Burger Blog

BpBurger (101) - Spirit Food

2014. február 19. Jancsa Jani

Ne féljetek, a századik rész után is van élet, nem állunk le. Most például egészen a Kolosy térig jutottam, ahol egy ideje már arról szólnak a regék, hogy a Spiritben jó a cucc. Beteszteltem.

2014-02-14 14.01.36.jpg

Belépve egy relatíve kicsi térbe jutunk, viszont megkönnyíti a rendelést, hogy az összes választható étel szép nagy fotóval ki van téve. Ülőhely kábé 15-20 ha van, de sokan elvitelre kérik, ahogy azt láttam is menetközben. Kérhetünk bagettet, pár tex-mex kaja is van, de én a névadó burgerre mentem rá, melynek az a különlegessége, hogy hétfajta feltétet pakolhatunk bele, ráadásul a tévedéseket elkerülendő ezt egy előre kinyomtatott kis papíron tehetjük. Egyszóval aki szeret ikszelni, mostantól nem csak a Dürlinben teheti meg.

2014-02-14 13.33.56.jpg

Különlegessége még a helynek a közel harmincféle házi szósz, ami óriási befőttesüvegekben rögtön látszik is, így nem lőhetünk nagyon mellé. A menühöz a krumpli mellé tartozik még egy pohár üdítő is, ebből én a bodzaszörpöt ajánlom, nagyon rendben van.

2014-02-14 13.34.11.jpg

A burgerek hamar pörögnek, tíz perc max, és meg is kapunk mindent. A zsömle egy édes buci, én kértem bele sajtot, bacont, sült és pirított hagymát, gombát, jalapenot, coleslawt, valamint a szósz szamuráj és édes csípős kombója. Nos, nem tudom, hogy csak én voltam-e ilyen szerencsés kezű, de ez a kombó elképesztően beadta. A ropogósra pirított zsömle kalácsos édességét remekül ellenpontozták a belevalók, a hús pedig vékonyabb fajta, korrektül fűszerezett, finom darab. A bacon ropogós, a sajt tökéletesen olvadt, semmi felesleges, viszont ami van, az tökéletes.

A sült krumpli mirelit, de kategóriájában korrekt, viszont a hozzáadott kapros, valamint citromos szósz telitalálat, ez teszi igazán erőssé az egészet.

2014-02-14 13.40.22.jpg

Amit nem mondtam még, hogy a pult túloldalán a tulajdonos, András szolgált ki, akivel kicsit beszélgettem is a várakozás közben, így megtudtam, hogy csak nemrég költöztek ide a Promenád sétány oldalába, előtte kicsit arrébb voltak, a piac bejárata mellett. András eltöltött egy kevés időt Kanadában is, ellesve a tuti trükköket a kinti burgeréletből, majd hazatérve úgy határozott, hogy ő is belevág a buliba - azt kell mondjam, remek ötlet volt.

2014-02-14 13.41.23.jpg

A Spirit burger 1260, a hot-dogok 460-tól kezdődnek, a névadó bagetteket pedig szintén egy ezresért tehetjük a magunkévá. Egy javaslatom van még mára: mindegy, hogy útbaesik-e, látogassunk ki ide, mert nagyon megéri.

Adatlap

Nyitvatartás: 11-22.

Cím: 1036, Kolosy tér 2.

Honlap: http://www.spiritfood.hu/

Facebook: http://goo.gl/TwJYww

Telefon / asztalfoglalás: (70) 940 0506

4sq: http://goo.gl/AHgcNa

A bejegyzés trackback címe:

https://burger.blog.hu/api/trackback/id/tr365816524

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása