Burger Blog

Dj Pepe: Kiskarácsony, nagy burger

2014. december 09. Jancsa Jani

Eljött hát a december, és eljött végre az is, hogy az egész országban az én burgeremet ehetik az emberek. Hihetetlen? De igaz!

clipboard01.jpg

Tehát a burger az én receptem alapján készült, és dacára az elég fura kiírásnak, még nem is lett rossz.

2014-12-07_19_51_49.jpg

Előtte azért kóstoltam egy garnélás tésztát, másnéven paccheri con gamberit, de sajnos a tészta túlontúl al dente volt, nem is értem ezt így hogy.

2014-12-07_19_52_20.jpg

Szóval a burger: a húspogácsa és cheddaron kívül rajta volt egy szelet jófajta karamellizált narancs, meg két szelet karamellizált bacon. Mondjuk ez utóbbi inkább cukros bacon volt, nem kapták el túl jól a konyhán a karamellizáció lényegét.

2014-12-07_19_52_33.jpg

A leghuncutabb a lila szósz volt, ami egy tartármártás alapú forraltbor redukció volt, innen jöttek a flyeren felsorolt fűszerek is, nem csak magukban. Ezek nagyon remélem, csempésztek egy kis karácsonyi feelinget a burgerbe.

2014-12-07_19_52_37.jpg

Így hát ez a burgerem, decemberben kóstolható, 2290 forint körettel és mártogatóval!

A bejegyzés trackback címe:

https://burger.blog.hu/api/trackback/id/tr406968681

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása