Burger Blog

Vendégpost: Chef Beach, Zamárdi

2014. augusztus 27. Mr. Burger

A balatoni régió sincs elhanyagolva, hála Alexnek! 4. rész

Egyik tesztem során leírtam, hogy körülbelül 20 éve nyaralok Zamárdiban. Próbálkoztam étteremmel is, amellyel állítom, kiugróan magas minőségű ételeket és italokat adtunk a Vendégeknek. Az az idő lejárt és továbbra is azt kerestem, hol tudnék végre egy jót enni, ami nem mirelit dolgokból tevődik össze.

20140812_135107.jpg

A szerencsének köszönhetem, ugyanis egy barista kolléganőm oldalán láttam, hogy becsekkol Zamárdiban egy helyre. Rá is kérdeztem, mi ez, mire elmondta, kik is csinálják és hogy van hamburger is, nem mellesleg Chef vőlegénye egyik kollégája. Mondom ezt ki kell próbálni és ezúton is köszönöm az ajánlást!

20140812_135055.jpg

Az étlap egyszerű, minden, ami a balaton parti büfékben kapható (hekk, lángos, palacsinta, saláta, hamburger), csak prémiumabb kivitelben plusz levesek és főételként csirke variációk. Én a háromsajtos hamburgert választottam. Nézzük!

20140701_183746.jpg

Kezdjük a körettel! Lehet kérni mirelit és házi burgonyát. Ez nagyon megmosolyogtatott, hogy külön felhívják erre a figyelmet, de hát sokan sajnos nem kultiválják a minőséget ebben az országban és nem mindenki akar igazi krumplit enni. Természetesen a házit választottam, ami nagyon jól meg is sült, enyhe sózás és hozzá tartár. Nagyon jó együtt.

A buci teljesen házi, maguk sütik, pirítva minden oldalról. Nem fullasztó, tökéletes tömörségű és nem is billen ki az édes irányba. Belül salátalevél, paradicsom, uborka (sajnos kígyó, de lehet kérni csemegével, mert a többség nem szereti itt sem a normális ízeket) és a három féle sajt (alap, füstölt és cheddar).

20140701_183831.jpg

A húspogácsa is házi, maguk darálják marha – és sertéshúsból, szalonnával keverve. Jó állagú, mediumra sütött, nem száraz. Pont jó. Én hiányoltam belőle egy kis szalonnát vagy sonkát, de húsmániás vagyok, így ez teljesen szubjektív.

Desszertnek lángost ettem és palacsintát. A lángoson füstölt sajt és tejföl, a tésztája tökéletes. Az egyik legjobb lángos, amit eddig ettem. A palacsintáról nem is beszélve, mert a zserbós és túró-rudis ízesítés házi kivitelezésben pazar.

20140812_140516.jpg

Az árakat tekintve egy-két százassal drágább a megszokottnál, de megéri, mivel az összhatást tekintve elmondható, hogy Zamárdiban biztos az egyik, ha nem a legjobb burgeres (palacsintás, lángosos…). De a többi étel tekintetében is végre minőséget hoztak ebbe a kis balaton parti városba, szembemenve a parti büfék és éttermek (tisztelet a kivételnek persze) által kínált silány minőségével.

Elérhetőséghttps://www.facebook.com/chefzamardi

A bejegyzés trackback címe:

https://burger.blog.hu/api/trackback/id/tr946607405

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása