Burger Blog

BpBurger (5) - Rock'N Burger

2012. február 22. Jancsa Jani

Valahol érezhető volt, hogy semmi sem tart örökké. A kezdeti felívelés után törvényszerű volt a visszaesés, az első olyan burger, ami az eddig lefektetett sztenderdeket keresztberúgja. A Zuglói Pofon.

Kevesen tudják, de fiatalabb koromban egy punk-rock zenekarban rappeltem – a régi szép cross-overes időknek körülbelül nálunk lett vége; annak, amit a Limp Bizkit elkezdett. A Rock’N Burger logója is ezt, vagy még korábbi időszakot idéz fel, konkrétan Elvisre asszociálhatunk belőle. Egy éhes szombat délben jutottunk arra, hogy akkor irány a piros 7-es, és a Bosnyák térig meg sem állunk. Ott megcsodálva a változatlanul elbűvölő miliőt, a Nagy Lajos király útjára fordultunk, és elindultunk a cím felé. Már a megérkezésnél majdnem bajok voltak, mert egy kis ablak az utcafronton a burgeresről árulkodott, azonban az ajtó fölött a Red Rooms felirat fogadott. Itt éreztem először, hogy ennek nem lesz jó vége.



Ha a belső hangra figyelek, sarkon fordulok, és hazamegyek, de ebben a pillanatban lépett ki egy srác, kezében fehér nejlonszatyorral. Figyelmeztető jel #2. Beléptünk. Hiba #3.

Balra egy pult, mögötte konyhai rész, két sráccal, lefelé lépcső, felirattal "zártkörű rendezvény". Elmerengtem volna, hogy vajon a friss dohányellenes törvény miatt volt-e a kiírás, de filózni nem volt időm, mert rendelni kellett. Az átnyújtott szórólapról választottam egy Rock N Burger hamburgert, majd mondták, hogy fenn füst van, menjünk le. Így is lett. Itt már kezdett elszakadni a fonál, és hisztérikus röhögéssel fogadtam a helyszínt, ahová kerültem. Az alapterület nem volt nagy, a földön rétegben állt a csikk, valószínűleg az előző esti buliból, félhomály, egy italpult, a zárt ajtók mögül nyihogás, egy asztalt, két szék. Mit tudtunk tenni, leültünk. Fénykép nincs, mert vaku sincs, mea culpa. A várakozási idő felénél egy srác áthaladt, köszönt, majd eltűnt a vörös vasajtó mögött. Hát jó. 5-8 perc múlva rikkantás, kész a hambi.



Gyanútlanul felmegyek, erre engem is a korábban már megénekelt nejlonszatyor vár. Ohó!- gondolta Stirlitz. –Stirlitz!- gondolta a szatyor. A srác felajánlja, hogy itt is megehetjük, csak lenn kosz van. Valóban? Visszamegyek a kabátért, fizetek, távozok. A súly húzza a kezemet, de én már előre attól félek, mi lesz benne.

Fél óra múlva.

Boldogan bontogatom a burgert, az alufólia ismerősen zörög. Alaptétel a BpBurger sorozatban, hogy rendelős helyről nem eszünk, de mivel van fizikai helyszín, így mit tudok tenni, rágyújtok a kajára. Óriási klasszikus, manapság közkedvelt nevén “retro” a buci, a kicsit édesebb, sűrű textúrájú fajtából, középen kis hidat képez, elválasztóként. Az első falatnál még semmi sem gyanús, de rossz szokásom, hogy külön is megkóstoltom a húst. Ami rossz. Csak azért nem írom, hogy szar, mert Uj Péter után már tudjuk, hogy ilyet nem szabad írni. Ha szavakat keresünk, akkor a “darált leveshús prézlivel keverve, pogácsa formában” az, amit rá tudnék húzni. Szörnyű. Nem vagyok finnyás, de három falat után nem bírok többet enni, ami kellemetlen, mivel kettő is van a húsból.



A bacon inkább húsos szalonna, de én már örömmel enném, ha nem fogyna el két falat után. A sajt trappistaszelet, de ekkor már nem is vártam semmit, örültem, hogy azt meg tudtam enni. Természetesen csalamádé dögivel volt benne, valamint salátát is paradicsomot is lelhettünk. Komolyan mondom, a buci volt a legjobb az egészben.

Sajnos az árakból már lehetett sejteni, mi fog ránk várni, a legolcsóbb a Sima burger 390-ért, míg a plafon a Big Burger 1090-ért. Köretet vehettek hozzá, a hasáb 250-300 forint. Facebook is van, honlap is, de kb. mindkettő a rendelésre, és az étlapra koncentrál.



Ez a burger sajnos értékelhetetlen, a hús a nullával egyenlő, úgy is jobban járna mindenki, ha nem lenne benne. Mivel másfajta kajákat is árulnak, elképzelhető, hogy ott nem hibáznak, de burgerügyileg ez egy nagy nulla. Szomorú az írás, én még szomorúbb voltam az elfogyasztása után, és ha ezt szeretnétek magatoknak megspórolni, nem mentek oda.

Adatlap

Nyitvatartás: 0-24
Cím: Budapest 1142 Nagy Lajos király útja 132.
Honlap: http://rocknburger.5mp.eu/web.php?a=rocknburger
Facebook: https://www.facebook.com/pages/Rock-N-Burger/161133490577248?sk=wall
Elérhetőség: 06-20-5859600
4sq: ??

A bejegyzés trackback címe:

https://burger.blog.hu/api/trackback/id/tr274125234

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2012.02.24. 16:49:29

konyorgom rejtsetel el ennek a postnak a 2. felet, en jo kajakrol ertesulni jarok ide, nem rahanyni a monitorra, es mar vagy otodszor kapom meg ezt a latvanyt.. undorito

a teszthez meg annyit hogy ahol fosadek csalamades kaposztas szendvicset adnak, azt ki se irjatok, ne is emlitsetek, az nem hamburger. esetleg figyelmeztetest hogy ide ne gyertek vagy vmi, az ilyen elrettento kepeket meg 1 link moge lehetne rejteni..

hallari 2012.02.28. 10:29:59

Na ilyesmivel azért időnként találkozom én is. A XVIII. ker.-ben van egy "óriás" gyrosos a Lőrinci temetőnél, ott se eszek többet, szörnyű volt az íze az egésznek, még reszelt répa is volt benne. Mostanában meg nyílt egy hambis a Királyhágó-Nagyenyed sarkon (legalábbis pár hete, amikor kaptam a prospektusukat, abból úgy tűnt, akkor nyitottak). Bár a helyiség belseje nem ezt tükrözte (lehet, újranyitottak). A két csaj csinos volt, de borzasztóan nem tisztán álltak a dologhoz (simán fogdostak kézzel mindent, szivacsot nemigen mostak a törölgetéseknél, eleve az egész hely nem volt vonzó és erre kényes vagyok). A hambi meg drága volt (950 ha jól emlékszem, direkt a legnagyobbat kértem), de bőven nem érte meg az árát. A hús nem volt az igazi, de a kompozíció különösen összecsapottnak/esetlegesnek tűnt. Jól lehetett vele lakni, de nem cserélném el 4 sajtburira. 2/5.

Jancsa Jani · http://burger.blog.hu 2012.02.28. 11:36:26

@hallari: és azt nem tudod a nagyenyednel levonek mi a neve, van-e neten, stb? :)

hallari 2012.02.28. 13:31:06

@speed: sajna nem. :( A reklámcetlijüket gyorsan kidobtam, a táblát meg nem néztem meg még egyszer, hogy mihamarabb elfelejthessem... :)

pszichonauta 2013.03.03. 00:48:31

@hallari: @speed: Ha valaki még olvassa a bejegyzést:
Én a Királyhágó közelében élek, de ha volt is hamburgeres, akkor már valószínűleg bezárt. Vagy rohadtul eldugták. Vagy én vagyok nagyon figyelmetlen :D

A Nagyenyed utcában pedig csak egy helyet hozott ki a térkép, ahol lehet hamburgert enni: Clock Cafe Bar & Restaurant

Jancsa Jani · http://burger.blog.hu 2013.03.03. 08:52:39

@pszichonauta: hát igen, a Clock tervben, mást meg én sem tudok :)

Vittore. 2013.03.05. 11:42:37

Ez a hely botrány. a Pizza.hu-n találtuk meg, rendeltünk, hát mint a mosott szar. Aztán a Nagy Lajoson sétálva láttuk a feliratot és akkor jöttük rá, mi is ez a Rock'n'Burger. A tavalyi poszt óta annyi változott, hogy mindent bezártak, és az egész hely már kívülről is úgy néz ki, mint a legrosszabb gettó.

nautilus123 2018.05.22. 22:41:09

A pizza.hu-n 9,2 pontozása van, számomra érthetetlen, hiszen elvileg rendelés leadása után lehet pontozni, ennyire igénytelenek az emberek? Múlt héten rendeltünk, konkrétan nem hittünk a szemünknek, nem szoktunk kidobni ételt, de itt nem volt más választás. Nem csodára számítottunk ennyiért, de hogy a legócskább kórházi menü fotóján szereplő ételek öt pontos remekműnek tűnnek a kihozott valami mellett....hogy maradhat fent egy ilyen hely, és hogy kaphat 9,2???? Legközelebb most már itt meg más blogokon csekkolom le a helyeket mielőtt rendelünk.
süti beállítások módosítása