Burger Blog

Imperial McDonalds - 2009, Portó

2011. szeptember 19. Jancsa Jani

Egy napra átruccantunk Portóba is, ahol már előre tudtuk, hová kell betérni.

A hely különlegessége, hogy míg a sorban állsz, már jönnek mobil terminállal felszerelt alkalmazottak, akik felveszik a rendelésed, így még hamarabbb megkaphatod azt. Üröm volt az örömben, hogy nem igazán beszélték az angolt, így megmaradtunk a pultosnál való rendelésnél. Az étterem amúgy valóban nagyon szép volt belülről.

A bejegyzés trackback címe:

https://burger.blog.hu/api/trackback/id/tr733207414

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Altaïr 2011.09.19. 18:11:05

"jönnek mobil terminállal felszerelt alkalmazottak, akik felveszik a rendelésed, így még hamarabbb megkaphatod azt"

Párizsban a Champs-Élyséesen levő mekiben is létezik ez, mire odaérsz a pulthoz, csak fizetsz és átveszed a kaját. Mondjuk ott mind a kb. 10 kassza megy és így is hosszúak a sorok.

Feiertag Erik · http://fastfoodcentral.blog.hu 2011.09.22. 17:07:06

@Altaïr: "Párizsban pedig a McDonald's-ban is kapni sört." Bocsi, nem lehetett kihagyni:D
Amúgy tényleg kapni sört?

Altaïr 2011.09.23. 02:37:17

@erahurka: Hát aztnem is néztem akkor. Most ránéztem a mcdonalds.fr-ra, és ott nincs sör.

Az aktuális ajánlatuk, a Red Chili Pepper Tabasco szósszal viszont ütős lehet...

Aroncido 2011.10.02. 12:42:42

Amőgy, ha már sör, nem hirdetik, de nálunk a KFC is árul sört, Citromos Alkoholmentes Gössert, meg kis Heinekent. Azok kedvéért, akik nem tudták, 0.33-as Heineken 400, 0.5ös Gössercitrom0százalék 450. De lehet hogy én vagyok lemaradva és ezt már mindenki tudta, de én nemrég fedeztem fel.
süti beállítások módosítása