Burger Blog

Steak, Jazz, és Gettó a Bodegában

2013. február 22. Jancsa Jani

Tavaly már hírt adtunk Budapest egyik titkos favoritjáról, a Bodegáról a Vágóhídnál, ahol éttermi minőséget kaphatunk büfé áron, és ez nem csak a szlogen, hanem tényleg így is van. Azóta eltelt egy kis idő, lett pár újítás az étlapon is, és mivel még mindig nagy kedvenc a hely, ezeket személyesen is szoktam tesztelni időnként.

2012-10-10 12.51.24-1.jpg

A legújabb ilyen időszakos ajánlat múlt héten volt két napig, mégpedig uguruayi hátszínsteak, hozzá chimichurri-s krumplipürével, és salátával. Ez egészen egyszerűen kiváló volt, a húson kakukkfüves-oregánós olvasztott vajjal, nagyon bejött - alig 1500 magyar pénzért.

2013-02-14 12.34.16.jpg

Szokott lenni leves is, napi ajánlat jelleggel - a fotón látható például a szicíliai marhahúsleves babbal nevű tétel, amiben a megszokottnál kb 5* több hús volt, az alján pedig a további tartalom, bab, répa, meg a többi zöldség.

2013-02-14 12.30.26.jpg

Újdonság még a chiliburger, melyben a 15 dekás húspogácsa mellett van saláta, paradicsom, sajt, és egy hatalmas kanál chilis bab, amitől a sima burger gyakorlatilag kettő az egyben jelleget ölt. Ja igen, és még tejföl is kerül rá - zseniális.

2013-01-09 14.50.08.jpg

A hideg téli napokat tudja feldobni a Jazzburger, ami tartalmaz egy cajun-creol jellegű szószt, mely pikáns mivoltával nagyon jól passzol a szendvicshez - szintén ajánlott.

2012-11-26 12.13.20.jpg

Kérhetünk burgert a Gettóból is, ilyenkor egy ecetes lilahagymás történettel fog érkezni, valamint van lehetőségünk csirkézni is, a képen pont egy ilyen burger található, benne sajttal, és salátával.

2012-06-12 13.22.39.jpg

Kapható mexikói hot-dog is, ilyenkor tortillába kerül a virsli, mellé zöldségek, szósz, és az egész lapon sül ki, mielőtt a tányérunkra érne.

2013-02-14 12.28.57.jpg

Remélem a fentebbi képes beszámolóval mindenkinek meghoztam a kedvét ahhoz, hogy ellátogasson a Bodegába, csak ha lehet, ne akkor, amikor is én is megyek. Bár végülis mindegy, majd odaszólok előtte telefonon, úgy tuti meglesz időben - tegyetek ti is így!

Elérhetőség: http://goo.gl/UM1Jn

A bejegyzés trackback címe:

https://burger.blog.hu/api/trackback/id/tr145085989

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bl4ze 2013.02.22. 14:09:56

(x)
fizetett reklám, vagy mi a fene ez ????

Jancsa Jani · http://burger.blog.hu 2013.02.22. 14:18:27

@bl4ze: miért is? amúgy fizetni az tuti hogy nem fizetett senki, sem ezért, sem másért :)

bl4ze 2013.02.22. 14:19:59

@speed: hát olyan reklám, PR szaga van az egésznek. érdekes a cikk azért kérdeztem rá :) fura, no ! :)

Jancsa Jani · http://burger.blog.hu 2013.02.22. 14:22:33

@bl4ze: egyrészt kevesen tudnak erről az amúgy kurvajó és olcsó helyről, másrészt Bp top 10%-ában van ár/érték arányban, nekünk meg ez a küldetésünk, hogy az ilyen helyeket promótáljuk, mert ha valakik, ők megérdemlik :) Plusz amint írtam is, nem tagadom, itt van a munkahelyem közelében, elég gyakran járok, és nagy kedvencem :)

bl4ze 2013.02.22. 14:24:54

@speed: Értem, Ok. Ha arra visz utam, meglesem Őket.

vacsad · http://indafoto.hu/vacsad/collections 2013.02.22. 22:19:42

valóban PR szagú, a képek sem a szokásos minőség

Amphetamine 2013.02.22. 22:47:26

Én is szkeptikusan mentem oda, de megérte! Kb. fél éve voltam először (itt olvastam róluk először), azóta rendszeresen látogatom a fiúkat! Remek kaják, olcsó árért, jó hangulattal!
Még ha fizetett reklám is ez a post, ez nem csak üres PR, hanem TÉNYLEG azt kapod, ami itt le van írva!
Megérdemlik a Bodegás srácok!

Jancsa Jani · http://burger.blog.hu 2013.02.22. 22:58:57

@vacsad: a képeken lévő instagram-effekt aggaszt? @Amphetamine: a burger blogon ha fizetett reklám lesz, arról tudni fogtok. ez nem az.

buenonacho94 2013.02.23. 10:20:04

A képek megbuherálását én nem javaslom. Ha egy ételekről szóló blogra lépek fel - ahol jócskán vannak képek is -, azokat az ételeket az igazi valójukban szeretném látni, nem holmi elcsépelt after effectekkel. Persze, ez csak személyes vélemény, dehát, erre való a komment.

Mr. Jerkow 2013.02.27. 15:20:19

Előrebocsátom, hogy a hely zseniális, jó a koszt, kajáltam ott, kipróbáltam, és bejött. Ezen alkalommal tettem viszont a következő megfigyelést: a kisegítőként dolgozó szőkés, hosszabb hajú srác (tehát nem, nem a busó von kobrás barna hajú tetovált) úgy ment el a rothasztó melegben a kerítés tövébe hugyozni, hogy a csepptelenítést követő rázogatás után NEM MOSOTT KEZET!!! Ezek után hugyos brés kézzel nyúlt az ételekhez és az edényekhez. Bizonyára elszigetelt eset, röpke agyi rövidzárlat csupán, de megtörtént. ég jó, hogy korábban megkaptam a rendelésem, bár az ominózus jelenet kérdéseket vetett fel bennem. Mindenesetre ezen szerintem változtatni kéne, de biztos én látom rosszul a kérdést, és "attól csak finomabb lesz" és ez természetes így és minden jó. Akkor jó. Semmelweis Ignác rosszul tudta!
süti beállítások módosítása