Burger Blog

Megújult az étlap a Kandallóban!

2014. október 28. Jancsa Jani

A Kandallóban már régi, visszatérő vendég vagyok, sokminden történt már itt, legyen az sörvacsora, vagy kerthelyiség. Jópár hete már az őszi étlap megy, én pedig ellátogattam megnézni, hogy ez mit is takar.

Clipboard01.jpg

Elsőnek az előételre mentem rá, ami jelen esetben sült csirkeszárny volt, jó kis pikáns szósszal, soha rosszabb kezdést. A hús leomlott a csontról, hozzá pedig az újfajta steak-jellegű burgonya érkezett, ami a képen is látható. Ez, azt mondom, pont a megfelelő méret, ropogósság 100%, mellé pedig a Kertből átörökített fokhagymás tejföl, bár tudom, hogy nem nagy truváj, de én megőrültem és megőrülök érte, tutiság, csakúgy, mint a káposztasaláta is.

2014-10-21 22.29.58-1.jpg

Burgerek terén két komoly újdonságot szeretnék kiemelni, az egyik a Juicy Lucy, azaz a sajttal töltött verzió, a másik pedig a Pulled Pork szendvics.

2014-10-21 22.47.51.jpg

Mindkettő a burgonyás Marmorstein-féle buciban érkezik, belülről csudajól megpirítva. A fentebb említett köretek ott is ugyanazok, erre most külön nem is térek ki, annyival extráztam, hogy külön is kértem melléjük egy kéksajtmártást, és egy jalapeno szószt is.

2014-10-21 22.48.10.jpg

A Juicy Lucy nem egy mai gyerek ha a hazai burgerpalettán való megjelenést tekintjük, úgyhogy épp itt volt az ideje, hogy a Kandallóban is legyen végre. Jelen esetben a 18 dekás Gál Józsi-féle húspogácsát cheddarral töltik, majd bónuszként még egy kis kéksajtmártással is megcsapatják. A hús természetesen medium, ahogyan kértem, a sajt olvad, folyik, jár még hozzá ropogós bacon is, én pedig boldog vagyok.

2014-10-21 22.50.23.jpg

A pulled pork ugye nem más, mint egy lassan, hosszú ideig sült, hatalmas sertésdarab, melyet szálaira lehet azután szétbontani, majd barbecue-szószba forgatni, és belerakni a zsemlébe. Most is ez történt, plusz egy adag káposztasaláta, majd a végén pedig kiderült, hogy ez bizony betyár jó, a Teddy'séhez tudnám hasonlítani.

2014-10-21 22.47.34.jpg

Mindemellett megtaláljuk az étlapon a klasszik burgert, a Kandallót libamájjal, van chipotle csirkeburger, lazac, a zseniális kecskesajt, és persze a desszertek.

2014-10-21 22.51.29.jpg

Ebből az első egy amerikai sajttorta, áfonyalekvárral a tetején - imádtam. Kérhető még egy könnyedebb, epres mascarpone-krém, valamint egy zserbós pohárkrém is: linzermorzsával, étcsokihabbal, és házi baracklekvárral.

2014-10-21 23.10.56.jpg

2014-10-21 23.11.29.jpg

2014-10-21 23.11.40.jpg

Az új étlappal a Kandalló bizony tovább erősödött, és, bár nem szoktam ilyet írni, méltán őrzi a helyét a budapesti toplistában. Ott tali!

Kommentelnéd? Irány a Facebook!

A bejegyzés trackback címe:

https://burger.blog.hu/api/trackback/id/tr636839673

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása