Burger Blog

Vendégpost: Burgerezés Indiában

2014. július 30. Mr. Burger

Bere Zoli régi jó munkatársam és csapatépítős szeszcimborám munkaügyből kifolyólag Indiában járt, és megkockáztatta a lehetetlent: burgert rendelt (a szerk)

Munkahelyemnek köszönhetően sikerült eljutnom Indiába, És ha már ott voltam hát kipróbáltam egy helyi hamburgerest. Megmondom őszintén ismerve a kultúrát nem gondoltam, hogy találok bárhol igazi marhaburgert (nekem csak az a burger ami zamatos marhahúsból készült).

076.JPG

A hely neve Fork U (angolban sokat hasznét szóösszetélre könnyen lehet asszociálni) ami New Delhi Hauz Khas Village bulinegyedében van. A hely nagyon tágas, lévén hogy 9 után minden nap hatalmas bulik vannak és csütörtökön, mikor mi is voltunk Ladies night van, ahol minden hölgy ingyen ihat 2 fajta koktélt. Sajnos nagyon szigorúan veszik a Ladies szót. Én még a társaságunk hölgy tagjai által otthagyott koktélt sem ihattam volna..

068.JPG

Kedvcsinálónak rendeltünk egy adag Corn Dog-ot. Ez az étel amerikában nagyon népszerű virsli tészta bundában. Se több se kevesebb. Egy adag grillsajtot is kértünk, amihez mártogatóst is kaptunk. Sajnos a mártogatós nagyon édes volt és így a sajttal nekem már túl émelyítő hatást keltett. Illetve egy adag burritótálat szintén mártogatóssal. Ez nekem jobban ízlett, a szósz picit csipős volt és nagyon passzolt a pici burrítókhoz.

067.JPG

Na de térjünk át a burgerre. Itt mindenki saját maga állítja össze a hamburgerét. A hústól kezdve a szószon át a bucit is beleértve tényleg mindent. Én egy tenderloin patty (bélszín) burgert ettem baconnel, hagymával pesto majonézes szósszal. Ha vmit nem értettünk bátran lehetett kérdezni a felszolgálóktól. Illetve nem említettem h a burger méretét is mi választhattuk meg. Sajnos az oz (a nagy varázsló - a szerk) mértékegységet nem ismertük így én egy közepes 8 oz méretűt kértem hagymakarikával (1 oz = 28,3 gramm).

073.JPG

20 perc után meg is érkezett mind az 5!! burger. Küllemre nagyon ott volt, alig vártam h meg is kóstolhassam. Nem csalódtam, nagyon egyben volt az egész. A húspogácsa nem veszett el a zsömlében, aminek a belseje szépen meg volt pirítva mintha a Burgerpápától tanulták volna valamelyik videójából. Kérésemre félig átsütve hozták. 

A bacon picit ropogós picit folyós volt, pont ahogy szeretem. A szósz nagyon passzolt a húshoz. Megmondom őszintén, nem tudtam pontosan mit rendeltem. Enyhéz csípős majonézhez hasonlítható.

075.JPG

A hagymakarika jól át volt sütve, bát azt azért nehéz lett volna elrontani. A burger elfogyasztása után kellőképpen jól voltam lakva. nem durrantam ki mint egy Pántlika New Yorktól de épp jó volt. Az emésztés beindít ása végett még rendeltünk egy Black Jim Beant.

069.JPG

Árak: a közepes burger 495 rupia volt. 4-gyel szoroztunk mindent plusz mínusz egy tized. Szóval 2000 ft volt. Az előételek 900 és 1200 ft között kaphatóak.

070.JPG

Ha bárki New Delhibe megy, látogassa meg a helyet. Ha esetleg hölgy lenne az illető akkor mindenképpen csütörtökön ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://burger.blog.hu/api/trackback/id/tr296552787

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása