Burger Blog

Brutális borjúburger ebédmenüben? Rohanj a Terminálba!

2015. február 19. Jancsa Jani

A Terminal burgerről már írtam, de most a figyelmesebbek már kiszúrhatták FB-n, hogy történt egy kis újítás, borjúburger néven. Naná, hogy odaevett a fene engem is, de amit kaptam, arra még én sem számítottam. Vagy de. Vagy nem.

2015-02-18_12_26_26.jpg

Ezt a burgert csak a héten lehet kérni, ebédmenüben pedig két fogás 1990 három pedig 2590, a hülyének is megéri!

2015-02-18_12_26_58.jpg

Már a burger tálalása is egy kicsit rendhagyó, a zsömléje ciabatta, az egyik oldalán figyel a hús, rajta a hagymakarika, a másikon pedig a zöldségek, plusz a jalapeno poppers, kevés parmezánforgács, hát nem imádnivaló?

2015-02-18_12_27_10.jpg

A ciabatta kellemesen pirított, a borjúhús pedig egészen már karakterű, mint a marha: több húzása van, ellenben ugyanolyan medium, és szaftos, ahogyan lennie kell, plusz még az állat íze is tökéletesen érződik benne. A házi hagymakarika nagy szerelmem, most sem volt ez másképp, maga a tökély.

2015-02-18_12_29_17.jpg

A másik oldalon már a színek kavalkádja is csodajól fest: pirított gomba, hagyma, házi jalapeno poppers (benne sajtkrémmel, ami így folyós maradt), és persze mindkét oldalt egybeköti a kéksajtszósz, amit szintén imádok. Lehet ezt a burgert kifejezetten nekem találták ki?

2015-02-18_12_30_50.jpg

Emlékeztek mit mondtam? Két fogás! Ebbe bizony egy desszert is tartozik, ez most egy csokifondant volt (nem összekeverendő a szufléval!), mandarinnal - kiváló lezárás, és ami főleg tetszett benne, hogy egyáltalán nem édes, inkább a keserűbb csoki jellege dominál benne.

2015-02-18_12_56_45.jpg

Az árakról már beszéltem fentebb, a burger magáért beszél, szóval rohanjatok, mert csak a héten van ez a csoda. Kérhetitek menün kívül is, akkor a köretek kicsit turbósabbak lesznek (értsd: több), de menüben pedig végképp a legjobb.

A bejegyzés trackback címe:

https://burger.blog.hu/api/trackback/id/tr947187381

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása