Burger Blog

BpBurger (193) - All About Street Food

2016. augusztus 19. Jancsa Jani

Mostanában mintha Kálvin tér & környéke tour lenne, voltam ugye a Buddiesban Marmiteolni, az Elsőben bundás hagymázni és most pedig ez utóbbi mellé tértem be, a Muzikum /Kossuth klubba, ahol a címben említett egység szolgáltatja a kaját.

2016-08-12_12_35_38.jpg

Nem véletlenül hívják Palotanegyednek a környéket, ez az épület is elég durva belülről, az alsó szinten kajapia, felül kultúra, olyan beltérrel, hogy szinte érzed a történelmet magad mellett. Ebédelni a belső udvarra ültünk ki, ahol is a napi szintű menüzők között bátran ráraboltam a névadó street foodra.

Elég bonyolult volt a döntés, hogy burgert, vagy pastramit egyek, így nagy nehezen választottam egy burgert – pastramival a tetején! Mi ez ha nem dekadencia?

2016-08-12_12_35_57.jpg

Objektívebben nézve a dolgokat, az ételek egy jó kis deszkán érkeztek, a zsömle szezámmaggal szórt, kellemes, könnyed textúrájú darab. A marhahúspogácsát teszt jelleggel Angusból kaptam, ízre jeles, iszonyat jó, csak sajnos a sütése egy kicsit túlment, és ezáltal kiszáradt a hús.

2016-08-12_12_36_55.jpg

2016-08-12_12_38_09.jpg

Viszont a pastrami úgy volt tökéletes, ahogy azt kell, ebbe ha akartam se tudtam volna belekötni, csakúgy, mint a konfitált fokhagymába, és a mézes-mustáros szószba sem – remek elegyet alkottak, be is faltam hát mind.

Köretnek kóstoltam chips-burgonyát, házi kivitelben, amivel mindig meg lehet venni, valamint egy olyan dolgot, amit a hely signature tételének is lehetne nevezni: sörtésztában sült jalapeno karikák, mellé pedig jó kis korianderes tejfölt. A paprika pont annyira csíp, hogy jó legyen, a sörtészta ropog, az adag pedig emberes. Ja igen, és a sima pastrami mellé adott kovászos uborka pedig világbajnok.

2016-08-12_12_57_50.jpg

Desszertre nagyon már gondolni sem akartam, de azért nagy duzzogva kikértem egy sajttortát – és milyen jól tettem! Ez konkrétan majdnem elvitte az egész ebéd pálmáját, a kekszréteg ropogós, a krém pont jó állagú, karamellszósz hozzá – komolyan ott akartam hagyni a felét, de nem sikerült.

A burgerek 1500 körül vannak, a desszert 650, a konyhát pedig csak ajánlani tudom mindenkinek, mert elég jó kis cuccokat pakoltak össze.

Elérhetőség: https://www.facebook.com/AllAboutStreetFood

Cím: 1088, Múzeum utca 7

A bejegyzés trackback címe:

https://burger.blog.hu/api/trackback/id/tr3810426872

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

topsecret4ever 2016.08.24. 20:48:07

dekadens burger?! Mi a franc...

NoNight · http://anothernonight.blog.hu/ 2016.09.13. 18:10:07

Nekem már maga az épület is élményekkel teli, mert majdnem húsz évig ott laktam a közelében, több éven át jártam oda különféle kurzusokra (Basic-ben programozás, német nyelv, társastánc, kommunikáció), és később is naponta elmentem mellette a felsőoktatási tanulmányaim ideje alatt.

Ehhez képest elég súlyos látni, hogy a porta helyén és a dísztermekben is most asztalok vannak... a felsőb szinteken meg egy hatalmas kísértetfészek az egész ház. De a kaja miatt valóban megéri. A pastrami egész egyszerűen odavert, a sörtésztás jalapeno pedig a csípőset inkább preferáló barátnőmnek nyerte el a tetszését. (Igaz, ő a belső hangulat miatt is emlegeti sokszor a helyet.)
süti beállítások módosítása