Burger Blog

Vendégpost: Alabárdos - személyzeti hamburger egy csúcsétteremben

2014. szeptember 03. Mr. Burger

Alex most egy étterem konyhájáról tudósít, ahol már a dolgozók is hambiznak!

A Barta Borok készletét mentem ellenőrizni az Alabárdosba, és ha már ott voltam, baráti beszélgetésbe elegyedtem Bicsár Attilával, aki eme étterem Chefje immáron több éve. Volt szerencsém itt dolgozni és arra voltam figyelmes, hogy egyszer nem hallottam a hangját, mégis mindenki tudta a dolgát. A kezei közül több, ma már itthon Top éttermeket vezető Chef került ki, legutóbbi tanítványa még ott dolgozik, aki a hazai Bocuse d’Oron második helyet szerzett. Őt Kiss O’shea Daninak hívják, aki néha be szokott segíteni az itthoni egyik, ha nem a legjobb burgeresnek, Háda Iminek.

20140813_172922.jpg

Szóval egy kis baráti látogatásra érkeztem és mielőtt indultam volna, látom, Dani bucikat pirít. Kérdezem, hogy ez mi lesz. Mondja, hogy személyzeti vacsorára hamburgert dobnak össze. Én meg mondom, ezt hiba volt elárulni, mert nincs az az Isten, hogy én ebből ne egyek. Ez lett belőle!

20140813_172946.jpg

Alul-felül pirított házi szezámos buci (az aljára is tetőt kaptam). Az alsó része házi aiolival van kenve, rajta hagymalekvár, paradicsom, saláta és csemege uborka. Természetesen a legfrissebb alapanyagokból. És rajta a hús. Mi másból, mint 100% marhából, annak is a nyaka része szalonnával keverve és darálva. Szép vastag, tökéletesen mediumra sült, zaftos, ízes, végig vezeti a hús karakterét, szinte tökéletes. A hamburgerhez nem kellett kés-villa, ugyanis pont átharapható volt, ahogyan annak lennie kell. Köret is volt ám, méghozzá kacsazsírban sült hasábburgonya, értelemszerűen házilag vágva, ropogósra sütve. Hozzá én még ettem egy kis házi chilit a rend kedvéért, picit csípős volt, a Scoville-skálán elég magas eredményt érne el az biztos.

20140813_173712.jpg

Mondhatni, csillagos ötös! Ez az összerittyentett étel az étlapon is simán megállná a helyét.

20140813_173940.jpg

Szóval így telik a személyzet élete egy bármely külföldi értékelés szerint „örökös” top 10-es (természetesen itthon mégis volt olyan, aki kihagyta őket belőle, de ezen nem lepődöm meg), 2 GM sapkás étteremben. Képzelhetjük, mit kapnak a Vendégek! Bárcsak mindenhol tized ilyen jó lenne a csálingerek élete! 

A bejegyzés trackback címe:

https://burger.blog.hu/api/trackback/id/tr906657333

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása