleolvadt a plafonba, mely szerepet jelen esetben a zsemle belső teteje jelentette, és gyakorlatilag így értelmezhetetlenné vált a sajt egész léte - kár érte.

2013-03-26 20.42.27.jpg

Az Amigo burgernek az volt a szerencséje, hogy a sajtra még jött egy tükörtojás, így az megmenekült, viszont ezáltal még telítettebb lett, ami egyáltalán nem tett neki rosszat, sőt!

2013-03-26 20.47.49.jpg

A burgerek 920-tól kezdődnek, és 1390-ig tartanak, ez utóbbiban viszont már 3 hús is van, a krumpli 420, de amint írtam, egészen sok más mexikói étel közül is szemlézhetünk. Fontos még, hogy itt a házhozszállítás nem ingyenes, kétszáz forint, de ez, ilyen kajáért egyáltalán nem tétel.

Az Aztecat nagyon tudom javasolni mindenkinek, mivel a minőség és az ár olyan arányban van, ami mindenki számára ha nem is kötelezővé, de erősen ajánlottá teszi rendelést.

Elérhetőség: http://www.azteca.hu/

A bejegyzés trackback címe:

https://burger.blog.hu/api/trackback/id/tr505188219

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

skylaner88 2013.04.03. 09:36:26

Hamburgert, sült krumplit rendelni számomra felfoghatatlan baromság. Miért jó a párában megpuhult, elázott burgert, krumplit enni? Ráadásul még fizetni is érte? Ha valaki egyszer elmagyarázná, hogy miért jó ez, azt megköszönném.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.04.03. 13:00:19

tényleg jól néz ki, ki is fogom próbálni.

bl4ze 2013.04.03. 16:48:18

@skylaner88: ott a pont! sosem rendeltem még, nem is fogom. ez tipikusan a forrón, készítés után rögtön eszem kaja :)

hellojimmy 2013.04.03. 19:21:39

Én nem értek egyet a blog szerkeztőjével. Egyszer rendeltem ettől az étteremtől, a 3 húsos verziót. Az egészben alig volt zöldség, a három húsból egy összetapadt tégla vált, köszönhetően a közéjük tett sajtnak. DE a legfontosabb rossz pontja az volt, hogy a hús FELE akkora nem volt, mint maga a szendvics, és ez ilyen rohadt drágán szerintem ultra gáz. Máskor is rendeltünk az étteremből, mexikói ételeket, őszintén szólva azok is sz*rok voltak, nem ajánlom őket.

hunter84 2013.04.03. 19:56:54

@hellojimmy: Hasonló, bár nekem az első két rendelésem még oké volt, viszont harmadszorra olyan szar burgert kaptam, hogy azóta sem rendeltem tőlük. Inkább Attaboy, vagy Black Cab személyesen.

varjojenvirta 2013.04.03. 21:22:12

én szerettem innen rendelni, szakdogaírás, vizsgaidőszak közben éjszakázásnál életet mentett a kajájuk (ezért rendel valaki gőzben főtt hamburgert pl...)
és nekem még a régi netpincér felületen működött a menüben rendelés, csak külön kellett beikszelni, hogy milyen italt meg krumplit vagy coleslaw-t kérek a bucihoz, viszont az öntet nem járt automatikusan... amióta az új felület van, nem tudom, hogy működik, átszoktam más kajáldákra... de jó is, hogy emlékeztettek:)

MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2013.04.04. 10:49:49

@skylaner88: A krumplival uez van, hha elvitelre kéred. Márpedig azt elég sokan csinálják (néha én is).

sirarcheer 2013.04.05. 12:50:54

Próbáljátok ki a 50 minutes sültkrumpliját.
Náluk nincs bepárásodva doboz. Nem tudom hogy csinálják, de Nekik sikerült megoldani.

sirarcheer 2013.04.05. 12:53:59

@hunter84: Szerintem sem jó az Azteca. Én is rendeltem párszor, de nem jött be. Ha mexikóit akarok akkor Arriba, ha hamburgert akkor Buffalos/Diner54/50minutes.

Starius 2013.04.18. 15:17:00

Ma rendeltem tőlük. OK, a burger minőségével/mennyiségével nem volt bajom. Azzal azonban igen, hogy azt mondták, 1 órán beül hozzák a kaját. 1,5 óra múlva felhívtam őket, diszpécser hölgy közölte, hogy akkor egy 15-20 perc és már itt is vannak. Ajándék desszert. Így majd 2 óra alatt megkaptam a burgert, és az ajándék desszertet. Az öntet már lemaradt. Megnéztem, kb 3 megállóra vannak tőlem... Lehet gyalog jött a futár. Akkor inkább maradok az Attaboy!-nál. Ők 20 perc alatt ideérnek és finomabb a burger is, valamint menüben kerül kb ugyanennyibe (ugyebár ott nincs szállítási költség). Egyébként érdekes, h attaboyék úgy oldották meg a krumpli problémát, hogy vágtak egy lyukat a dobozkára, ahol távozik a gőz. Nem is puhult meg mire elért hozzám.

ízirájderöcsém 2013.09.22. 23:34:58

Nem rossz, nem rossz...a 3 húsos Big Burger egészen laktató volt, bár a zsemle és a többi sallang olyan semmilyen. Saláta pl minden volt, csak nem friss, a sajtot alig éreztem benne. De hús az volt jókedvvel-bőséggel. Összességében jó közepes, mondjuk egy határozott osztályzattal jobb, mint a Wikinger. De azért ettem ettől klasszisokkal jobbat is. Igaz, csak Angliában, de még felfedezés alatt van a honi burgerdék zöme :)
süti beállítások módosítása