Burger Blog

BpBurger (225) - Burger Bár-Hol

2017. augusztus 31. Jancsa Jani

Rég volt már food truck az oldalon, de most sikeresen találtam egy olyat, aki először is csepeli kötödésű, valamint tesztem pillanatában még ráadásul fix helyen is volt, a Budapest Parkban - erről következik most a teszt!

2017-08-17_14_23_15.jpg

A Parknak a Nagyszünet nevű része hétről-hétre más jellegű kajákkal kedveskedik a nagyérdeműnek, én pedig a Burger Bár-Hol amerikai iskolabusz jellegű sárga food truckját csíptem el, pont az ebédroham után. A truck nagyon pofás, és külön vicces, hogy a burgerek mellé mint menetjegy van feltüntetve az ár. Na, gondoltam, akkor bizony kérek egy tizes gyűjtőt, mert itt most nagy zabálás lesz!

2017-08-17_14_16_14.jpg

2017-08-17_14_16_29.jpg

Először is a QP, azaz a negyedfontos fantázianevű darabot kóstoltam be, lehet tippelni, hogy miért ezt a nevet kapta. A husi ebben a burgerben háromféle marharész keveréke volt, ráadásul nem is a minimalista iskolát követve, hanem gazdagon fűszerezve egy házi keverékkel. Erre került rá embertelen mennyiségű cheddar sajt, valamint ha ez még nem lenne elég, a zsömle teteje is kapott egy adaggal a rostlapon (ha nem a saját szememmel látom, el sem hiszem). Ja igen, róla még nem is beszéltem: szépen megtermett, ámde ennek ellenére könnyed verzió, szezámmal szórva, szóval meg lehet benne találni a számításunk.

2017-08-17_14_25_43.jpg

Mindezeken felül kerültek még a burgerbe zöldségek, három szelet ropogós bacon, és mind mennyiség, mind minőségügyileg azt kell mondjam, hogy iszonyatosan bejött: hatalmas, vaskos, cuccos, és nem utolsósorban ízletes darab.

2017-08-17_14_27_07.jpg

Egy ilyen kezdés után nem állhattam meg, hogy ne menjek tovább, így jött a La France kódnevű burger, melyben a hús+zsömle+cheddar kombó megmaradt, és jött egy egész camembert (dupla sajt!!), rukkola, valamint hagymalekvár és áfonyadzsem. Na, hát ez a kombó is brutális módon oktatott, a francia sajt tökéletesen ment a hagymalekvár édességéhez, és itt már komolyan kellett azon kapaszkodnom, hogy ne durranjak széjjel.

2017-08-17_14_44_58.jpg

2017-08-17_14_45_18.jpg

Ja igen, amit még nem mondtam, hogy a köret hasábkrumpli, mirelit, alap, de korrekt fajtából, stílusosan kis papírtartóban; tunkolni pedig házi barbecue-szószba illett.

2017-08-17_14_25_52.jpg

Ezek után nem is volt kérdés, hogy jöhetett a harmadik burger, mégpedig szarvasból, merthogy itt ugye az is van. A kompozíció ez esetben a Macho Nacho nevet viselte, és itt aztán elszabadult a sajtpokol, ugyanis került bele 1) sajtszósz, 2) sajtchips és 3) olvasztott cheddar is. Mindezeken felül a hús sütéskor meg lett csípősözve, nyilván volt benne bacon, meg kb. egy fél zacskó nachos is. Ettől a konstrukciótól szerintem még Mexikóban is térdre borultak volna, úgyhogy nem csoda, hogy nekem is ez tette be végleg a kaput.

2017-08-17_15_08_00.jpg

2017-08-17_15_08_16.jpg

Árak tekintetében a burgerek 1500-tól 2600-ig tartanak, a szarvashús pedig +400 bármelyik burgerbe. Én azt mondom, hogy érdemes figyelemmel kísérni ezt a food truckot, mert kajaügyileg igazán rendben van!

Elérhetőség: https://www.facebook.com/burgerbarhol/

Cím: hamarosan

A bejegyzés trackback címe:

https://burger.blog.hu/api/trackback/id/tr6112790890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása