Burger Blog

Három szósz akció a KFC-ben

2012. július 19. Mr. Burger

Ismét egy vendégírás következik, mégpedig Flanker tollából, nagyon szépen köszönjük, és ha nektek is van még hasonló, ne habozzatok, és küldjétek el nyugodtan!- speed 

2012. július 16-án elmentem a vecsési KFC-be, mert úgy gondoltam, adok újra egy esélyt a tábornok csirkemell termékeinek. Ezzel sem a Longer, se a Strips nem tudott élni, de ennek a személyes preferenciám és ízlésem a fő oka. Ám eme vendégírásomhoz más ihlette virtuális pennám mozgását a digitális vásznon: a 3 szósz akció.

A honlapon nyomát se leltem, így nem tudom: régi, új, vagy csak helybeli akcióról van-e szó. A 100 forintos normál árhoz képest a 260 Ft/3 féle szósz nem eget rengető kedvezmény, de a termékek minősége miatt mégis figyelmet érdekel. Öt vagy hat szezonális szószból lehet választani, a bemutatandókon kívül volt valami fűszeres majonéz, meg még egy. Lássuk az általam kipróbáltakat, emelkedő számsorrendben.

Kínai édes-savanyú szósz: Nem ez a pontos neve, de a lényeg ez. Korrekt, finom és hozta, amit vártam tőle. Nem alkotott maradandót, de kellemes, nem bántam meg a beválogatását. Pontszámilag 3.5/5

Kentucky? BBQ szósz: Talán ez a neve, a lényeg a BBQ-n van. Első kóstoláskor nyelven vágott a füst íz, meg is ijedtem, hogy mesterségesen, neadjisten ízfokozókkal eltúlozták, de szerencsére nem. Nagyon ízletes, karakteres, húzós, és érezhetően más, mint a McD/BK külön adott szószai. Előbbinél biztos jobb, utóbbival bőven pariban van. Jár az 5/5, és minden barbecue rajongónak ajánlom kipróbálásra.

Chili con menta: Ettől fáztam elsőre, hátha elrontják, de győzött a kíváncsiságom, hála égnek. Ez valami eszméletlenül finom, azonnal rabja lettem. A chili chili ízű, erős, de nem nyelvet leégető, pont jó. Mindezt megbolondítja kevés, de jól adagolt menta, ami apróra vágva vendégszerepel, mindenki örömére. Erre önkényesen 6/5-t adok: aki bírja, ne hagyja ki!

A szószos tégelyek nekem látszatra, és használva is bőven többnek tűntek a BK vagy McDonald’s gombocskáinál, mondjuk a BelFrit óriásait nem éri utol. Sok szónak is egy vége: ha másért nem (és tényleg máshol is fut ez az akció), ezért érdemes benézni egy KFC-be. Szívesen várom a hozzászólásokat, különösen a szószok pontos nevéről, és a többi résztvevőről.

A bejegyzés trackback címe:

https://burger.blog.hu/api/trackback/id/tr394665568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nincs_nicknevem 2012.07.19. 17:34:23

a poszt toló képtelen 6 (HAT) szósznevet megjegyezni?

Gyurcsány dedi 2012.07.25. 13:31:40

Egyébként ezredes,nem tábornok.
süti beállítások módosítása