Burger Blog

BpBurger (75) - Bajor Söröző

2013. szeptember 16. Jancsa Jani

Amikor két hét alatt négy kedves olvasónk ajánl egy helyet, akkor az bizony burgerpápai intervencióért kiált. Így történt ez a címben szereplő sörözővel is, mely előtt már nem egyszer elsétáltam, de most be is tértünk - ennek a története ez a post.

bajorka.jpg

A Móricz környékén több lehetőségünk is van, ha szeretnénk egy jó burgert enni: ott a Bölcső, egy remek házi készítésű csodával, és ott a kevésbé jó Wikinger is, ha már minden mindegy. E kettő közé szállt most be a Bajor Söröző, ahol az enteriőr... pont olyan, mint bármely más kocsmában lenne. Budán vagyunk, szóval nem késdobáló, de a kuuuanyázások repkednek, miközben a falra applikált nagyképernyős tévéről éppen az észteket osztja a magyar válogatott.

Burgert és sztrapacskát akartunk kérni, de sajnos utóbbi nem volt, így választhattunk volna még pizzát, vagy akár sörkorcsolyákat is. Pozitívum, hogy este fél tízkor még tudtunk burgert rendelni, szóval a konyha még működik, negatívum volt viszont, hogy fél óra kellett mindennek az elkészültéhez. Tegyük hozzá, mire kijött, szemmel láthatóan javarészt frissen és házilag készült minden, szóval ez egy jó sör mellett simán megbocsátható.

2013-09-10 21.56.39.jpg

A burger nagyon kellemes kinézettel érkezik, kis zománcos pohárban bögrében burgonya, az egész egy deszkán, evőeszköz, ahogy azt kell. A burgonya már ránézésre is tetszik, de beleharapva Budapest egyik legjobb köretévé emelkedik, elmondom miért. Házi vágású, kisebb-nagyobb különböző darabok, frissen sütve, de nem olajos (!), ropogós, ámde nem túlsütött, és még fűszerből is jutott rá pont elég. Ez, egy sörözőben egészen egyszerűen csillagos ötös.

2013-09-10 21.57.17.jpg

A szendvics zsemléje inkább laposabb és széles jellegű, szezámmal szórt, nem bolti tucat-termék. A teteje állati jól meg van pirítva, gyaníthatóan ugyanazon a lapon, ahol a hús is sült, viszont az aljára sajnos nem jutott ebből, így az meg is puhult a hús alatt.

2013-09-10 21.57.38.jpg

Odabenn szép színes zöldségek fogadnak, darabolt saláta (újabb jópont!), alatta egy majonézes jellegű, ámde annál ízesebb szósz, elképesztő mennyiségű hagyma (én szeretem, de mondjuk van aki nem ennyire), és paradicsom várt. A sajt a húson lapka jellegű volt, nem is olvadt meg teljesen.

2013-09-10 22.00.10.jpg

A hús első harapásra, nem tagadom, nagyon fura asszociációkat hozott fel, de pár falat után beálltak az ízlelőbimbóim, és rájöttem, hogy a fűszerezés lehet a ludas. Nem vagyok benne biztos, de fehérborsot sejtek az amúgy helyenként medium/well-done hús ízének hátterében.

A burger plusz köret 1100 forintba kerül, hozzá egy sört már olyan 400-ért kapunk, és az adag bőséges (én meg szégyenbe kerültem, mert olyan fáradt voltam edzés meg fél sör után, hogy nem bírtam megenni - ezúton is üzenném, hogy a vacsi finom volt, csak én nem voltam a topon). A Bajor Söröző nem elég, hogy felkerült a Nagy Budapesti Burgertérképre, még egy jó találat is - mindenkinek csak ajánlani tudom!

Adatlap

Nyitvatartás: 12-24.

Cím: 1111, Karinthy Frigyes út 12.

Honlap: http://www.bajorsorozo.hu/

Facebook: https://www.facebook.com/bajor.sorozo

Telefon / asztalfoglalás: (1) 209 2029

4sq: http://goo.gl/x6pbv8

A bejegyzés trackback címe:

https://burger.blog.hu/api/trackback/id/tr365506872

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.09.16. 10:59:27

a burger nagyon jól néz ki, a krumpli is, de az a legjobban, hogy a krumplit hogy szervírozzák.

mizie 2013.09.16. 11:22:08

Nagyon guszta minden, de lassan az a tendencia látszik kibontaozn, hogy a zsemle hatalmas, míg a benne lévő hús íze elveszik.

Itt is konkrétan olyan vékony a hús, hogy ezt nem lehet pl medium sütni.

Nekem azért az lenne a normális hogy a hús kicsit kilóg a szemle alól és legalább olyan vastag mint a zsemle egyik fele.

E nélkül teljesen elveszik a hús íze.

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2013.09.16. 11:41:38

@Wind Callman tér: te nem láttál mér zsírosbödönt, majd guglizz rá

Fue · http://www.english-hungarian.com 2013.09.16. 12:21:21

Nagyon jól néz ki, de a hús mintha kisebb lenne a kelleténél... hány dekás?

maestro1 2013.09.16. 12:22:29

Ki se néztem volna ebből a helyből, pedig gyakran elmegyek előtte.

Metaaal 2013.09.16. 12:38:50

A hús 17 dekás ezeken a képeken de van 25,és az őrültek számára 34 dekás is. :) Nekem is nagy vesszőparipám a hús/buci arány,de higgyétek el,hogy a buci kb akkora mint a hús és csak 9-10 dekás.Az arányok teljesen jók és ezt csekkolhatjátok a Bajor söröző Facebook oldalára feltett képeken,de persze egy személyes látogatás és próba az igazi! :)A sajtot pedig már lecseréltük :)

virtualdog 2013.09.16. 13:44:46

Budán is van épp elég késdobáló, lakótelep, gengszter meg még sokkal több is, mint ideát, úgyhogy megvédeném Pestet. :D

Fue · http://www.english-hungarian.com 2013.09.16. 13:47:46

@Metaaal: Köszi, korrekt, mindenképpen kipróbálós.

blah 2013.09.16. 14:00:50

@Metaaal: ebédidőben is van már burger?

Metaaal 2013.09.16. 14:04:12

Természetesen.Déltől 22:30-ig üzemel a konyhánk.

vundergraf (törölt) 2013.09.16. 14:07:14

@Wind Callman tér:

Az egy zománcos bögre ... amiben a krumpli van.

lappaj 2013.09.16. 14:26:02

És azt észre sem vetted hogy a burgerben (vagy a szószban), nagyjából 3mm-es kockákra vágva (pont ezért zseniális) csemege ubi is van.

nyu 2013.09.16. 14:30:05

"Budán vagyunk, szóval nem késdobáló,"

Nézzél egyszer ki a gazdagréti lakótelepen üzemelő talponfekvő intézményekbe.

Legalsó házsorban lévőbe kocsmaszakértő kollégánk nem mert minket bevinni.
Egy sorral feljebb lévőt egy fokkal biztonságosabbnak itélte.

Egészen addig, amíg megjelent egy 50-es, erősen ittas fazon, kikérte a szokásos kupicáját (3dl VB+2dl K), egy húzásra legurította.
Majd kérte a következőt.

Aztán autogrammot akart kollégától kérni, mondván ő nagy tisztelője valamelyik magyar hardcore metál bandának, aminek az énekesét vélte felismerni.
Alig bírtuk levakarni.

Végül a kocsmáros zavarta haza, mondván annyira ittas, hogy nem kapja meg a harmadik kupicát.

Gondolom elkotródott a következő műintézményig.

Pollen · http://indafoto.hu/pollen 2013.09.16. 14:47:25

Te, burgerpápa! És hogy mentél be azon a keskeny ajtón ekkora nagy arccal? :)

qwertzu 2013.09.16. 15:38:24

Fehérbors pfej?

Animális ízjegyek tolakodtak előtérbe? :)

kifordított nagyanyó 2013.09.16. 16:23:48

Megint megéheztem miattatok!
Ejnye!:))

rambo13 2013.09.16. 16:43:08

@Metaaal: Hello!
az lehet esetleg tudni, hogy melyik HBH szállítja nektek a sört? gondolom a kazincbarcikai...

Étteremkritikus · http://legjobbetterem.blog.hu 2013.09.16. 16:44:04

Ha 22:30 után is nyitva lenne, akkor a jócskán leromlott minőségű Wikingertől bőven tudna vendégeket átcsalogatni.

Metaaal 2013.09.16. 16:56:13

Tábolfalváról kapjuk a HBH-t.Persze vannak még egyéb komoly söreink is mint pld.Keserű méz,Punk IPA vagy Weihenstephaner.

rambo13 2013.09.16. 17:17:02

@Metaaal: ok, köszi szépen az infot!

halász jóska 2013.09.16. 18:16:57

meggyőző, pedig pár hónapja itt ettem életem legrosszabb pizzáját -vidéki gyerek lévén ez nem kis szó.

Zephyrous 2013.09.16. 19:00:45

Majd 1 évig a környéken laktam, szinte mindennap elmentem a pub előtt, mégsem tudtam, hogy ilyen jó hambikat is adnak!
Ha arrafelé járok mindenképp ki fogom próbálni!

Ez a rész nagyon szúrja a szememet speed:
"A Móricz környékén több lehetőségünk is van, ha szeretnénk egy jó burgert enni: ott a Bölcső, egy remek házi készítésű csodával, és ott a Wikinger is, ha már minden mindegy."
A Wikingert igazán kihagyhattad volna, nagyon kritikán aluli hely. Ha ittasan eszel Wikinger burgert, garantált a színes ásítás!

Jancsa Jani · http://burger.blog.hu 2013.09.16. 19:17:03

@Zephyrous: jogos, javítom. A Wikinger szerintem sem jó, lasd par posttal ezelott

FutoBolond 2013.09.16. 19:56:31

@Metaaal: nagyon a kedvemre tennétek, ha lenne néhány igazi bajor sörötök. Úgy értem, a Magyarországon kukoricával főzött HB meg LB mondjon le, szerezzetek rendes müncheni HB-t, LB-t vagy Paulanert, vagy Augustinert, vagy Spatent, vagy Franziskanert, vagy Hacker Pschorrt, vagy bármit. A Weihenstephaner maradhat :)

Metaaal 2013.09.16. 21:44:21

@spamdog: A 3 évvel ezelőtti véleményét írta a teszter.Gyere el és győződj meg személyesen :)

Metaaal 2013.09.16. 21:45:23

@FutoBolond: Hacker tervbe van véve,a többi pedig kereslet kérdése :)

Metaaal 2013.09.16. 21:46:05

@FutoBolond: Ja és ez a HBH sosem látott kukoricát! :)

gkris3 2013.09.19. 10:58:04

Sajnos nekem kozel sem voltak ilyen elmenyeim. Szeptember masodikan jartam ott a 15-17 oraig tarto sor akcio idejeben.Meglattam, hogy HAZI burger van, azonnal be is neveztem egy menure a liter hb melle. Azaz, hogy gondoltam melle lesz, de sajnos a sor mar reg elfogyott mire a burger kijott. Fel orat minimum vartam. Addigra mar kopogott a szemem. A kaja teljesen friss volt, a problema nem ezzel volt, a krumpli konkretan nyers volt, nekem olyan mikroban keszult erzesem volt tole, a magos buci teteje meg konkretan szenne volt egve. A sor hatasa miatt ugyan elfogyott, de ezentul a sornel maradok tisztan, az a tuti.

Jancsa Jani · http://burger.blog.hu 2013.09.19. 18:40:55

@gkris3: nekem nagyon ugy tunik, h a hambi még alakulofelben van, en utanad voltam masfel hettel, azota is lecsereltek a sajtot... lehet adhatsz majd meg egy eselyt nekik :)

gkris3 2013.09.19. 18:49:47

Nem is vartam en 3000ftert kaphato gourmet burgert foleg nem ennyi penzbol. Viszont ugy velem alap dolog, h egy feketes teteju arnyalattal rendelkezo burgert nem rakok a vendegem ele, akar mennyire is ez az elso. Haverom csak meresztette a szemet, hogy valoban megakarom-e enni. Nem lehet, hogy esetleg mar ismertek Oburgerpapasagat innen a blogrol? ^^

Metaaal 2013.09.19. 21:17:20

@gkris3: Elnézést kérünk ha ilyen tapasztalatod volt a hamburgerünkkel kapcsolatban.Eddig ilyen véleménnyel még nem találkoztunk,de ha szóltál volna amikor megkaptad az ételt akkor biztos kiküszöböltük volna a csorbát.Ennyire rossz minőségü ételt nem szabad megenni.Ha gondolod és szerinted megér annyit akkor tegyél még egy próbát hátha nem kell többet csalódnod.

gkris3 2013.09.19. 22:30:09

@Metaaal: Ha egy darab vasszöget hoztatok volna, az is elfogy. Örülök, ha javítottátok a csorbát, és remélem, hogy senkinek nem lesz hasonló 'élménye'.
Jómagam viszont inkább megmaradok a literes adag HB-nál. :)

2013.10.01. 07:54:36

@Metaaal: Én is kipróbáltak Titeket a poszt hatására. Nos, 35 percet sikerült a burgerre várni (ami akár normális is lehet, a baj csak az volt, hogy siettem volna, ja és nem egy busznyi éhes turistával érkeztem ebédidőben, hanem kint konkrétan már ettek, bent söröztek, és délután fél három volt)
De egész addig, míg a burger kihozásakor nem szóltam, hogy akkor most a számlát is kérem, mert sietek, semmi tájékoztatás féle nem hangzott el, hogy bocs, kicsit csúszunk (akkor mondjuk a csaj tényleg őszintén sajnálkozni látszott)
De ez lett volna a kisebbik bajom, viszont az én hamburgerem is szénné volt égetve (magyarán nem egyedi az eset?). Konkrétan a teteje fekete volt (nem is ettem meg), az alja is inkább egy jól sikerült pirítós volt, mint a hús leveit kellemesen fenntartó zsemle. A krumplim is az égettség hatásán egyensúlyozott, én EZT konkrétan mondjuk pont így szeretem, de a családból jó páran az ilyet meg sem eszik...
És nem, én sem szóltam, mikor kihozták, lévén, hogy 3 percem volt magamba tömni az egészet, ha még oda is akartam érni a dolgomra, és nem éhesen...
A hús meózására így már nem jutott lelki erőm, zabáltam és rohantam. Az akár jó is lehetett, de a többi sajnos elvitte. Így a kellemes kajálásból csak egy háborgó gyomor lett, de kicentizve ugyan, de odaértem a dolgomra.
Szóval sorry, de nekem elég volt egyszer, még akkor is, ha elfogadom, hogy amit fent leírtam, nem alapértelmezett Nálatok.
süti beállítások módosítása