Burger Blog

Meat Liquor, London

2015. június 14. Jancsa Jani

Izland előtt Londonban avászkodtunk egy napig, és a szűkre szabott menetrend mellett még azt is ki kellett találni, hogy melyik burgerezőbe menjünk el, mert ugye ez szakmai kötelesség, nem csak holmi móka. Nos, a választásunk a húslikőrre esett.

2015-05-16_18_19_21.jpg

Belépve konkrétan a Max Payne játék egyik helyszíne jutott eszembe, ilyen flesh of fallen angels jeligével, ami annak a fényében volt különösen vicces, hogy a kinti kiírás szerint ez egy étterem. Kezdjük ott, hogy bár a képek fényét felhúztam, odabenn konkrétan sötét volt.

Az, hogy az asztalunkra várni kell no para, addig ittunk egyet a pultnál, viszont, hogy az étteremben a vécé, bármennyire is rossz leírni, húgyszagú volt, szintén nem a fényét emelte (pun intended).

2015-05-16_17_13_15.jpg

Amikor végre asztalhoz jutottunk, ráugrottunk az étlapra, aztán rendeltünk is. A Dead Hippie volt a zászlóshajó, de volt aki Bacon-Sajtot kért, meg egy-egy vörös és zöld csiliburger is beugrott. Kértem egy hagymakarikát, amiből kettő lett, meg TJ rántott savanyú uborkát, amit meg én felejtettem el megkóstolni.

2015-05-16_17_42_04.jpg

A társaságunk heten volt, nem tudom, hogy amúgy is ez a módi-e, de egy nagy baszom tálcán kaptuk meg a rendelést, csak egy hanyag kézmozdulattal jelezve, hogy melyik a hippi. Kívülről mondanom sem kell, mind ugyanúgy nézett ki, úgyhogy én a mai napig nem vagyok teljes mértékben meggyőződve arról, hogy valóban azt ettem-e, amit rendeltem.

A zsömle fényes tetejű, puha buci volt, ebben volt a husi (a 2X-et az étlapról nagyon nem tudtam értelmezni, mert csak egy volt), a dead hippie szósz meg egy elég csípős valami volt.

2015-05-16_17_17_11.jpg

Ízre a csípés mellett teljesen rendben volt, méretre nem váltotta meg a világot, dehát ezért jött mellé a hagyma. Ez viszont teljesen megvett a sörtésztájával, tökéletesen ropogós volt, pont ahogyan azt kell.

2015-05-16_18_18_55.jpg

A burgerek olyan 8,5 font körül voltak, a hagyma 3,5, a sör, meg ha csak egyet ittunk volna 4,2, és nem alkoholszázalékban. Elkövetem azt, amit nem szabad: átváltva 7000 forint volt - plusz jatt. Sajnos a környezet nekem a félhomállyal nem adta, bár értem a kocsmafeelinget. Lehet, hogy a Honest Burgerbe kellett volna mennünk?

Elérhetőség: https://www.facebook.com/MEATliquor

A bejegyzés trackback címe:

https://burger.blog.hu/api/trackback/id/tr957533760

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása