Burger Blog

BpBurger (218) - Panineria

2017. május 31. Jancsa Jani

Az Oktogon, mint olyan bizony egy elég nagy közlekedési csomópont, így nem is csoda, hogy a burgeresek sem kerülhetik el a környékét. Most bemutatom az egyik legújabb versenyzőt, amely egy egészen komoly produkciót kínál.

2017-05-23_11_39_39.jpg

A Panineria belsője is ötletesen lett kialakítva, egyrészt a kiadópult mintha egy kis furgont formázna, a tetején söröshordók, és a vendégtér többi része pedig mintha a Diszkópatkányok alapján lett volna összehozva, behozva kintről az utcát.

2017-05-23_11_27_57.jpg

A hely erősségei a szuvid szendvicsek és a rengeteg, finom frissítő, így ez utóbbinak a szellemében dörrentettem is egy jófajta házi rebarbarás-fahéjas jeges teát (ez amúgy mindig változik, annak függvényében épp mi van terítéken).

2017-05-23_11_27_00.jpg

Első kajám mi más lehetett volna, mint egy burger, ráadásul nem is kicsi. A hús benne hatalmas, majd' negyedkilós; omlós, szaftos, ízletes; ráadásul egy csomó mindennel meg is tuningolták, melynek én személy szerint nem vagyok a feltétlen híve, de itt bizony tudják, mitől döglik a légy. Nem szoktam erre nagyon kitérni, de a séf külföldön és belföldön is Michelin-csillagos éttermekben edződött, és ez azt kell mondjam, meg is látszik a keze nyomán.

2017-05-23_11_39_46.jpg

A buci, melyben helyet kap a burger szintén különleges darab, nem egy klasszikus hambizsömle, semmilyen szinten sem. Egy ropogós külsejű, belül nagyon könnyed és vékony péksüteményről beszélünk, amelyhez hasonlóval nagyon nem találkoztam itthon, már csak ezért is megéri kipróbálni.

2017-05-23_11_40_20.jpg

Mi van még odabenn? Egyrészt rengeteg bacon, ami szó szerint ropog, zseniális. Azután sajt, olyan megoldásban, amivel szintén rég találkoztam utoljára: a zsömle tetejére rágrillezve, alul pedig szósz formájában. Mindezeken felül paradicsom és hagyma került még bele, barbecue szósz; köretnek pedig lilakáposzta-saláta érkezik.

A sült krumpliról külön kell beszélni, azaz a hozzá adott mártogatós szószokról, mert az is házilag készül. Én kóstoltam egy csípősebb fajtát, az kissé darabosabb volt, mint tunkolós, de az erőt lehetett benne érezni, annyi szent. Ezen felül volt egy balzsamecetes és egy fokhagymás majonéz, mindkettő boldog társa a bbq ízesítésű hullámos krumplinak.

2017-05-23_12_00_13.jpg

Második szendóm a hely signature kajája, a Bbq Tarja volt, mely esetében szintén az előbb említett duplán sajtos buciba került bele a hús, mely ugyan lassan készült szuvidban, viszont egyáltalán nem volt durván szétomló, pont volt egy kis tartása a puhaság mellett. Saláta, hagyma, és a nevéből fakadóan bbq szósz került még bele - jófajta volt, szerettem.

2017-05-23_12_00_27.jpg

Harmadiknak egy kicsit lazább étel, a Cajun rákos wrap érkezett, és végre egy olyan tekercs, amelyet meg lehetett fogni kézbe, és nem esik szét. A benne lévő dolgok (paprika, répa, hagyma, valamint eszetlen sok garnéla) masszívan meg lettek kínálva a cajun ízvilággal, fűszerezett majonéz formájában; és bár nem szoktam lelkesedni wrapekért, itt ez bizony bármikor teljes értékű ebédként kérhető, nem marad el semmivel mondjuk az előző szendvicstől, olyan masszív.

2017-05-23_12_22_51.jpg

Budapesten kevés helyen lehet fixen kapni churrost, de ha nem lett volna elég idáig, nekem most megvan a kedvencem. Itt kisebb, kör alakúra visszakanyarított verziót kínálnak, az obligát fahéjas cukorral izmosan megszórva, csokiszósszal. Nem akartam, de felfaltam mind, ez többet mond minden szónál.

2017-05-23_12_31_20.jpg

A burger 2480, a tarjás szenya 1680, a wrap pedig 1990, ami szerintem egyikért sem vészes ár, az ízek pedig olyan szinten érkeznek, hogy csak győzzük kapkodni a fejünk. A Panineria engem totálisan meggyőzött, menjetek el, és próbáljátok ki ti is!

Elérhetőség: https://www.facebook.com/panineriaoktogon/

Cím: 1067, Oktogon tér 4.

A bejegyzés trackback címe:

https://burger.blog.hu/api/trackback/id/tr212549599

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mildi 2017.06.01. 15:42:10

a kiskunmajsai fürdőban tavaly nyáron nyílt egy szendvicsbárszerűség. van burgerük is. csekkolhatnád, mielőtt lemegyünk a családdal, hogy ehető-e, vagy maradjunk a régi lángosos bódénál :)

Robiekin · http://megfizethetetlenegeszseg.blogspot.hu/ 2017.06.01. 15:42:13

Nekem már valami jó kis vegaburgeres kellene

Before · http://azbeszt.blog.hu 2017.06.01. 15:42:15

Hát, bakker, nem vagyok éhes, de ennek most nekiindulnék...

PiszkosFreddy 2017.06.01. 15:42:25

És mindez csak csupán 6.150.- Magyar Forintért ???
Csuhajla....a hülyének is megéri !!!
Nem lehet,hogy legközelebb még drágább helyről írj ? ...de olcsóbbról semmiféleképpen ne !

11110000 2017.06.01. 15:42:36

Mondjuk ennyit felzabálni... Még Fekete Lacinak is sok lenne. Nem vagy te bélpoklos?

Benbe · http://www.benbe.hu 2017.06.01. 21:53:12

@PiszkosFreddy: Mekis sajtburger árán jobbára mekis sajtburgert kapni, sok helyen azt sem.

VT Man 2017.06.01. 21:53:13

A 2480 csak a burger, vagy menüben? (Üdítő, sült krumpli?)

Londonban az egyik állomáson a prémium burgerezőben egy menü (hasonló burger, igényes sült krumpli, üdítő) átszámolva 3600 Forinttól indul.

Azért jó látni, hogy Budapest még olcsóbb egy hajszállal.

csillagkutya seven 2017.06.02. 17:33:09

Ha menü nélkül annyi a hambi, akkor gratulálok a posztolónak, hogy ez neki nem vészes...nekem az és nem azért, mert nem tudnám kifizetni, de ez röhej!

Jancsa Jani · http://burger.blog.hu 2017.06.02. 17:35:19

@VT Man: menuben van, coleslaw + krumpli. Amugy nehogy már pont Londonhoz hasonlitgasd, lehet, hogy valahol van ilyen, de nem jellemzo, es az se 2x dekás hussal @csillagkutya seven: menüben annyi, szóval akkor nincs gratuláció? :(((

idéző 2017.06.05. 13:58:16

@Robiekin: Van pár vega burgeres a városban, pl. Tökmag Vegan StreetFood (Jászai tér), Istvánffi Veggie Burger (Kálvin tér, Kolosy tér), Vegan Love (Gellért tér).
Meg ugyebár a legtöbb húsos hamburgerező hely árul vega burgert is, pl. a Magic Burger 3 félét is.

bricz 2017.06.05. 13:58:21

Budapesten 2500 Ft alatt minőségi burgert menüben nem igazán kap az ember ezért is, nem teljesen értem ezt a hisztit. Az már másik dolog, hogy a hely Cubano szendvicse nem igazán nyűgözött le. Pedig a "Chef" c. film óta csorgatom rá a nyálam, de még nem találtam meg az igazit :S

Iron1 2017.06.05. 13:58:23

@Robiekin: Vegán Love, Tökmag - mindkettő kiváló

erkölcsi hulla 2017.06.05. 20:40:07

2500 egy hamburgerért, valóban nem vészes.
hehehehehehe
vicceltem
:D
XD
Heti bevásárlásom megvan 10 ezerből, ebből kijön 4 egész hambi ?D
Persze csak ha nem kell köret meg pia.

Jancsa Jani · http://burger.blog.hu 2017.06.05. 20:41:07

@erkölcsi hulla: és ezzel most mit csinaljunk? kovetkezonek menjunk a ferrari szalon elé hőbörögni, mert ha egy 2500as hambi ennyire kiakaszt pár embert, el se merem képzelni, ott mi lenne

bricz 2017.06.06. 05:51:02

Néha úgy érzem jobb volt amíg szünetelt a komment szekció :D

gabor1024 2017.06.07. 20:20:18

@erkölcsi hulla: Akkor edd otthon a párizsis zsemléd, senki nem kényszerít rá, hogy minőségit egyél.

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2017.07.03. 06:07:39

Sort kerítettem rá, és nem voltam elájulva. Nem éreztem azt az eufóriát, amelyet itt olvastam. Rossznak nem mondanám, de jónak sem.
A hamburgert eleve nem kóstoltam. A testvérem, aki nagy street food rajongó, és ezt a helyet is szereti, azt mondta, a hús "olcsó" ízesítésű.

BBQ tarja szendvics: a beharangozóval és a facebookos képekkel ellentétben a húst nem szeletelték föl. Nem tudom, hogyan képzelték, hogy valaki az utcán sétálva egy ujjnyi vastag, tányér méretű húst harapdál. A hús állaga rendben volt, de sótlansága kiábrándító. A barbecueszósz és a saláta is minimális volt. Ez a jó jelző: kiábrándító.

A pulled porkot is megkóstoltam volna, de nem volt. Miért nem? Szombat délben miért nincs?!

Helyette phyilly steaket ettem. Ez sokkal jobb volt, mint a tarjás. Azért kellett nyomnom bele egy kis Heinz féle barbecueszószt, hogy valami íze legyen.

A krumpli rendben volt.

Egyedül a churros volt igazán jó.

Kevesebb menőzés meg food styling, több íz és odafigyelés!
süti beállítások módosítása