Burger Blog

Vendégpost: Walter Vendéglő, Perbál

2015. június 15. Mr. Burger

Alex írását olvashatjátok!

A Trevini Borkereskedés és a Walter étterem leendő közös Borvacsorájának megbeszélése miatt ugrottam le Perbálra. A SVÉT (Stílusos Vidéki ÉTtermiség) tagjaként már ismertté vált Walter a környék legmeghatározóbb étterme minőség szempontjából, a Séf pedig nem más, mint Volenter István, aki a pár évvel ezelőtti hazai Bocuse d’Or válógatón a bronzérmet szerezte meg.

20150530_121125.jpg

Nem hamburgerről mentem írni (sőt, enni sem szerettem volna, csak a Borokhoz az ételeket elméletben összerakni), de amikor megláttam az étlapon ezt az előételt, elhatároztam, kikérem és letesztelem. Bélszín burger Magyar tarkából kéksajttal, káposztasalátával. Íme!

20150530_121134.jpg

Előételhez tökéletes mennyiség. A tálalás túlmutat a mindennapi hamburgereken, látszik, itt az eleganciára és a minőségre adnak. A hamburger maga nincs túlkombinálva, két szelet tócsni között egy saignant módra sütött bélszínpogácsa. A lapcsánkák megpirultak, nem olajosak (ami a legnagyobb hiba szokott lenni), jó állagúak, finomak. A köret jus (ez adja a szaftosságot), madársaláta, káposzta, „majonéz” és kéksajt.

20150530_121147.jpg

A zöldségek frissek, ressek. A szifonban elkészített házi majonéz jó ötlet, hogy nincs bekeverve a káposztával, így megmarad a krémesség és a roppanóság. A kéksajt adja az umami hatást, hiszen a tökéletesre készült húst szerintem csak borsozták, így a jó minőségű fromage bleu adja meg a sósságot. Az utolsó falatot „bekevertem” és ezt ajánlom mindenkinek, aki ezt a burgert megkóstolja, mert így alkotnak a textúrák egy remek harmóniát. Ez biztos, hogy benne lesz a Borvacsorában!  

20150530_121441.jpg

Az előétel (nem győzöm hangsúlyozni, hogy nem főételről van szó) ára 2.450 Ft, ami ilyen minőségű alapanyagokból, ilyen kivitelezésben teljesen normálisnak mondható, és utazni sem kell sokat (elég csak a XI. kerületből a XVI-ba eljutni, ami jóval hosszabb időben is). A teraszról elfelejtettem fotót készíteni, ajánlom vasárnapi ebédekhez is az éttermet családosoknak egyaránt.

Elérhetőséghttps://www.facebook.com/Waltervendeglo

A bejegyzés trackback címe:

https://burger.blog.hu/api/trackback/id/tr677527486

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása