Burger Blog

BpBurger (35) - Burger House

2012. december 19. Jancsa Jani

Amikor podcaster kollégám Laci rákérdezett, hogy nincs-e kedvem megenni egy kicsit nagyobb hamburgert, mondjuk úgy két kilósat, egy pillanatra Adam Richman helyében éreztem magam, aztán a realitás erőt vett rajtam, és közöltem, hogy ki van zárva, azok az idők már elmúltak, amikor pörkölt rántotthús-ágyon, és amúgy is. Szerencsére lett a feladatra egy vállalkozó kedvű sógora, akit hívjunk ezúttal Zolinak, így hármasban érkeztünk meg a sashalmi Burger House kirendeltségéhez (és ezen még az sem tudott rontani, hogy két térkép is félrenavigált, és majdnem halálra fagytam Mátyásföldön).

2012-12-03 21.37.51.jpg

Már az utcafrontól nagyon hangulatos az étterem, villog, és étvágygerjesztő hamburgerek képeivel van kiplakátolva mindenfelé. Odabenn olyan 30-40 fő fér el, középen egy pulttal, és mögötte a konyhával, ami valamennyire el van szeparálva.

2012-12-03 20.14.03.jpg

Nemsokára megérkezett Péter is, a hely megalapítója, aki szakmát váltva jutott el a burgerbizniszbe, és nemrég nyitotta meg a negyedik egységet is (Kápmegyer, Óbuda, és Sashalom után Dunakeszin is). A beszélgetés közepette persze nem maradhatott el annak a lényege sem, amiért mentünk: Laci egy pikáns, jómagam pedig sajtos-baconös burgert kértem, Zolit pedig meg se kérdezték mit enne, érkezett elé a két kilós monstrum.

2012-12-03 19.09.22.jpg

2012-12-03 19.09.51.jpg

Már csak a képeket elnézve félelem költözhet bárkinek a szívébe, de Zoli csak vállat vont, és közölte, hogy ez nem is néz ki olyan soknak, melyre Péter az öreg rókák tekintetével csak mosolygott, és hozzátette, hogy nem olyan egyszerű ez, mint ahogyan kinéz. Mint minden meccs előtt, itt sem maradhatott el a mérlegelés, melynek eredményét lentebb láthatjátok.

2012-12-03 19.16.45.jpg

Időközben a mi szendvicseink is megérkeztek, melyekről igazán csak szuperlatívuszokban tudok nyilatkozni. Kezdésnek a baconös-sajtos jött, nagyon egyben volt az egész, de azért természetesen szét is bontogattam, ne maradjon semmi sem rejtve a kíváncsi szemek elől. A zsömle (mint minden) egyedi darab, benne felül a szósz, rajta zöldségek, alatta bacon, sült hagyma, sajt, hús, és végül az záróbuci. A marhahúspogácsa is többször darált, egyedileg gyúrt, gondosan formált, és ez érződik az ízén is, semmi oda nem illő rész, vagy rágósság - egyszerűen kiváló, csakúgy, mint a többi eleme is a szendvicsnek.

2012-12-03 19.35.07.jpg

2012-12-03 19.34.57.jpg

2012-12-03 19.41.51.jpg

Külön kitérnék még a hamburgerszószra, mely szintén hosszan kísérletezgetés eredményeként született meg, és mivel a szendvics eléggé beszívta, kaptunk egy külön kóstolót, kistálkában - ilyen finom, különleges ízvilágú mártogatót már rég kóstoltam a sok öntét között.

2012-12-03 19.50.19.jpg

A másik szendvics egy újdonság lesz az étterem kínálatában, melyet mi premier előtt kóstolhattunk: egy áfonyalekváros, grill camambertes, karamellizált hagymást történetről van szó, amely ugye külön-külön tudjuk, hogy jól funkcionál, de így egyben pedig végképp; az édes-sós sajtos-húsos kombó szinte biztos h közkedveltté fogja tenni a burgert.

2012-12-03 19.38.38.jpg

2012-12-03 19.38.44.jpg

Időközben Zoli eljutott a burger 2/3-áig olyan 45 perc alatt, ámde ott elkövette azt a hibát, melyet mindannyian tudunk, hogy nem szabad: egy kicsit megpihent. Ott következett be a tragédia, és sajnos nem is tudta folytatni még ugyanennyi idő után sem. A teljesítményét így is megtapsoltuk, a maradékot pedig kivételesen nem a kutyák kapták meg, pedig tuti nekik is ínyükre lett volna a dolog.

2012-12-03 19.45.22.jpg

A vacsora után még beszélgettünk kicsit Péterrrel és párjával Henivel az étteremvezetés nehézségeiről, hogy mennyire nem egyszerű ha valaki szeretne minden szabályt betartani, mint például nem pénzes kézzel nyúlkálni a kajához, a dolgozókat bejelentve foglalkoztatni, és úgy általában a legkorrektebbül állni mindenhez, legyen az szabály, vagy sem. Ahogy azt már fentebb is írtuk, és az éttermek büszkék is rá, a sült krumplin kívül szinte mindegy egyedileg készül, frissen, nem mirelit, és ez érződik is a minőségen.

2012-12-03 19.14.12.jpg

Szó esett még a marketingről is, és azért ezen a ponton tényleg realizálnunk kell, hogy a Burger House azon kevés olyan "láncok" közül való ma Magyarországon, ahol van négy különálló helyen lévő, egymástól függetlenül működő étterme (ti amúgy tudtok még ilyet? ha igen, várjuk őket a kommentek közé); és ráadásul mindenhol megvan helyileg is a törzsközönség, legyen szó lakótelepről, vagy bármilyen más környékről, az oda illő jellemzőknek megfelelve.

2012-12-03 19.13.34.jpg

Az árképzés is nagyon szimpatikus, mivel a legolcsóbb burger már 390-től elérhető, ámde itt nem a minőségben, hanem a méretben lett koncepció, konkurálva ezzel a gyorséttermek hasonlóan olcsó ajánlataival. Amint azt megtudtuk az este, egy bizonyos szint alá ugyan be lehet menni az árak tekintetében, csak nem érdemes, mert nem csak azon múlik a kereslet, hogy valami mennyibe kerül, és mindig lesz olyan réteg, aki hajlandó megfizetni a minőséget, ami egy burgernél 800-1000 forintnál kezdődik, és az alatt azért kérdéses, hogy hosszútávon mi lesz a dologból.

2012-12-03 19.13.44.jpg

A normál méretű sertésburgerek 690-től kezdődnek, 790-től marhából, és egészen 2390-ig tartanak (ez a Bacon King, amiben minden óriási és minimum dupla). Vannak még hot-dogok 390-től, tálak, göngyölt hambihússal, és egyéb kiegészítőkkel, valamint palacsinták desszertnek. A konklúzió a végére pedig nem is lehet más: egy pokolian jó burgert ettem, teljesen jó áron. Egyedüli gondom Sashalommal az volt, hogy én egyáltalán nem járok arra, viszont ha ti igen, mindenképp nézzetek be. Vagy Dunakeszire. Vagy Káposztásmegyerre. Vagy Óbudára (ami konkrétan egy bacon-hajításnyira van a Magictől, vagy épp a Sunny Lounge-tól).

Adatlap

Nyitvatartás: 10-22

Cím: 1164 Veres Péter utca 43. (http://www.burgerhouse.hu/#ettermeink)

Honlap: http://www.burgerhouse.hu/

Facebook: https://www.facebook.com/burgerhouse.hu

Telefon / asztalfoglalás: 06-70-314-4646

4sq: http://goo.gl/vy7uI

A bejegyzés trackback címe:

https://burger.blog.hu/api/trackback/id/tr104971023

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2012.12.19. 12:16:37

Én a múlt héten követtem el azt a hibát, hogy rendeltem tőlük (az óbudaiból).

Négy csirkecomb, mindegyik ilyen volt (Konkrétan nyers, véres, rendesen rózsaszín húsos, a panír, na az meg volt sütve, köszi...):
kepfeltoltes.hu/view/121219/20121217_173254_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Felhívtam őket, hogy nem oké, rendesek voltak úgymond, mert egyből küldtek helyette mást, (egy MixBurger nevű csodát kértem), hát abban a csülök volt nyers és zsíros, ismétlem csülökzsír kockákkal volt tele. Nem, nem szalonna, zsír, az, amit kiteszel a tányér szélére, ha a mutter csinálja.

Jah, voltam akkora barom, hogy kértem túrós palacsintát is. 450 forintért vállalhatatlan volt, amit kihoztak.

Köszi, a kólát nem tudtátok elbaszni, mondhatnám, hogy hahaha, de nem vicces, szomorú inkább.

Úgyhogy summa summarum én a Burger House-sal nagyon befürödtem, a Facebookon kurva jó a marketingjük, tudják mikor és hogyan kell fotózni, de az alapvető emberi kiszolgálásban nullák. Gondolom havi 1 jó napjuk van, akkor amikor éppen kampányolni kell, vagy bloggereknek hambit csinálni, a többin fejeltősek. Kár értük, ritka, amikor valaminek ekkora a füstje, de ilyen kicsi a lángja.

És ezektől újra megtanultam, hogy ha minőségit akarok enni, akkor Magic Burger, vagy igen, McDonalds, csirkecomb ügyben pedig még mindig marad a KFC.

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2012.12.19. 12:58:16

@Tomi from Space: akinek a minőség a meki, csirkecombban pedig a zsírtól csöpögő kfc, az minek ír ? :D

Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2012.12.19. 13:05:02

@enpera: A minőség az, amikor emberi fogyasztásra akalmas, ízletes ételt kapsz, aminek állagával és összetételével elégedett vagy.

Én maradok a KFC-nél, Te meg egyed a szintén zsíros paníros nyers Burger House-os csirkecombot, meg az ízetlen túrós palacsintát, amíg én a mindig finom és ízes Mekis muffint tolom.

Igazi gourmet vagy barátom :D

Nem vagyok amúgy meki és kfc van, de tudom, hogy ha ott elköltök 1500 forintot, akkor olyan kaját kapok, amivel elégedett leszek.

A BH-ban konkrétan kibasztam az ablakon 2300 forintot és úgy érzem, hogy baromira átbasztak. A mekiben és kfc-ben érdekes módon sosem éreztem ilyet. Ezt ár-érték aránynak hívják.

_ng_ 2012.12.19. 13:39:01

"Kezdésnek a baconös-sajtos jött"
Akkor már baconös-cheese-es, nem?

nevetkőzzcsakszopnifogsz! 2012.12.19. 13:41:00

@Tomi from Space: A minőség az, amikor emberi fogyasztásra akalmas, ízletes ételt kapsz, aminek állagával és összetételével elégedett vagy. á lá meki és kfc

sírok

RoadRage 2012.12.19. 14:07:44

@Tomi from Space: hm, nekem alapvetően jók velük a tapasztalataim, gyakori vendégként állíthatom, nem mindennaposnak az általad említett gondok...
gyakran olvasom a blogod és lényegesen objektívebbnek képzeltelek eddig ennél, mert ahogy a leírásodból kiveszem, azonnal próbáltak megoldást találni a problémára.
azért ez a hozzáállás manapság mindenképp respektálható, én biztosan nem ezzel a sértett, lejárató kommenttel díjaznám :)

nevetkőzzcsakszopnifogsz! 2012.12.19. 14:09:20

@Tomi from Space: én nem eszek nyers szart, de "minőségi" mekdonáldszot sem :D

raven_seldon 2012.12.19. 14:09:40

Én ettem már ott egy sajtos-baconost (meg vittem még egyet valaki másnak) és nagyon finom volt, csak kicsit sokat kellett rá várni, de hát ez hamburgeres, nem gyorsétterem :) árban kb ott vagyunk mint a Mekis komolyabb hamburgereknél (tehát nem párszázas), szóval drágának nem mondanám.
(De Tominak abban igazat adok, hogy a Meki és társai abból a szempontból mindenképp elismerendő, hogy ott tényleg ritka hogy nem olyan a kaja mint amit vársz).

Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2012.12.19. 14:18:04

@RoadRage: Igen, általánosságban objektív vagyok, de ha arról van szó, hogy:

1. Becsülettel megdolgoztam a pénzemért.
2. Rendelek 2 ételt, 1 kólát, abból az ételek így vagy úgy, de rossz minőségűek és nem érik el az árak alapján ítélt érték-arányt.
3. A szállítási díjon felül (200 ft) még adok 200 forint borravalót is.
4. Oké, hogy jól kezelik, de amikor helyette hoznak valamit, az legyen már korrekt érted.
5. Az egész procedúrára vársz másfél órát a rendeléstől, az evésig.

Alapvetően igazad van, de amikor 3 ételükkel találkozol 2300 forint kifizetése után és egyikre sem tudod azt mondani, hogy legalább jó, vagy rendben volt, akkor felmegy a pumpa. Ott a Wasabi, igen, drága, de onnan bármikor, bármit merek rendelni, Pizza Paradicsom ugyan az és még sorolhatnék X helyet, amiben megbízok. Nem hinném, hogy sokat várok, pusztán annyi odaadást amennyit én adtam, amikor megkerestem a kajára valót, ezt gondolom megérted. Az meg nem az én saram, hogy ezt vannak olyan dolgozók, akik nem teszik meg. Ez meg egy fogyasztói világ, ahol sajnos nem véd meg senki Téged. Erre valók a kommentek. Igen, tudom, hogy rendkívül érces tudok lenni, de ugyan ekkora hévvel magasztalok valamit, mint amivel oltani tudok. Anno a Magic-et is ekéztem és amit elcsesztek helyrehozták, azóta önfeledt rajongójuk vagyok és sokat járok oda és beszélgetek Velük. Vannak akik helyre tudják és akarják hozni a hibáikat, vannak akik nem és ha valaki három gusztustalan gólt rug nekem egy rendelésen és helyrehozási lehetőségen belül, azt nem tudom nyugodt szívvel elviselni.

Régen még durvább voltam, volt, hogy hoztak cserekaját máshonnan, de át se vettem, szóval most tök jó fej voltam. Sajna csak én. Tudom, ez nem feltétlen a cég hibája, végül is a csereétellel jól kezelte, de könyörgöm, az ilyen szakácsot tegyék ki a hóra...

Jah, hétvégén csinálok egy nagy adag csirkecombot rántva. ;)

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2012.12.19. 14:51:08

@Tomi from Space: Nyilván csak a kfc és a burger house létezik, kisbarátom. Csak tudod én rendszeresen főzök, és normális kajákat eszem, ennyi. Nyomjad a mekis büdös szarodat befelé az arcodba, az a nekedvaló, oszt még szép is leszel tőle.

@vjannus 2012.12.19. 15:14:50

@Tomi from Space:
"Wasabi, igen, drága, de onnan bármikor, bármit merek rendelni, Pizza Paradicsom ugyan az és még sorolhatnék X helyet, amiben megbízok. "

Pizza paradicsomból nem rendelem mér egy jó ideje, mert vállalhatatlan a pizzájuk a kimeredt főételről meg nem is beszélek..

BH -ba nekem is volt már 1x problémám, de nagyon korrektek kezelték, soha nem volt kitörölve a negatív kritika se. Azt gondolom mindenhol lehet hibázni, de Ők próbálnak tenni ez érdekében.

miki-dzsi 2012.12.19. 15:22:59

Ez itt szemmel láthatóan a legalja.hu kihelyezett tagozata.
Valaki szólt már, hogy a hamburger amúgy is qrvára egészségtelen transzzsíroktól csöpögő étel, amiből még a legkisebb szendvics is elegendő?
Ezt a 2kg-os verziót kizárólag a gyors szívhalált előnyben részesítő bélpoklos genyóknak ajánlanám.

Szumi 2012.12.19. 15:25:52

A XVI. kerültben - sőt Sashalmon - lakok. De egy ilyen étlap láttán, amin "pari", "hambiszósz" meg "ubi" szerepel - én egészen biztosan be nem teszem oda a lábamat.

Jokerpofa 2012.12.19. 16:23:04

@miki-dzsi: valaki szólt már, hogy alapból hülyeséget írsz? áh én vagyok az első :D
ALAPANYAG

Burger House (Péter) 2012.12.19. 16:24:39

@Tomi from Space: Szia! Péter vagyok a BH tulajdonosa. Először is nagyon sajnálom a negatív élményedet, szeretnék is érte elnézést kérni, és kijelentem, hogy a Csirkecombok esetében teljesen igazad van. Pont ezért amikor értesítettek a problémáról, gondolkodás nélkül közöltem a dolgozókkal, hogy csináljanak neked kompenzációként egy általad választott burgert! Ugyebár ekkor még nem is láttuk, hogy igazad van-e, egyszerűen elhittük. Úgy gondolom, hogy amit, mint Burger House meg lehet tenni, megtettünk azért, hogy te jó szájízzel "távozhass" tőlünk. A mixburger esetében már egy kicsit vitába szállnék veled, én vagyok az ötletgazda, és szerintem a csülök zsírral az igazi. Mivel ennek ellentettjét senki nem jelezte eddig, ezért bízom benne, hogy a vendégeink jó része ugyanígy gondolkodik. Ha ellenkező visszajelzést kapunk, természetesen változtatni fogunk.
Viszont ne haragudj, amit te a szabad véleménynyilvánítás jogán csinálsz az roppant sértő és határozottan visszautasítom ezt a stílust. A szívemet, lelkemet beleteszem, mindent magam találok ki ( reklámot és ételeket is, az FB-t is én kezelem) ezért nincs jogod ilyen módon sértegetni minket. Van a kritikának több kulturált formája, amire olyan szinten nyitottak vagyunk, hogy szerintem egyedül nekünk van az FB-n panaszkönyv rovatunk, de te mit tettél ennek érdekében? irtál oda? vagy csak egy üzenetet? Esetleg elkérted az üzletvezető számát, hogy jobbitó szándékkal jelezd a hibánkat? Sajnos nem. A szakács hibázott? igen. Emberek vagyunk előfordul, ezért nem vitatkozunk soha, és próbáljuk meg kompenzálni ezeket a szerencsére ritka eseteket. Nem tagadom, vannak. De ritkán és fontos nekem, hogy minél kevesebbszer történjen. De tudomásul kell venni, a gépi kajánál persze, hogy nem lesz hiba, de mi akkor is maradunk a kézi gyártásnál és a hibalehetőségeknél.
Mivel a stílusod ellenére is bánt, hogy nem megfelelő ételeket kaptál, kérlek írj nekem az FB-n egy üzenetet és szeretném neked kompenzálni a téged ért sérelmet, hiszem, hogy elégedett leszel és megváltozik a véleményed!

Üdv: Péter, Burger House

Nevem Earl 2012.12.19. 16:35:20

Pont a héten rendeltem először a kápmegyeri egységből. Ebédidő kellős közepén 20 perc alatt kihozták, és apám, életem eddigi legjobb burgerét toltam az arcomba aznap (név szerint a Big Bacon nevű terméket). Igaz, hogy 1400 pénz (3000 felett ingyen szállítanak, a haverokkal simán összejön), de ha a minőség-mennyiség párost összeveted bármelyik gyorskajálda 1000 Ft-os, gyorsfagyasztott szutyok főhamburgerével, máris nem olyan durva. Rajongó lettem, pont.

Nevem Earl 2012.12.19. 16:42:00

Most nézem, tomibá milyen szépen elhallgatott. :) Ez történik, amikor a trollt kiemeled a tömegből és személyesen szólsz hozzá. Még egy jó pont a BH-nak. :)

Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2012.12.19. 16:46:32

@BH Péter: Kedves Péter,

Elnézést a stílusomért, sajnos magánemberként csak így tudok jellemezni bizonyos szituációkat. Gondolom Te is vernéd az asztalt, ha hamis pénzt kapnál a banktól, vagy olyat, aminek az értéke számodra kimondottan előnytelen.

Az alapvető probléma itthon az, hogy senki, sehol nem végzi a munkáját rendesen és a napi frusztrációk után, amikor az ember ráizgul egy kajára és azt nem fogyasztható formában kapja meg, szerintem jogosan van felháborodva. A stílusom ennek a felháborodásnak megfelelő, nyilván titeket sért és a célom nem ez volt vele, hogy bárkit megbántsak, ettől függetlenül mint magánember és mint élőlény baromi rosszul esett ez nekem, nem azért mert emberek hibáznak, hanem azért, mert 3 termékből 1 emberi fogyasztásra alkalmatlan volt, kettő pedig ár-érték arányban színvonaltalan. Ha ezt nem teszem szóvá, akkor hülye vagyok, ha szóvá teszem akkor is az vagyok, szóval akkor inkább már kiállok magamért és azért a pénzért, amiért én két órát dolgoztam. Péter, mint magánemberek és Te mint ezzel foglalkozó vélhetően szakember, gyanítom, hogy Te mindhárom ételt visszaküldted volna, ebben biztos lehetsz és nem bántásból mondom. Másrészt gasztrogecinek nevezhető ember sem vagyok, az első Netpincéres rendelésemet 2007-02-09 21:18:40-kor adtam le és azóta 500 fölötti rendelésszámnál járok, meg lehet nézni, hogy abból hányat negatívoztam. Jó, nem tudjátok megnézni, de konkrétan négyszer osztottam ki rossz értékelést több, mint 500 rendelésből, úgyhogy az ingerküszöböm korántsem nevezhető alacsonynak, tisztában vagyok szinte az összes óbudai étterem elvárható minőségével és tudom, hogy milyen ételt, kitől érdemes rendelni, mindemellett szeretem felfedezni az új helyeket is és ha egy új helynél az első rendelés után ilyen csúnyán beleszaladok a késbe, akkor az ingen csak frusztráló.

Az internet pedig arra való, hogy kifejtsük a véleményünket, én itt nem tettem mást, mint ezt. Felétek nem pocskondiáztam, nem mentem falat firkálni, vagy üvöltve visszakérni a pénzem, teljesen korrekt és intelligens módon jártam el, a félkész csirkecombot sem tartottam meg, hanem visszaadtam a futárnak, hogy ez is tiszta legyen. Az, hogy a demokratikus jogaimat hogyan élem ki, az legyen az szerintem saját jogom, pláne egy olyan oldalon, ami kimondottan azért jött létre, hogy az emberek adott helyekkel kapcsolatban tapasztalt dolgaikat írják le. Arról Péter, hogy én ezt tapasztaltam Veletek kapcsolatban, nem én tehetek, hanem Ti. Ebben ugye egyet értünk?

A kompenzációt köszönöm, de egyszer már megpróbáltuk és hozzátenném, ahogy az egyik kommentemben is írtam, hogy én egyszer sem szoktam kompenzációt kérni, egyszerűen reklamálok, aztán többet nem rendelek adott cégtől. Most csak azért mentem bele a MixBurgerbe, mert egyszerűen rohadt éhes voltam és luxusnak tartottam 2300 forintot kidobni az ablakon. Mindemellett 3 terméketeket próbáltam ki, amikből egyikre sem tudtam azt mondani, hogy na ez fasza vagy ár-érték arányban megfelelő, úgyhogy a kedvességet továbbra is köszönve, de nem szeretnék ezzel a jövőben próbálkozni. Nektek ez egy tanulság, hogy a csirkecombot több panírral, alacsonyabb hőfokon és tovább kell sütni, a MixBurgerhez oda kell írni, hogy szívinfarktust okozhat vagy hogy csak szimplán átlagon felül zsíros, a palacsintába meg normális túrót kell tenni és rendesen meg kell sütni a tésztáját és akkor az ilyen köcsögökkel sem lesz gond, mint amilyen én vagyok, nekem meg tanulság az, hogy ha fasza csirkecombot akarok enni, akkor azt magamnak kell megcsinálni, mert megnyugtatlak, nem csak Ti, mások sem képesek rá :)

Még egyszer bocs, ha túlontúl megbántottalak Titeket.

Üdv, Tomi

Nevem Earl 2012.12.19. 16:50:55

Rendben, legyen 1-1. A trollozást visszavonom és gyakrabban frissítek. :)

Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2012.12.19. 16:56:35

@Nevem Earl: Jól van ügyes vagy, menjél, egyél egy hamburgert :D

Burger House (Péter) 2012.12.19. 17:01:11

@Tomi from Space: Nem fogom védeni a mundért, mert a vendégnek mindig igaza van, ez alapszabály. Magyarázkodhatnék, hogy nem tudsz mindenkinek megfelelni, hisz ki így szereti, ki úgy, de ez a jelenlegi helyzetben nem segítene. De igaz, hogy " a stílus maga az ember" és ebben te legalább olyan rossz teljesítményt nyújtottál, mint a te rendelésednél a szakácsom. Még ha rossz formában is, de köszönöm, hogy jelezted a hibákat, csak erősít abban, hogy még jobban odafigyeljünk, nehogy hasonló esetek történjenek! Még egyszer elnézésedet kérem és továbbra is bízom benne, nem csak másnak adsz esélyt javításra ( hisz te írtad ) hanem nekünk is!

hatja 2012.12.19. 17:01:19

ezért nem szoktam combot enni vendégségben sem, a lilás-véres hústól kiver a víz. sajnos az anatómiája miatt nehéz jól átsütni.

FF 2012.12.19. 17:04:21

Én vagyok a hülye, hogy egyáltalán rákattintok egy kajás blogra, amikor holnap reggelig egy orvosi vizsgálat miatt nem ehetek. Marad a nyálcsorgatás, de azt az áfonyás burgert felírom.

Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2012.12.19. 17:05:49

@Burger House (Péter): Értem, hát sajnálom, hogy a stílusom ilyen rosszul esett. A kedvedért ígérem, hogy ha még egy ilyen eset lesz, akkor nem az interneten fogok pampogni, hanem személyesen keresem fel az adott helyet és fizettetem ki a kaját, meg az oda-vissza taxiköltségemet, plusz az órabért, amit elb*sztam rá. Gondolom, akkor számodra ez a korrekt megoldás.

Az írásom rosszul olvastad, nem adtam másnak se esélyt a javításra, Nektek igen, de nem jött össze. Minden jót.

@hatja: Próbáld meg lefedett jénaiban, meg fogsz lepődni... :)

Burger House (Péter) 2012.12.19. 17:17:53

Gúnyoskodni én is tudtam volna, felvehettem volna a te stílusodat is, citálhattam volna az ellentmondásaidat, ehelyett próbáltam megoldani a dolgot. Köszönöm, hogy segítetted...Mivel dűlőre nem jutunk, ezért részemről ennyi, megpróbáltam amit meglehetett. További sok sikert, kérlek már ne válaszolj. Üdv: Péter

Silent Bob 2012.12.19. 17:17:55

@Burger House (Péter):
Szerintem korrekt válasz. Viszont a csülökzsír csak abban a pillanatban jó, mikor veszed a főtt csülköt a lábosból és egyből fogyasztod.
Pizzán, hamburgerben stb. halál a zsírkocka, én ezért nem rendelek sehonnan csülkös ételt, mert 90%-ban ez van.

nevetkőzzcsakszopnifogsz! 2012.12.19. 17:29:03

@Burger House (Péter): ne foglalkozz olyan emberrel, aki szerint a mcdonaldsnál kezdődik a minőség. engem kíváncsivá tett az éttermed, hamarosan megnézzük valamelyiket. :)

dvorcsakl 2012.12.19. 17:41:53

Én még nem voltam BH-ban. Ez nem igaz, mert már voltam kettőben is. És még fogok is menni.
Csak érne véget ez a rohadt fogyókúra.

dvorcsakl 2012.12.19. 17:44:21

Ja, és a problémakezelésük kapcsán ajánlom elolvasni a hajfajv.hu podcast vonatkozó adását, azt hiszem a 17, adás volt az.
Egyébként a problémakezelésre méltó példa a fenti tulajdonosi komment is.

Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2012.12.19. 17:52:52

@dvorcsakl: Hát, én ezzel nem igazán értek egyet. Következőleg tényleg nem fogok ekézni, odamegyek és szépen kifizettetek mindent szőröstül bőröstül.

Forbidden 2012.12.19. 17:56:39

@Burger House (Péter): valószínűleg egy olyan hozzászóló véleményét olvashattuk, akik még sosem hibázott, munkájában és mindennapi életében mindig csakis jót és jól tett.

Sokkal szimpatikusabb (és sajnos egyre ritkább) hozzáállás, ha vki hibázik, majd felteszi a kezét, hogy igen, ez nem jött össze. Van ilyen, bárkivel előfordulhat. A hiba elismerésén túl másodszori kompenzáció is fel lett ajánlva, ezt pedig nem illik úri emberek közt visszautasítani.

Kámfor 2012.12.19. 18:17:26

Kedves Tomi from Space. Miközben a saját blogodon azon háborogsz, hogy az google play áruházában milyen tapló módon nyilvánulnak meg az emberek és lejáratnak minket, közben meg itt hisztizel, és ilyeneket mondasz:

"sírj, meg egyed a nyers szart"

Tanulságos ez a mentalitás. Nem az a baj, hogy kritikád van, mert ez hasznos számunkra is leendő vendégeknek, ellenben a stílusod az amit pont kifogásolsz másoknál a saját cikkedben is, na az kellőképpen gumicsizma...

László Laci 2012.12.19. 20:36:40

Nyitva tartásról kérhetnék információt(Óbuda)? Honlapon nem leltem.

Burger House (Péter) 2012.12.19. 20:41:17

@László Laci: szia! A nyitvatartás Óbudán: V-CS: 10-21, P-Sz: 10-24 Üdv: péter

LCD 2012.12.19. 21:15:43

@Burger House (Péter): Alapvetően mindkét féllel egyetértek, habár a "károsult" szóhasználata nem az én én szájízem szerint való, mégis a "még elfogadható" kategóriába tartozik. Burgerhouse Pétert megértem, mint mindenkit, aki a saját zsebéből felépített üzletet viszi, ugyanakkor mégis azt kell mondjam, hogy soha sem szabad a vendéggel vitába szállni, főleg nem a net nyílvánossága előtt...mert ebből nem lehet (vagy nagyon nehéz) nyertesként kijönni. Tamást meg kell hívni egy ingyen hambira, ami után Ő majd leírja - remélhetőleg - pozitív véleményét. Szerintem.

Burger House (Péter) 2012.12.19. 22:05:59

Ezek után veled, hogy merjek vitába szállni? :)))) Talán csak annyit, ha figyelmesen elolvasod, legalább 3szor próbáltam meg kompenzálni a negatív élményét, még többször elnézést kértem, elismertem a hibánkat, többet nem tudok tenni :(

altero 2012.12.21. 12:53:45

@Burger House (Péter): Szerintem kár volt belekötni a kommentelő stílusába, mert nem gyalázkodott, hanem a véleményét tényszerűen fejtette ki az első kommentjében. Amikor elkezdték trollozni, akkor sem anyázott, hanem annyit írt, hogy "akkor egyetek nyers szart". Hát komolyan, sosem láttam még ennél csúnyábbat, főleg a névtelen interneten! Nagyon szép dolog, hogy elismerted a hibát, de butaság volt belekötni a kommentelő stílusába, mert nem volt kifogásolható egyáltalán, és a saját tapasztalata alapján teljesen érthető, amit írt. És pontosan annyival tudtál volna többet tenni, hogy nem kezded rögtön a stílusa miatt hitelteleníteni a véleményét.

Burger House (Péter) 2012.12.21. 23:48:21

@altero: Szia! Nem óhajtottam hitelteleníteni, de hadd legyen már meg nekem is azon jogom, hogy elvárjam, hogy a kritikát is kulturáltan, emberi hangnemben tegyék meg, legyen az internet vagy akár személyes.

norbi83 2012.12.23. 07:48:06

Tegnap ettem Óbudán csülkös burgert teljesen rendben volt szinte szét omlott a számba.Így aki a csak fikázni tud egy helyet az maradjon a mekinél.Jó étvágyat a fagyasztót szarhoz amit ott adnak.

quadrocs 2012.12.28. 16:22:39

Én pechemre eddig kétszer jártam a sashalmi BH-ban. Először közvetlenül nyitás után. Óvatosan rendeltem, az elronthatatlan kaja (sima csirkemell) ehető volt, bár brutálisan sokat (!!!) kellett rá várni. Ok, gondoltam, kezdeti nehézségek. Másodszor (tudom, nem kellett volna) a kölkökkel mentünk. Sajnos. Behülyítettük őket, éhesek voltak, kinézték, mit fognak enni, bőven ebédidő volt, már nem állhattunk fel, hogy elegünk van a várakozásból(1. számú hiba: gyerekkel soha!!!). Iszonyú hosszú idő elteltével megérkezett az ennivaló. A gyerekek kiflije fura volt, mintha folyamatosan száradt volna kifelé. Igen. Xarrá mikrózták (nem tudok finomabban fogalmazni), valószínűleg legalább 2 napos lehetett. Mindegy, megették a kolbászt belőle, amúgy sem nagy kiflievők. Az én szendvicsemben égett volt a hagyma, mennyiségre sem volt sok, a baconkockák ehetetlenül égettek és sósak voltak. Mindegy, letudtuk az ehető részeket, de azért csak szóltunk, hogy ez azért így nagyon nem stimmelt, ez így nagyon gáz. Morogtak valamit. Mindegy. Megfogadtuk, hogy soha többet. A történetet a Facebookon is szóvá tettem, ott jól kioktattak, hogy márpedig azért mikrózzák a pékcuccokat, mert vasárnap miért várok el frisset, meg kell mikrózni, hogy puhák legyenek (vazze, grillezni vagy frisset beszerezni már smafu?) stb. stb. Nincs igazam, a vendég addig jó vendég, amíg nem reklamál, egye csak meg az égett bacont és az égett hagymát a száraz kiflivel. Utána szépen kitörölték a beszélgetést - az előttem lévő másik reklamációval együtt. Naponta elmegyek mellettük, de soha többet BH. Vannak még jó éttermek a kerületben. Olyanok, ahol a vendég a király, ahol ha gond van, elnézést kérnek.

DartagnanX 2013.01.04. 16:45:54

Én ma rendeltem először az óbudai egységből, dupla, baconös sajtos burgert, ciabattában.
Régóta a legjobb burger volt amit ettem (rendeltem).
Sajnos a krumpli nem volt jó, de a burger miatt tuti fogok még tőlük rendelni.

Uglee · http://nagydobraverem.blog.hu 2013.01.06. 22:44:46

Pont a blogpost hatására ma elmentünk. Azt tudnám mondani, amit az Üvegtigrisben Cingár, "...nagynak nagy", de jónak nem jó. Én a magam részéről egy Big Gourmet szendvicset ettem. Volna. Úgy kb a felénél megkérdeztem, hogy akkor tulajdonképpen Big Bacont kaptam-e helyette, mire némi konyhai kérdezősködés után kiderült, hogy igen, elfogyott a tojás, úgyhogy a szakács szó nélkül nem rakta bele és kész. Az első harapás után egy szempilla ágaskodott ki a húsból (szerencsére nem abból a részéből, ami már a számban volt). A hús rágós, gumiszerű volt, semennyire sem omlott, és úgy az egész hamburgernek gyakorlatilag semmi íze sem volt. A sült hagyma pedig nyers hagyma volt. Szarnak nem volt szar, mert végül is megettem az egészet, de közelében sincs sem a Nyugati Pályaudvaron, sem a Vágóhídon kapható talponállós hamburgerhez, és közel sincs egy súlycsoportban sem a Ring Café, sem az idén rosszul teljesíthető kedvenc ráckevei éttermünk hamburgerével, de ízre simán odaveri gyakorlatilag bármelyik mirelitből dolgozó bódés hamburger is. Azt viszont meg kell hagyni, hogy szépnek szép volt.

MarbleC 2013.01.11. 14:13:04

Akik szerint a BH-ban jó a burger, azok még tényleg nem ettek jó hambit.

Elismerem, hogy jó próbálkozás, elsőre meg is lepődtem milyen ízletes, szaftos húst sütöttek de mondjuk a buci már akkor is csalódás volt.

Második alkalommal kaptam egy cipő talpat hús gyanánt.
Harmadikra szintén.

Nem mondhatja Péter, hogy nem adtam esélyt de a meccs eldőlt 1:2-re. Soha többet.

Kérdés:
- Ha egyszer sikerült, miért nem tudják megismételni?
- A szakácsok közül legalább egy járt már egy igazi amerikai hamburgeres konyhájában?

Az alapoknál kell kezdeni. Egyszer egy étterem vezető ismerősömnek nem ízlett az éttermében készült csülök. Fogta az egész bagázst betette egy mikrobuszba és németországban egy hétig konyháról konyhára jártak ellesni a titkokat.

Ezeknél a wanna be hamburgereseknél is talán az alapoknál kellene kezdeni...

Burger House (Péter) 2013.01.19. 10:08:22

Sziasztok!
Először is jelzem, hogy annyira komolyan vettem a panaszaitokat, hogy elmúlt 1,5 hetem kb. csak erről szólt. Eredménye,hogy pár új ember érkezik, remélhetőleg ők jobban magukévá tudják tenni a vendégbarát mentalitást.
Viszont nekem is be kell vallanom valamit, amiben én hibáztam. Folyamatosan próbálunk fejlődni, új recepteket kipróbálni, azért hogy minél jobbat adhassunk. Ez vezetett oda, hogy való igaz, a hús elvesztette az omlósságát. Ez a személyes felelősségem, mentegetőzhetnék, nem teszem. Két összetevő nem jól reagált egymásra, természetesen már változtattunk a receptúrán, sőt a jövő hét teljesen egy új, az eddigieknél jobb saját recept kifejlesztésére lesz áldozva.
@Uglee:
A tojásos részét megdöbbenéssel olvastam, egyszerűen nem tudok hozzászokni, hogy mindennemű kérésem ellenére, dolgoznak nálunk még olyan emberek akik a fenti módon állnak hozzá a dolgokhoz. Kérek mindenkit, aki hasonló problémát tapasztal jelezze nekünk a FB-s panaszbejelentőnk segítségével, nem tartjuk megengedhetőnek ezt a fajta hozzáállást és az amunkatárs rövid időn belül távozni fog a körünkből.
Azért az kissé bántó, hogy a mirelitból dolgozó bódés hamburgeres is odaver bennünket. Mi a vezetőség részéről mindent megteszünk, hogy ti olcsón, kulturált helyen, jót ehessetek, drágább hamburgerárral hidd el nem merülne fel nálunk sem probléma, de a szívünket, lelkünket kitesszük, és vállaljuk a hibáinkat, de ennyire ne sérts meg minket légyszíves, nem szolgáltunk rá.

@MarbleC: Ha elolvastad a bevezetőt, láthatod, igazad van, rossz irányba mentünk el. De van visszaút, remélem nálad is, a jövő hetem arról fog szólni, hogy ne találhass hibát benne :)
Tanulmányút? Te kiugrasz egy összehasonlitó hambitesztért az USÁba? Köszönöm, hogy lazán alap egy jó 10 millás tanulmányút. Azért azt te is tudod, hogy ez irreális ötlet volt... 1, a költsége annyi lenne, amennyit egy évben keres egy átlagember. Per fő.
Tényleg nyitott vagyok bármilyen ötletre javaslatra, vállalom a hibáinkat, de azért könyörgöm maradjunk már a realitásnál, 790 Ft-ért árulok egy hamburgert, felszolgálással, éttermi szinten, MINDEN ESETBEN NYUGTÁVAL! Ne egy bódés burgerrel hasonlítsatok, mert ahhoz képest óriásiak a költségeink, csak a jogdíj, hogy zene szólhasson, annyi mint egy bódénak a bérleti díja! Üzletenként! És még a pénztárgépbe is beütjük! Aki nem üti be, az nem kér számlát akkor sem, ha vásárol, így mindent 27%-al olcsóbban tud megvenni, így annyival olcsóbban is adhatja... Anélkül mindössze 622 Ft lenne az induló MARHÁS hamburgerünk! Az éttermi profillal működő burgeresek pedig jóval drágábbak (pl. Ring: 1690től, fridays:2790-tól), Dallas 1590-tól). Minőségi alapanyagokat használunk ( jégsaláta, nem fejes, friss paraicsom, friss uborka, eidami sajt a lapka helyett, saját húsrecept, saját készítéssel, saját szószok ) de szerettem volna ha olcsó lenne, hisz magam is egyszerű ember vagyok, ezért azoknak próbáltam opció lenni, akik szeretnek egy jót enni, de tisztában vannak a realitásokkal. A jelzett hibák nagy része egyenes arányban van azzal, hogy alacsonyabb költségvetéssel vagyunk kénytelenek dolgozni, és el sem tudom mondani milyen érzés az, hogy tudod, hogy részben igaza van a vendégnek, de ( például) egyszerűen nem tudsz több embert felvenni a gyorsabb kiszolgálás érdekében.

Egyet viszont be kell látnom válaszút elé érkeztünk. Vagy lejjebb visszük az árakat és a minőséget beáldozzuk az árért, vagy feljebb kell emelnünk azokat és a emelnünk a profizmusunkat. Egy hónapon belül eldől.

bl4ze 2013.01.25. 10:35:07

Tegnap jártam a dunakeszi egységben, arra vitt utam és a blogról emlékeztem a névre, egy próbát megér alapon mentem be :) Belső kialakítás tetszetős, elég üres volt, 13 óra után érkeztem. A rendelést hamar felvette a hölgy a pultnál, baconos-sajtos hambit ajánlott. Kértem mellé egy kis krumplit, és egy gyömbért. A burger hamar megérkezett, nem kellett sokat várni. A hús nagyon rendben volt, sajt és bacon is. A szósz nagyon ízlett, de elég hamar eltűnt, kevés volt picit a hambihoz benne. A krumpli sajnos közepes, mirelit, nem fogott meg, de jó volt, hogy rendeltem. Ami nem ízlett: az uborka. Nem passzolt a burgerhez, túl "nyers" ízt adott hozzá, legközelebb biztosan nem kérek bele nyers uborkát. :) Az étlapon rajta volt, hogy a hamburgert kérd kis krumplival + üdítővel kedvezményesen, de a kasszánál végül minden külön-külön lett számolva : 1.620 Ft. Korrekt, jó burger, jó alapanyagok.

zlaboncz (ZLC) 2013.03.29. 14:15:21

Én szintén a dunakeszi étteremben jártam, immár többször is. Családostul, egyedül is voltam, alapvetően elégedett vagyok vele.
Mikor családosan voltunk a várakozás tényleg hosszabbra nyúlt, de ezt belekalkuláltuk, az étlapon korrektül jelezve van! Az étlap kellően változatos, a legkisebbtől a legnagyobbig mindenki megtalálta az ízlésének megfelelőt, és a várakozásnak megfelelően mindenki elégedett is volt vele. Egy-két dolgon lehetne javítani (pl. a kis tasakos majonéz/ketchup nem illik a többi ételhez, ráadásul nagyon kicsi adag, ill. a már említett túl markáns nyers uborka, talán vékonyabb szeleteléssel lehetne segíteni?)

Én már próbáltam a Big Bacont, Big Gourmet, és az említett áfonyás burgert is, mindegyik nagyon ízlett, az áfonyás szerintem különösen jól sikerült. Az elfogyasztásuk nem könnyű puszta kézzel, kezdve onnan, hogy nem átharapható, de hát, ez legyen a legnagyobb probléma :) Már gyűjtöm az erőt a kilós burgerekhez, tuti ki fogom próbálni.

Kedves BH Péter, a kommentedhez csak két megjegyzést: Nem kell az üzletvezetés nehézségeit ide behozni, nem illik az egyébként nagyon korrekt, kimagaslóan jó hozzáállásodhoz. Nem ide tartozik, aki egy kicsit tisztában van a magyar helyzettel, az úgyis tudja, aki meg nem, az meg úgysem fogja megérteni.
A másik, pedig, hogy a minőséget ne bántsátok! Az árak nem olcsók, de elfogadhatóak jelenleg, viszont a minőség messze magasabb, mint az átlag, szerintem, így az maradjon.

kirándulóutak · http://kiranduloutak.blogspot.hu/ 2013.04.25. 10:59:12

Mi visszatérő vendégek vagyunk az Óbudai étteremben, és eddig mindig kifogástalan volt a hamburger. A kiszolgálás néha döcögős, de kedves. Remélem a jövőben lesz többféle csirkés hamburger is:)

fingerbangs 2013.06.01. 00:21:48

Igaz h magic-bol a nagydarab srac atment b.house-ba? Mert akkor benezek
Mondjuk a kepeken fosul nez ki a hus texturaja de 1 probat meger (a srac miatt)

anderledani 2013.06.23. 00:34:11

Én tegnap előtt voltam az Óbudai éttermetekben, és meg voltam elégedve. 2 barátommal voltam, az egyikük BaconKing-et rendelt, nem vett észre vele semmi gondot, azt mondta finom. Én és a másik haverom BigBacon-t rendeltünk. Ez is jó volt, bár a magasságából kifolyólag nehezen fogyasztható vállalható módon de a haverom meg tudta "kulturáltan" enni, csak én nem, és mindig ez van szóval ez az én hibám. Egy apró hiba volt csak. A haverom a rendeléskor szólt, hogy ne rakjanak bele paradicsomot, mégis került bele, sőt a pincérnő mikor kihozta még mondta is hogy ez a paradicsom nélküli. A fizetéskor erről szóltunk. Erre oda kéne figyelni, mert bár a barátom nem, de más akár allergiás is lehet valamely összetevőre.
Összességében meg voltam elégedve. Ezáltal nem szeretném ha árat emelnétek, most pont jóok az árak mindenhez képest.

asd12345 2016.01.13. 21:18:39

Sziasztok!

Ma sikerult eljutni a sashalmi Burgerhouseba (bar ne jott volna ossze). Az egy dolog, hogy kabatba kellett ulni (az amugy tok ures helyen) de az, hogy majd 5000 forintot otthagyva (2szemely, kis uditok, egy nagy burger egy kicsi) se laktunk jol az szerintem nem jarja. A +500 forintert kapott hazi salata az sima lila kaposzta volt magaba!!! A konfitalt krumpli hideg es sotlan volt. A hazi szosz Auchanos ...

Osszegezve: draga arak es a minoseg boven hagy kivetni valot maga utan... Szerintem keruljetek.
süti beállítások módosítása