Burger Blog

BpBurger (173) - EPIC Burger

2016. január 16. Jancsa Jani

A Corvin-negyed mostanság nagyon fejlődik: sétálóutca épült a bevásárlóközpont mögé, ahol egy csomó jobbnál jobb üzlet lapul. Itt nyílt meg pár hónapja az Epic Burger is, mely neve nem véletlen, hiszen rokonságban áll a Gozsdu-béli Epic-kel.

2015-12-17_19_26_27.jpg

Belépve rögtön szembetűnő a markáns, fekete-sárga alapú dizájn, valamint ezeken felül nagy közös asztalok, és nyerstégla-falak jellemzik. Kérni a pultnál lehet, és én is így teszek, csak előtte felmérem a zavarbaejtően nagy italkínálatot, majd választok egy Sprite Zerot, mert tudjátok, ez olyan, mint egy vékony csaj: ott kell fogni, ahol lehet.

2015-12-17_19_11_57.jpg

Kétféle opció van a burgerek terén: vagy valami előre megálmodott variációt választok, vagy pedig én magam legózhatom össze a darabokat. Most ez utóbbira adom a voksomat, és így vártam, hogy elkészüljön a mestermű.

2015-12-17_19_26_02.jpg

Olyan 10-15 perccel később meg is érkezett a burger, nem is akármilyen zsömlében, ugyanis ez egy szénhidrátcsökkentett verzió volt, ráadásul teljesen jó ízzel, valamint magvakkal, ami azért nem egy rossz dolog! Ráadásul gondolnak az egyéb étel-intoleranciában szenvedőkre is, így van gluténmentes, és teljes kiőrlésű buci is, valamint sajtokból is lehet laktózmenteset kérni, burgerből meg vegát - van itt minden, mint a bálban.

2015-12-17_19_26_51.jpg

Továbbhaladva odabentre kértem a húspogácsán kívül egy kevés jalapenot, tükörtojást, sajtot, plusz sajtszószt; végül pedig visszaültem, és vártam, hogy a sorszámhívó az én számomat pörgesse - ha unatkozunk, addig pedig nézhetjük a látványkonyhán zajló munkát.

2015-12-17_19_26_12.jpg

Köret terén steak-burgonyára mentem rá, hozá pedig a fentebb említett sajtszószból, valamin aioliból tunkoltam - mindkettő remek darab volt.

2015-12-17_19_27_05.jpg

A husi finom, ízletes, és elég nagy darab (20 dkg), szóval éhesek nem maradunk a vacsoránk végére. Ezeken felül természetesen kapunk default zöldségeket is, plusz házi hambiszószt.

2015-12-17_19_30_15.jpg

Burgerenként olyan 1200 forintba kerülnek az előre összepakolt verziók, a többinél pedig a feltétek szabják meg az árat, viszont jó tudni, hogy itt minden alkótóelemet külön-külön összeválogathatunk kedvünkre. Ezeken felül amúgy vannak még hot-dogok, quesák, pulled chicken, sali, csirkeszárny, plusz havi burger is, ami most pl. egy újévi darab. Az EPIC burgere nekem totálisan bejött, tudom ajánlani nektek is, ha megéheznétek a környéken!

Elérhetőség: https://www.facebook.com/epicburgerbp

Cím: 1082, Corvin sétány 1.

A bejegyzés trackback címe:

https://burger.blog.hu/api/trackback/id/tr518275510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jóléti Dán Kekszesdoboz 2016.01.18. 07:52:53

Az igen! Csak úgy folyik le róla a meleg zsír! És azok a gyönyörű krumplicskák, nyam-nyam-nyam-nyam-nyammm!

Étteremkritikus · http://legjobbetterem.blog.hu 2016.01.18. 07:52:56

Ugye ők is adnak kedvezményt a Burger Cardra?
süti beállítások módosítása