Burger Blog

BpBurger (146) - Fat Mo's

2015. február 12. Jancsa Jani

Az ötödik kerület mélyén nyílt nemrég újra a Fat Mo's. Ezen a környéken utoljára a megboldogult Varietében voltam burgerezni, szóval kíváncsian vártam, mi lesz a kaland vége.

2015-01-23_18_25_56.jpg

A bejárat rögtön lefelé visz, a beltér és a hangulat pedig autentikusan idézi meg az 1930-as éveket, amikor bizony még szesztilalom volt, Bondurant-fivérek, meg ilyesmi. Az étlap például full faborítású, én meg csak nehezen tudtam elhessegetni a gondolatot, hogy mi lenne ha fognék egy kis csavarhúzót és szétszedném; vajon mérgesek lennének?

Nagy nehezen túltettem magamat a dolgon, és meg is rendeltünk a burgert, Alex egy omlós marhahúsos verziót, jómagam pedig egy klasszikus verziót választottam.

2015-01-23_17_54_48.jpg

Mindkét burger hamarosan megjött, és bizony nagyon jól néznek ki. Az omlós verzió marhapofából készült, ebben szeletekben volt a hús lassan készre sütve, mellé pedig házi sajtos tortillachipset szolgáltak fel.

2015-01-23_17_56_11.jpg

A zsömle nagyon finom ízvilággal érkezett, remek textúrával, és jó sok vajon lett megpirítva, ami külön üdvözlendő. Benne a húspogácsa szép nagy darab, medium, ahogyan kértem, ízre pedig kvázi tökéletes.

2015-01-23_17_55_05.jpg

Továbbmenve látjuk, hogy a cheddar rajta ráolvadt, a bacon pedig ropogósan teszi a dolgát. Külön kiemelném a házi paradicsomszószt, nagyon karakteres, markáns, engem megvett kilóra.

A köretek közül a házi burgonyahasábok nagyon jók, annyira ropogósak, amennyire szeretem. A káposztasaláta extra összetevője a római kömény, ami nagyon jól működik ráadásul, tuti ötlet.

2015-01-23_17_55_47.jpg

A burgerek 2630-tól kezdődnek, és 3650-ig tartanak, de ez már a lazac. Azt kell mondjam, hogy akár zenerajongók vagyunk (egy csomó koncert is szokott lenni), akár csak vonzanak a stílusos étterembelsők, és a jó kaják, semmiképp sem lőhetünk mellé a Fat Mo's-zal, ajánlom mindenkinek!

Cím: 1056, Nyáry Pál u. 11.

Elérhetőség: https://www.facebook.com/FatmosMusicPub

A bejegyzés trackback címe:

https://burger.blog.hu/api/trackback/id/tr307163689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása