Burger Blog

Húsvéti Burger

2015. április 09. Jancsa Jani

A Don Pepében bizony megtolták a nyulas ünnepet is, egy ízeiben ezzel harmonizáló burgerrel. Én meg nyilván, hogy megkóstoltam.

2015-04-03_17_20_09.jpg

Szeretem teszteltgetni a különböző éttermeket, így most az ötödik kerületi egységből rendeltem. A köret a szokásos, signature krumpli és szósz, előbbiből jelen esetben rengeteg, alig bírtam megenni.

2015-04-03_17_20_54.jpg

A feltétek sem kevésbé gazdagok: főtt-füstölt tarja, jégsali, paradicsom, tojás, majo, retek, torma, mustár, lilahagyma, cheddar, öntet. Na, ez egy nagyon kellemes egyveleget alkotott, amiből leginkább a tojást, meg a retket éreztem ki, a többi egybefolyt.

2015-04-03_17_20_20.jpg

A húst viszont itt kettőből kétszer rontották el, valahogy az ízvilága nagyon nem a marhára emlékeztet, és ezzel majdhogynem hazavágja az egész burgert is.

2015-04-03_17_21_47.jpg

Ára 2190 köretestül, és végülis ajánlani tudom, mert ha a hús rendben lett volna, én is boldogabb lettem volna.

KOMMENTELNÉL? ITT MEGTEHETED!

Benne van minden, ami a húsvét kelléke volt, de sajnos a hús most nem sikerült túl jóra.

Posted by Burger Blog on Wednesday, April 8, 2015

A bejegyzés trackback címe:

https://burger.blog.hu/api/trackback/id/tr927341652

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása