Burger Blog

BpBurger (160) - Extra Budapest

2015. augusztus 12. Jancsa Jani

A Klauzál utca elég durván feljött az elmúlt években, mint buli, mind pedig gasztroügyileg. Ennek az egyik legújabb vendéglátóhelye az Extra, ami egy prémium romkocsma jellegét ölti magára, annak minden lehetséges negatív felhangja nélkül.

2015-08-03_17_14_03_hdr.jpg

De miért is mondom ezt? Egyrészt belülről a sok napfénynek köszönhetően érzetre is tágas, és a manapság oly divatos kicsit ipari vonalat fogták meg, tehát fém, fa, és ezüst színek jellemzik a belteret.

2015-08-03_17_15_03_hdr.jpg

Ez két részre oszlik, van egy első, ami kvázi nyitott, és van a hátsó, ami fedett, plusz itt kisebb, akár külön is lefoglalható termek állnak a vendégek rendelkezésére. Ráadásul az emeleten van még egy nagyobb rendezvényterem, ami privát eseményekre is kibérelhető, legyen az akár lánybúcsú, vagy születésnap.

2015-08-03_17_16_23.jpg

A háznak van egy felsőbb szintje is, ahol hamarosan egy hostel kerül kialakításra, ez azonban még nincs kész. Viszont, ha majd meglesz, az itt lakók is választhatnak a lenti grillkonyha kínálatából, melyből én természetesen a burgert céloztam most be.

2015-08-03_17_18_31.jpg

Innivalóként egy almás-uborkás limonádét kortyolgattam, ami teljesen jó kis frissítőként szolgált ebben a dögmelegben.

2015-08-03_17_20_33.jpg

A burger egy nagy fémedényben érkezett, a mérete is megfelel a hely neve által támasztott elvárásoknak, valamint mellé házi szalmaburgonya, ami egy különösen ritka találat - szerettem.

2015-08-03_17_30_37.jpg

Zsemleként egy klasszikusabb, mondhatni retrós, fényes tetejű verziót kapunk, ami viszont egyáltalán nem volt fullasztós, kapott egy kis pirítást is a szósz mellé, és kifejezetten jónak volt mondható a fajtájában.

2015-08-03_17_30_48.jpg

Ezt lenyitva láthattuk, hogy rendesen meg volt pakolva, mennyeien sült baconnel, jó sok hagymával (én mondjuk szeretem), meg nyers ubival, aminek lecserélésére gyorsan tettem is egy kéretlen javaslatot a helyszínen.

2015-08-03_17_31_24.jpg

A húspogácsa is egy elég méretes darab, kellemes ízesítéssel, és omlóssággal, nekem bejött.

2015-08-03_17_31_43.jpg

A burger ára 1990 forint a körettel, ami tekintve a méretet, meg a belevalókat, teljesen rendben van. Ja igen, és amit még nem mondtam, hogy vannak csapon jófajta belga sörök is, szóval nagyon hiányt én nem vélek felfedezni a helyszínen: egy random nyári estére tökéletes lehet!

Elérhetőség: https://www.facebook.com/extrabudapest

Cím: 1071, Klauzál utca 15.

A bejegyzés trackback címe:

https://burger.blog.hu/api/trackback/id/tr317698604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása