Burger Blog

Visszatérés a Moonshiner's-be

2016. november 11. Jancsa Jani

Ha kilencedik kerület, akkor burger - akár ez is lehetne a jelszó a rehabilitált részen, hiszen nem kevés neves burgerező lakik arra. Ezek táborába csatlakozott be a Moonshiner's nem is olyan régen, és máris elérkezett az idő az első étlapfrissítésre.

2016-11-03_17_08_38.jpg

Ez együtt járt a kiszállítás megjelenésével is, valamint pár aktuális burgerrel - én ez utóbbiak közül mentem rá két újra, megnézve, hogy merre is megy a konyha.

2016-11-03_17_08_17.jpg

Rögtön az első darab a Biggie volt, nevéből fakadóan nem a hip-hop óriás, hanem a dupla hús jellemezte ezt a szendvicset. A korábbi kellemes résztvevők megmaradtak, azaz a házi zsemle pont a megfelelő állagú és ízvilágú, valamint a húspogácsa is szuperül volt megsütve, a ráolvasztott sajtról nem is beszélve.

2016-11-03_17_08_57.jpg

A burgerbe a dupla hús közé bekerült egy extra zsemledarab is, ez is kellőképpen ropogott, bár tőlem aztán el is hagyhatták volna, én a hús egyeduralmát dicsőítem mindig. Mindezeken felül ment még bele a házi hambiszószból, valamint a zöldségfronton saláta, lilahagyma, savanyú uborka, és paradicsom is, izomból megpakolva a nagy darab kolosszust.

2016-11-03_17_10_55.jpg

A másik burger egy ismerős darab, konkrétan a Pancake verzió, amikor is amerikai palacsintába pakolják bele a jóságot. Ezt a koncepciót minden bizonnyal én hoztam be az országba, de nyilván nem védettem le (irigy dolog is lett volna tőlem) így köthetett ennek egy verziója most itt ki.

2016-11-03_17_09_19.jpg

Ebben az értelmezésben itt három palacsintaszelet volt a hunyó, egyik kettes között pihent a hús, a másik pedig a ropogósra sült bacont fogta közre (én mondjuk egy szeletet itt is kihagytam volna a szénhidrátból, de csak magamat ismételném, ha ezt leírnám. Oh wait...). A burger szaftossága egy kicsit hibádzott, azaz szószból bőven el tudtam volna benne viselni, de ezt leszámítva igen jó, és kevés helyen kapható darab ez így.

2016-11-03_17_16_19.jpg

A Biggie burger 2290, a palacsintás 1190, én pedig továbbra is tudom ajánlani a Moonshiner's Pubot, mivel remek magyar és belga sörök mellé valódi kocsmakaját tolhatunk az arcunkba az elkövetkező hűvösebb téli estéken, szóval nyomás!

A bejegyzés trackback címe:

https://burger.blog.hu/api/trackback/id/tr3511935805

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása