Burger Blog

Őszi ajánlat a Magicben

2015. november 23. Jancsa Jani

Bár az edzőterem, és az SK stúdió is a közelben van, fura módon tök ritkán jutok le a Magicbe, annak ellenére, hogy baromi jó cuccaik vannak, és elnézve az emberek összehangolt munkáját a konyhán, szerintem ők tolják a legdurvábban itthon ilyen téren. Most viszont én toltam be magamat az ajtajukon, és teszteltem a legújabb ajánlatukat.

2015-11-21_13_04_21.jpg

Ugye jelen esetben háromféle speckó burger pörög, én ebből a talán legizgalmasabbat, a magyar Angus jucy lucyt kóstoltam, amely libamáj-pástétommal és prima donna sajttal van töltve -ez utóbbi nem más, mint a parmezán és a gruyere szerelemgyereke.

2015-11-21_13_04_48.jpg

Szombat délben voltam, szerencsére pont sikerült egy helyet is lőnöm magamnak, és annak ellenére, hogy tele volt az étterem (mint mindig), olyan 15-20 percen belül meg is lett a burgerem. Hozzá a szintén szezonális édesburgonya-chipset kértem, fokhagymás mártogatóval, inni pedig egy Big Red nevű tutti-frutti ízű rettenetet sikerült választanom, ami viszont nem volt túl jó döntés.

2015-11-21_13_05_07.jpg

Nem úgy, mint a burger! Először kicsit aggódtam, mert kintről a madársali kicsit túlvezéreltnek tűnt, de aztán belevágtam, és megindult a mennyország, konkrétan kifelé a burgeremből. A sajtos-májas töltelék olyan szinten volt ízbomba, amihez foghatóval nem is tudom mikor találkoztam utoljára, elképesztően bejött.

2015-11-21_13_05_38.jpg

A burger többi összetevője sem maradt el ezektől, a hús kiváló volt, a zsömle kellemesen neutrális, szuper textúrával, plusz alul a hagymás baconjam, és még a fokhagymás szósz - nem tudtam sehol sem belekötni, imádtam az első falattól az utolsóig.

2015-11-21_13_04_31.jpg

A fokhagymás szósz lesz az átkötés a körethez, ami ugye a bundás, sült édesburi mártogatója volt - ebből egy rendes adagot kapunk, épp, hogy csak le tudtam nyomni az utolsó darabkát is belőle.

2015-11-21_13_04_29.jpg

Az új burger 2500 pénzbe kerül, a köret meg a mártogatós 700-ba, viszont ezért olyan élményeket kaptok, amiért totál megéri, szóval varázslásra fel!

A bejegyzés trackback címe:

https://burger.blog.hu/api/trackback/id/tr238099968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása