Burger Blog

BpBurger (158) - 42 Gastro & Art

2015. július 21. Jancsa Jani

A 13. kerületben ahol mostanában jártam, ott mindig jól sikerült a dolog, ezért is tett kíváncsivá Alex telefonálása, miszerint ide most azonnal, de el kell mennünk. Szerva itt, csere ott, aztán máris robogott a 4-6-os villamos a tett helyszíne felé!

2015-07-20_17_13_45_hdr.jpg

A lokáció a szemfülesebb olvasóknak ismeretes lehet, ugyanis néhány éve itt helyezkedett el a Befőtt, ahol bizony eléggé megkérdőjelezhető kaját kaptunk. Nos, ők azóta leköszöntek, és egy új kor köszöntött be: kicsit vintage, kicsit művészi, és nagyon napfényes, hála a hatalmas ablakoknak, ráadásul két szinten is.

2015-07-20_17_08_50.jpg

Először csak egy házi bodzaszörpöt szerettem volna, de aztán hamar rá lettem beszélve egy jófajta szűretlen barna Lokálpatriótára (ennyit arról, hogy hétfőn nem iszunk) - de tudjátok mit? Nem is bántam meg!

2015-07-20_17_11_37.jpg

A burgerek eléggé izgalmas elnevezésekkel bírnak, de rajtam nem fogtak ki, így jöhetett Paksi Endre után a Repatarurgyán, Alexnek pedig a Sophieburger. Olyan 10-15 perc után meg is érkeztek a burgereink, és ránézésre is remekül festettek.

2015-07-20_17_32_49.jpg

Köretnek házi steakburgonya jár hozzá, az egyik szósz házi remulád-jellegű volt, a másik pedig kicsit salsa-alakú, csípőskés finomság - csak így tovább.

2015-07-20_17_33_17.jpg

A burgerek zsömléi fantasztikusan jók és könnyedek voltak, az első érintésre összenyomódtak, de ropogósak maradtak - rég találkoztam ilyen fajtával, adta.

2015-07-20_17_33_02.jpg

Az én burgerem számított basicnek, házi szósszal, jó vastag, húsos, de mégis megsült szalonnával, és extrába kért cheddarral. A húst, szerintem teljesen egyedi módon, nem darálják, hanem kézzel, azaz késsel vágják apróra. Ez mondjuk érződött is rajta, mivel hihetetlen jól megmaradt a szaftossága, és ízben is tökéletesen hozta a marhát. Ja igen, és bónuszként kértem rá egy fürjtojást is, mert miért ne - mi az urizálás, ha nem ez?

2015-07-20_17_35_08.jpg

Sophie burgerén lilahagymacsatni, és érlelt lágysajt volt található, a hagyma édeskéssége és a sajt fanyarsága tökéletes párosítást alkottak a hús mellé - még sok ilyen kombót szeretnénk.

2015-07-20_17_35_27.jpg

Desszertügyileg egy mennyei házi barackos pite érkezett, két gombóc fagyival. Azt hiszem, annyi volt a megállapításom, hogy akkor ebből én még kérnék, úgy 12 szelettel, de mindennek volt határa, szóval elengedtem a dolgot.

2015-07-20_18_00_17.jpg

Az árak 1350-től 2450-ig terjednek, de ez utóbbiba már konkrétan egy bélszín steaket tesznek, élni tudni kell. A 42-ben, noha mostanában kezdtek bele a burgerezésbe, bizony elég magasra lett a léc pakolva, szóval ha hozzám hasonlóan te is a várost járod izgalmak után kutatva - itt a helyed!

Elérhetőség: https://www.facebook.com/42gastro

Cím: 1137, Vígszínház utca 5.

A bejegyzés trackback címe:

https://burger.blog.hu/api/trackback/id/tr97642490

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása