Burger Blog

Ami Burger, Monor

2017. február 09. Jancsa Jani

A helyszín ezúttal Monor, melyet a szűnni nem akaró tél kellős közepén látogattam meg, és a sorompó után, Pest felől érkezve rögtön jobbra fordulva le is parkíroztam magam a Malom Center mellett - itt található ugyanis az Ami burger.

2017-01-31_14_43_49.jpg

A burgerező, ha lehet így mondani, egy sütizővel kezdődött, csak más keretek között, és máshol, onnan a név is - minden Ami süti, és minden Ami burger, ebből nem nehéz kitalálni. A helyszín beltere nagyon jól lefesti az amerikai hangulatot: klasszikus blockbusterek, és képregényhősök köszönnek vissza a falról (és még a mosdóból is, érdemes csekkolni).

A kínálat váza burger és hot-dog - én most nyilván az előbbire mentem rá izomból. Két burgerbe néztem bele, az első volt ezek közül a Szaftos Lüszi, melyet mondanom sem kell, hogy a sajttal töltött verzója a helynek. A zsömle kívülről fényes, és már-már rosszat sejtenénk, de amikor beleharapunk, minden gondunk elszáll! Ennyire laza, könnyed szerkezetű, tökéletesen összenyomható, légies zsömlét nem is tudom mikor kóstoltam utoljára, mindehhez még hozzájön a korrekt pirítás, kiváló darab!

2017-01-31_14_54_50.jpg

2017-01-31_14_56_44.jpg

A húspogácsát megvágva előtör belőle a sajtláva, szóval pont úgy működik minden, ahogy az ki lett találva anno a tengerentúlon, parádés. A hús íze a marháról szól, 15 dekás darab, kicsit tömörebb textúrával, egy igazán kellemes húspogácsához volt szerencsém. Mindezen felül helyet kapott még a burgerben karamellizált hagyma, paradicsom, saláta, grillezett bacon, és egy kis házi szósz, amiről majd később írok.

2017-01-31_14_55_55.jpg

A másik burgerem egy kicsit az izgalmasabb ízvilág felé konvergált, ennek a lelke ugyanis a már említett marhahúspogácsa mellett a kéksajt volt, melyet valaki vagy szeret, vagy nem - én az biztos, hogy az előbbiek táborába tartozom, így csak üdvözölni tudtam a dolgot. A további pikantériáról rukkola gondoskodott, és az egészet nagyon szépen kikerekítette a karakteres, mély ízű hagymalekvár - bizony ez is egy totál jó kombó volt.

2017-01-31_15_02_20.jpg

Köretnek sült krumpli érkezett, melyet a kétfajta házi szószba tunkoltam - az egyik a Piros, mely ketchup és majonéz alapú, némi trükkel, a másik pedig a Sárga (nem én találtam ki, tényleg ez a nevük), melybe mustár került a majonéz mellé. Persze ennyinél nem áll meg a dolog, mindkét szószba került némi extra, legyen szó hagymáról, savanyú uborkáról, vagy worchesterről; és az a helyzet, hogy remekül működtek tunkolósként is.

2017-01-31_15_04_01-1.jpg

Desszertnek a már korábban említett süteményes vonalat próbáltam ki, egészen konkrétan egy krémesre mentem rá - azt hiszem elég, ha annyit elárulok róla, hogy egy morzsa sem maradt belőle, olyan volt, amilyennek kell lennie.

2017-01-31_14_55_07.jpg

Árak tekintetében érződik azért, hogy nem Pesten vagyunk: a burgerek 980-tól 1580-ig tartanak (de ez utóbbi már a dupla húsos), és +480-ért már menüben is kapjuk, körettel és üdítővel. Az Ami burger egy olyan hely, ami lazán feltette Monort a Nagy Magyar Burgertérképre, úgyhogy akár erre laktok, akár nem, felkeresésre mindenképpen ajánlott!

Elérhetőség: https://www.facebook.com/amiburgermonor/

Cím: Monor, 2200, Móricz Zsigmond út 5.

A bejegyzés trackback címe:

https://burger.blog.hu/api/trackback/id/tr2412186040

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása