Burger Blog

BioBurgerMeister - Salzburg

2012. szeptember 13. Jancsa Jani

Talán emlékeztek még rá, hogy nyár közepén Salzburgban jártam, és természetesen a város legjobb hamburgere keresőszót is applikáltam google-be. Azzal sajnos csak a helyszíni 4sq kereséskor szembesültem, hogy voltak még izgalmas helyszínek, mint például a folyóparti grilles, de a Bioburgermeister nevezetű hely is elegendő méretű bizakodásra adott okot. A második este, bár útitársam időszakos vega volt, szóval ez a látogatás számára olyan lehetett, mintha a Shell CEO-ját bevitték volna a Greenpeacehez, szóval mindezek ellenére végeztem egy farkaséhes tesztet.DSCN1317.JPG

DSCN1316.JPG

Belépve az egész hely nem nagyobb mint egy jómódú osztrák gyermek szobája, de az illatok, plakátok, és táblák már reménytkeltőek. Két srác van odabenn, beszélnek angolul is, remek. Rögtön mondom is, hogy éhes vagyok, mit ajánlanak, jön is a válasz, hogy a választásom nem más lesz, mint a Bio-Meister-Burger, dupla hússal, sajttal, baconnel, és BBQ szósszal. Ehhez akkor már sör is dukál, legyen a Steinbier. Leülünk, és várjuk, hogy elkészüljön a csoda.DSCN1323.JPG

Lehet, hogy már a nevéből is feltűnt, a Bioburgermeister nagy hangsúlyt fektet arra, hogy minden természetes legyen. A honlapjukon található leírás szerint minden hozzávaló friss, a lehető legkevesebb feldolgozással, fagyasztás, mikrózás nélkül érkezik. Bár némettudásom eléggé sekélyes, de van itt szó ökopékségről, biómezőről, meg bálnáról is, bár ez utóbbinál gyanús, hogy csak a fordítóprogram állt bele a bióföldbe. Ja és még a sör is az, bár ettől még bebaszhatunk tőle.DSCN1315.JPG

DSCN1314.JPG

Elsőnek megérkezett a sült krumplim, tallér alakban, tuti annyira egészséges ketchuppel, hogy visítva rohangászna minden paradicsom örömében. A krumpli kicsit vastag volt, amúgy hasonló ahhoz, amit jóanyánk csinált néha régen, a szósz meg tényleg paradicsomos, de az nem jó, hogy a szendvics előtt jött ki - viszont így legalább nem haltam éhen.DSCN1318.JPG

A hamburger egy papírtálcán érkezett, remélem újrahasznosított volt, különben Föld anyánknak annyi lesz, csak szólok! A bucin látszik, hogy nem tömegtermék, a sajt meg a legjobb volt majdnem az egészben, finom, füstölt, és ráadásul kettő is. A bacont is megsütötték rendesen, a húsnak pedig olyan íze volt, amilyennel én még nem találkoztam – nem tudom, hogy ez a bio-rész-e, vagy mi, de sem az idáig megszokott marhára, sem semmilyen általam idáig fogyasztott dologra nem hasonlított. Jónak jó volt, de egyszerűen nem tudtam hová tenni. Emellett még volt saláta, meg talán hagyma is, és arra valóban tökéletes volt, hogy jóllakjak.DSCN1321.JPG

Árak tekintetében a legolcsóbb burger 3,9 euro, a krumpli is ilyen 3 körül van, a sör is, szóval egy tizes alatt nem ússzuk meg a dolgot. Én szerintem fizettem olyan 13-14-et is, de ha átszámoljuk magyarra, akkor sem annyira vészes a dolog, főleg, hogy rajta van a bio-matrica, ami még inkább feljebb srófolhatja az árakat. A srácok odabenn jófejek voltak, ajánlottak egy sörkertet is, hogy hová menjünk, plusz még egy törzsvásárlói kártyát is kaptam. Ha még egyszer arra járok, nem biztos, hogy oda mennék (inkább a Red Bull Lounge), de egy élménynek, nagyobb utánajárás nélkül, jó volt.

BiouBurgerMeister - http://www.bioburgermeister.com/

A bejegyzés trackback címe:

https://burger.blog.hu/api/trackback/id/tr114771461

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása