Burger Blog

Vendégpost: Semmi Extra - leteszteltük az új séfet

2014. szeptember 25. Mr. Burger

Bár korábban nem volt túl felemelő véleményem a helyről, Alex kiszúrta, hogy új séf érkezett a városba!

Erdei Péter nevét a Bors gasztrobárból ismerhetjük. Nemrégiben került át a Semmi Extrához, ahol mostantól Ő a vezető séf. El is mentem kipróbálni, mert tudom, hogy lelkes és ügyes srác. Később kiderült (többször is), nem csalódtam.

20140827_153928.jpg

Az első próbám két hete volt, mikor közös kóstolást tartottunk. Egy sajt és bacon burgert kértem, coleslaw-val és hasábbal. A káposzta mustármaggal ízesített, ez szubjektív, nekem ízlett ez a fűszeresség benne. A hasáb házi, kétféle szósszal, ami egy cheddar és egy házi kecsöp. A cheddar felejthető, de a kecsöp rendben van. A burgonya nincs rendben, mert az több, mint rendben. Kiváló! Jó a vágás, jól megsült és az íz is ok.

20140915_222847.jpg

A buci házi, tökmagos, jól megpirult, rajta saláta, paradicsom, házi szósz, marhahús, sajt és bacon. A zöldségek jók, a szósz szintén, a sajt remekül ráolvadt a húsra, a bacon saftos, a hús pedig karakteres. Jól harmonizálnak az ízek, abszolút rendben van. Egy dolog zavaró, a „tányér”, amiben érkezik. Ez a fonott kosárka alkalmatlan a tökéletes vágásra.

20140915_222907.jpg

A második alkalommal Apósommal mentem el egy kóstoló után, ki voltunk éhezve a jóra. Kacsaburgert kértünk, és mivel nem tesztelni jöttem, két képet készítettem. A jól megpirult bucira kecskesajtot kennek, és a kacsahúshoz jár pecsenye kacsamáj. Nagyon jól sült minden, karakteres, a paprika nagyon jó benne, fűszeres ízvilág, véreskés hús, pazar. A tálalás ismét zavaró, de ez az egyetlen kritika, amit fel lehetett hozni.

20140919_140008.jpg

És utoljára egy quesadillát kértem ebédre, mindenféle földi jóval megtöltött Peti, a hasábburgonya jobb, mint valaha, a saláta körítésként pedig prémium kategória, koktélparadicsom és rukkola.

Összességében nagyon ajánlom kipróbálni az új séfet, még az egyik legjobb barátomat, Gábort is meggyőzte, aki eddig panaszkodott a helyre. 

A bejegyzés trackback címe:

https://burger.blog.hu/api/trackback/id/tr816730399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása