Burger Blog

Vendégpost: Vegas Burger, Tatabánya

2015. április 07. Mr. Burger

Marci következő vendégpostja egy Tbányai helyről (a szerk.)

Tatabányán hosszú éveken keresztül uralkodott a McDonald’s, de mint McDonald’s, hát nem árulnak olyan burgert, amilyet én leginkább szeretek, vagy szívesen megennék. Aztán egyik nap azt hallottam az egyik barátomtól, hogy nyílt egy olyan hely, ahol talán a fő étel a hamburger. Nosza neki, ezt ki kell próbálni.

nagy_duplavegasburger.jpg

Barátnőmmel úgy döntöttünk egy szombaton, hogy az ebédet ott fogjuk megvenni. Beülni annak ellenére, hogy még nem jártunk a helyen, nem nagyon akartunk. Az étterem egy külön épületet kapott. Bent kényelmesen le lehet ülni, viszonylag tágas helyről beszélünk. Vannak felszolgálók, akik egyben a pultos, pénztáros szerepét is betöltik. A konyha egy többnyire zárt ajtó mögött van.

A menü itt is hosszú, én végig sem olvasom, mindjárt az első az, amiért jöttem, dupla, nagy burger. Ennek a fantázia neve a Vegas Burger, stílusosan. Dupla marhahús, bacon, kolbász, füstölt sajt, sajt, saláta paradicsom, hagyma, uborka (kígyó) mustár, ketchup, majonéz. Én rendelésnél az alábbi feltéteket minuszoltam a burgerből: uborka, mustár, kolbász. Megmondom őszintén, hogy annyira elsőre nem voltam még kíváncsi arra, hogy milyen a kolbász egy ilyen kreációban, inkább arra voltam kíváncsi, hogy milyen is a burger, a hús, a zsömle. Köretként a szokásos hasáb és steak burgonya kérhető. Ha az ember ott helyben eszi meg a burgert, akkor külön köret nélkül alapból kapunk egy kevés krumplit, ez egy plusz pont szerintem, pedig nem menüről beszélünk. 10 percet vett kb. igénybe, hogy elkészüljenek a burgerek. Kellemes meglepetés.

normal_duplavegasburger.jpg

A nagy burger szerintem igen méretes, kb. 13-15 cm lehet az átmérője. Zsemle: Amerikai stílusú, szezámmagos. Ismét az alja vastagságával van gond, nem bírja el a tartalmat rendesen. A vágott felületek pirítva vannak. Zöld: Sajnos a saláta a burger legalján volt, és valamilyen oknál fogva nagyon szét volt már esve, ázva, nyomódva, sülve?! Vagy, ami talán a legrosszabb, mikrózva? Ezt nem is értem, hiszen nem fél órát áll a burger (legalábbis remélem) mire kiér a vendéghez. A paradicsom a helyén volt. Szószok: Én csak ketchupot és majonézt kértem, így csak azok voltak benne, nem volt túl sok, de nem is volt túl kevés, én, ha elég szaftos a burgert ez is elhagyom. Hús: Két, a zsömle méretével megegyező húsról beszélünk, nem túl vékonyak, és nem is túl vastagok, nekem teljesen megfelelőek. Eléggé át voltak sütve, illetve talán egy picit alulfűszerezve, már ami a sót és a borsot illetve, mert mást ezeken kívül nem éreztem benne. Elég porhanyósak voltak, estek kicsit szét minden harapásnál. Sajt: Én kéksajtot kértem bele, mert nagyon szeretem. Éreztem végig, bár vizuálisan annyira nem láttam a jelenlétét, de hittem az ízlelésemnek, szóval ez rendben volt.

Az adag nagyon jó, nagyon jól laktam vele. Elvitelnél sajnos a krumpli eléggé el volt már ázva a saját párájától mire haza értünk, és neki láttunk, de teljesen ehető volt még. Egy kis sózást igényelt. Üdítők terén sajnos csak a szokásos Coca-Cola family kapható, de ha CC van, akkor nagy baj nem lehet, ugye? Összességében, ahhoz képest, hogy talán az első, sőt leginkább az első ilyen, „rendesnek” mondható burgeresről beszélünk, ami Tatabányán nyílt ez egy kellemes, és finom hamburger. Legközelebb is fogok náluk enni, vagy rendelni.

A bejegyzés trackback címe:

https://burger.blog.hu/api/trackback/id/tr37252119

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása