Burger Blog

Coral Cafe & Bistro, Gödöllő

2017. január 19. Jancsa Jani

Bár Gödöllőn jártam már egyéb okból kifolyólag, burgerügyileg idáig nem voltam képben. Most azonban ez megváltozott, és egy havas téli este arra irányoztam magam, hogy kiderítsem, mi is a helyzet ilyen téren.

2017-01-12_17_58_51.jpg

Maga az étterem elég központi helyen található, az Átrium üzletház oldalában, és bár a navi pont a másik oldalról akarta megközelíteni a tett helyszínét, egy kis kevergéssel simán odataláltam. A beltér kellemesen hangulatos, úgyhogy hamar akklimatizálódtam, és rátértem a lényegre.

2017-01-12_17_22_20.jpg

Ha az ember vidékre érkezik, sok energia kell hozzá, hogy aztán haza is tudjon jutni (főleg ilyen hidegben), szóval rögtön három burgerbe is belenéztem. Az első volt ezek közül a Jack Daniel's, benne házi készítésű JD szósszal, amiben ugyan feltüntetik, hogy van alkohol, de azért annyira nem vészesen, hogy utána dülöngéljen az ember.

2017-01-12_17_59_08.jpg

A zsömle kicsit puffancsosabb jellegű, de mégis korrekt darab, nincs vele probléma. A húspogácsa egy kicsit tömörebb fajta, ízvilágra kellemes, de egy kicsit kevesebb sütés lehet jót tenne neki, bár ez nyilván egyéni ízlés kérdése.

2017-01-12_17_59_22.jpg

A JD (Gears of War) burger további összetevői között köszönthettük a ropogósra sült bacont, a házi hagymakarikát, valamint a cheddart, zöldségeket, és a már említett szószt is. A végeredmény pedig egy kellemesen szaftos, hatalmas méretű, barbecue ízvilágú hambi lett, szerettem.

2017-01-12_18_00_44.jpg

A második a Tortilla néven futott, benne egy csirkemell filével, valamint mexikói ízvilággal. Ez nem mást jelentett, mint ismét cheddar, tortilla-chips, jalapeno, és persze guacamole, azaz avokádókrém. Az összetevők predesztinálták azt, hogy ez a szendvics rossz nem lehet - és tényleg nem is volt, kicsit pikáns, kicsit ropogós, pont, ahogyan kell.

2017-01-12_18_00_25.jpg

A harmadik burger a Lavina nevet viselte, és a képről szerintem érthető is, hogy miért. Amit ti is láttok, a kéksajtmártás volt a hegyomlásért felelőssé tehető, és ez is kovácsolta egészbe ezt a verziót is - eléggé bejövős volt ez is.

2017-01-12_17_59_59.jpg

2017-01-12_17_59_39.jpg

Köretnek vastagabb vágású steak burgonyát, valamint káposztasalátát kóstoltam, előbbi korrekt darab volt, utóbbi pedig pont kellemesen friss, üdítő.

2017-01-12_18_26_43.jpg

A vacsora végeztével kézzel-lábbal integettem, hogy már nem bírok többet enni, de félreérthették a konyhán, így elém toltak még két desszertet, az ajtót meg elkezdték kibontani, hogy ne ott kelljen éjszakáznom. Az egyik egy házi brownie volt, ropogósabb külső, omlósabb belső, ahogy azt kell, a másik pedig egy alakbarát túrógombóc, corn flakes-szel a külsején, meg egy kis dzsemmel, mert miért is ne - a brownie is tuti volt, de ebből a körből a túrógombóc nyert nálam.

2017-01-12_18_30_40.jpg

A burgerek 890-nél kezdődnek, és 2700 a legdrágább, de ez már a libamájas verzió. A Coral egy nagyon szimpatikus, és nem mellesleg jó kis kajákkal operáló hely, ha erre jártok, ajánlom őket.

Elérhetőség: https://www.facebook.com/www.coralcafe.hu/

Cím: 2100, Gábor Áron u. 2-4, Átrium üzletház

A bejegyzés trackback címe:

https://burger.blog.hu/api/trackback/id/tr6612137691

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása