Burger Blog

BpBurger (149) - Hand Burger & Cafe

2015. március 24. Jancsa Jani

Ha lehetne választani hol szeretnék lakni, a XIII. kerület biztosan ezek között lenne, a Pozsonyi út közelében nőttem fel amúgy is, de amivé ez az utca válik, a barátságos újlipóti hangulat, meg ilyenek, iszonyat csábító. Mostanában ráadásul még egy remek burgeressel is gazdagodott.

2015-03-10_20_14_04.jpg

A Hand Burger, bár nevéből fakadóan lehetne akár egy echte, kézbenfogós hely is, baromira nem az, ezt a burgert bizony ülve fogod enni, miután megkerested a leesett állad. A beltér két szintes, a dizájn világos, sárgás, barátságos, de semmi extra.

2015-03-10_20_14_21.jpg

Amíg megérkezik a rendelésem, egy tök jó, házilag készült szörpöt kortyolgatok, de ha nem úgy lettem volna, simán rámentem volna a kézműves sörökre is.

2015-03-10_20_11_38.jpg

A burger a Rákóczi nevet viseli, lehet kérni kisebb hússal is, de a húszdekást éreztem helyénvalónak. Mellé lehet kérni különböző köreteket, én úgy döntöttem, mind a hármat megkóstolom, csakúgy, mint egy kis káposztasalátát, meg némi mártogatóst.

2015-03-10_21_00_56.jpg

A sült krumpli itt is HB receptje alapján készült, de a külseje nekem túl puha volt a séf által felállított sztenderdhez. Van egy másik, hasábburgonya is, az teljesen korrekt, viszont nekem a legjobban a sült édesburgonya jött be, ez egész egyszerűen valami fantasztikus, menjetek, és egyétek magatokat halálra belőle!

Mellé a szószok totálisan háziak, és ha választani kéne, esküszöm nehezen tudnék, mind annyira jó volt: mogyorós majonéz, aioli, és remulád voltak a kóstolómban - imádtam őket. Köretnek kérhetünk még káposztasalátát is, nem annyira majonézes, friss darab ő is.

2015-03-10_20_12_21.jpg

De vissza a burgerre! Az egészet belengte valami kicsit füstös hangulat, és már majdnem Jospert kiáltottam, amikor kiderült, hogy bizony lávakövön sütik (ilyet sok más helyen nem tudok). Máris rátérek, hogy mit jelent ez, de kezdjük a zsömlével, ami talán az egész leggyengébb pontja volt: kinézetre, és ízre jó, viszont állagra a pirítás ellenére egy kicsit megfáradtnak tűnt nekem.

2015-03-10_20_14_33.jpg

A húspogácsa viszont már ránézésre is kiválónak tűnt, mediumra kértem, úgy is kaptam, jó pont. A kultúráltan füstös ízt én imádtam, ez egy olyan extrát ad hozzá, amiért bizony, érdemes ide ellátogatni. Félbevágva láthatjuk, hogy a húspogácsa bizony úgy lett összerakva is, ahogy kell, a hús-szálak ott futnak előttünk, amint a darálóból kijöhettek. Én mondom, ez számomra benne van a tökéletes húspogácsák szűk halmazában.

2015-03-10_20_19_48.jpg

Izgalmas betét volt még a házi csili-lekvár, ami adott egy kicsit magyarosabb, már-már lecsós felhangot a burgernek, valamint a mangalica-bacon és a sajt is csak fentebb tornázta az értékelést. Emellett voltak még benne zöldségek: cornichon, azaz savanyú ubi, római saláta, pari, és grill hagyma.

2015-03-10_20_43_28.jpg

Desszertnek szintén egy jófajta darabot kaptam: házi fánk, mákos valamivel töltve, erdeigyülölcsös-szószban, de itt már a fülemen is kaja jött ki, úgyhogy csak arra emlékszem, hogy baromi finom volt, aztán legurultam a lépcsőn, mint a kis gömböc.

A burgerek 990-től kezdődnek, és 2290-ig tartanak (ez már bárány), ebben nincs benne a köret, viszont kérhetőek menüben is. És, hogy mi az értékelés? Ezzel a lávaköves sztorival, valamint a "csináljunk meg szinte mindent házilag" elköteleződéssel a szememben a Hand Burger belépett Budapest top minőségű hamburgeresei közé - kóstoljátok meg. Édesburgonyával.

Cím: 1133, Pozsonyi út, 52.

Elérhetőség: https://www.facebook.com/HandBurgerandcafe

A bejegyzés trackback címe:

https://burger.blog.hu/api/trackback/id/tr827270091

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása