Burger Blog

Rendelős Rovat: Kantin

2015. április 23. Jancsa Jani

Sajnos a rovat az utóbbi időben kicsit leült, mivel nagyjából kimaxoltam az otthon elérhető minőségi burgereket, de nemrég kicsit körbenéztem az interneten, és találtam egy olyan versenyzőt, amelyet még nem teszteltem. Ez a Kantin.

2015-04-14_20_09_02.jpg

A rendelés is egyedi, ami manapság elég nagy szó, a cikk végén meg is mutatom, hol tudjátok elérni őket, egy saját fejlesztésű, nagyon kis korrekt honlapon. Itt válogattam én is, dobtam egy klasszikus és egy szezonális prémium burgert a kosárba, némi köretet, meg egy desszertet is, mert az kell. Ha még nem regisztráltatok, azt szükségszerű, utána pedig a különböző kategóriákból tudjátok a kajákat bedobálni a kosárba, a címet megadjátok a végén, és már mehet is. Ráadás, hogy lehet sms-ben és emailben is értesítést kérni.

Olyan negyven perc múlva meg is érkeztek az étkek: egy Pittsburgh Pirates és egy Boston Red Sox burger, mellé Twister burgonya, és desszertnek pedig túrós derelye.

2015-04-14_20_08_24.jpg

Az előbbi burger volt a trükkösebb, mivel a húspogácsája nem marhából, hanem struccból készült, mellé pedig házi lilahagymalekvárt kaptunk feltétként a szokásos zöldségek mellé. Nos, ez a hosszúnyakú madár elég karakteres ízű hússal rendelkezik, ráadásul nem is nagyon megszokott itthon - izgalmas világ vár ránk, ha ezt választjuk. Az ehhez dukáló hagymalekvár mellé nagyon tuti, szóval ha kíváncsiak vagytok, egy próbát mindenképp megérhet a dolog.

2015-04-14_20_08_30.jpg

A másik burgerrel valójában nem vállaltam nagy kockázatot, mivel az már a rendelős oldalon is fel volt tüntetve, hogy az egy valódi közönségkedvenc: hagymakarika, bacon, cheddar, és barbecue szósz szerepeltek benne. A marhahúspogácsa, ahogy ismertem is, nagy király, és a többi feltét is nagyon jól passzoltak egymáshoz, a kicsit édesebb jellegű, nagyobb, de egyáltalán nem fullasztós buciban - szerettük őket.

2015-04-14_20_10_28.jpg

Köretnek a már említett Twister burgonyát kértem, és nem is bántam meg: a képeken látszik, hogy a formája is teljesen rászolgál a nevére, az íze és állaga pedig remek volt, egyedül azt sajnáltam, hogy nem kettőt rendeltem belőle.

2015-04-14_20_23_11.jpg

Természetesen a desszert sem maradhatott el, ez egy jófajta túrós derelye képében érkezett, jó sok fahéjas-mandulás morzsával, és egy külön dobozkában áfonyaöntettel. Nos, ez méltó lezárása volt a vacsorának, ás végre nem egy sablondesszert, amiért külön jó pont jár.

2015-04-14_20_25_00.jpg

A struccburger 1690 volt, a marhás 1490, a krumpli és a desszert pedig egységesen 590-ért jöttek el a szánkhoz. A Kantint tudom mindenkinek ajánlani, mert a burgerek letesztelten jók, nem drága, és kiérkezve is korrekt a minőség. Protipp: ha beírod a megjegyzésbe, hogy KANTIN, akkor még ajándék desszertet is kapsz, de ezt ne mondjátok el senkinek, hogy tőlem tudjátok!

http://rendeles.kantin.hu/

A bejegyzés trackback címe:

https://burger.blog.hu/api/trackback/id/tr167390760

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása