Burger Blog

Hogy kerül a tészta a burgerbe?

2015. március 09. Jancsa Jani

Hát úgy, hogy DJ Pepe beletette! Az időközben megújult Váci úti egységben jártunk, hogy teszteljük a legújabb ajánlat!

2015-03-02_19_58_23.jpg

Egyszer már jártam itt ebben az étteremben, akkor kábé a legrosszabb húst sikerült kifognom mind közül, de mostanra valami csoda történhetett, mert most pedig az elmúlt év történelmének legjobbját kaptam (Don Pepe szinten persze), kérésre mediumra sütött (a képen nem teljesen így látszik, de az volt), kiválóan.

2015-03-02_19_59_31.jpg

Ezen pihent a mostani ajánlat különlegessége, a füstölt mozzarellás spagetti, egy lapba formálva, a tetején baconpörcökkel. Habár a gondolat nem teljesen kerek, hogy szénhidrát (zsemle) alatt még egy, ezt hamar kiküszöböltem, hogy a tetejét félreraktam, sőt, az alját is leszedtem. Így jött a jól összesütött tészta a cheddaros husival, ami egészen egyszerűen tökéletes élményt nyújtott, ízlett.

2015-03-02_20_02_44.jpg

Emellett még voltak a szokásos dolgok: jégsali, paradicsom, mellé pedig krumpli, és öntet, változatlanul. Árban ez a szett így 2190-be került, és hogy tudom-e ajánlani? Naná!

A bejegyzés trackback címe:

https://burger.blog.hu/api/trackback/id/tr697241065

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása